رواية سجينة جبروته وقسوته الفصل الثاني 2 بقلم مريم حسني
رواية سجينة جبروته وقسوته الجزء الثاني
رواية سجينة جبروته وقسوته البارت الثاني
رواية سجينة جبروته وقسوته الحلقة الثانية
نور بتعيط وبتحاول تغطي نفسها
بدر بصدمه ايه اللي في ج*سمك ده
نور بعياط ده ده
بدر بغضب مسكها من دراعها مين عمل فيكي كده انطقي يا ز*باله
نور كان علي ج*سمها اثر ض*رب وعلامات زرقه وحمرا
بدر بعصبيه وغضب اكتر انتي كنتي تعرفي حد واحد يعني انطقي بقولك
نور بعياط لا لا والله
بدر بغضب امال اي ده
نور فضلت تعيط ومبترديش عليه
بدر مش هتردي تمام برحتك انا بقي هعرف بنفسي اذا كنتي تعرفي حد ولا لا تعالي وشدها
نور بعياط وصوت ضغيف خارج منها بدر سيبني
بس بدر ولا كأنه كان سمعها
بعد مده بدر بعد عنها ونور كانت بتعيط
بدر اتجنن اكتر وقعد يض*رب فيها انتي ازاي مش بنت هق*تلك يا نور والله لاق*تلك بس ملقاش نور بتتحرك
بدر بغل لا مانتي مش هتم*وتي دلوقت انا لسه عاوز اتلذذ بتعذ*يبك
بدر كلم شهد اخته لانها دكتوره نسا طلب منها انها تيجي
شهد بقرف هو انا مش قولتلكوا مليون مره مش عاوزه اعرف حد منكوا بتكلموني تاني ليه
بدر شهد النهاردة انا اخدتلك حقك تعالي بس وانا هفهمك كل حاجه
شهد بسخريه اخدتلي حقي ازاي طلعت عمك من التربه ولا ايه
بدر بغضب تعالي قولت وانا هفهمك
شهد بقرف طيب العنوان اي
بدر…..
بعد حبه شهد جيت
شهد افندم جايبني هنا ليه
بدر شهد نور جوه خوشي شوفيها
شهد باستغراب نور بتعمل اي هنا
بدر انا اتجوزت نور النهاردة ادخلي شوفيها بس واتاكديدلي اذا كانت بنت ولا لا
شهد دخلت لنور لقت حتلتها صعبه جدا
شهد الله يخرب بيتك يا بدر الله يخرب بيتك
شهد كشفت عليها وعلجت اللي قدرت عليه وخرجت لبدر
شهد بعصبية انت مجنون يلا حد يعمل كده البت مدمرة خالص منك لله
بدر ها قوليلي مش بنت صح
شهد بقرف لا ياخويا اطمن بنت
بدر ازاي بس انا مشوفتش
شهد د*م مشوفتش د*م صح
بدر ايوه
شهد ده عشان الحاله اللي هي فيها دي الغ*شاء بتاعها مبينزلش د*م فهمت يا استاذ
بدر ااه عشان كده فهمت
شهد وبعدين انت اتجوزت نور ليه اصلا
بدر عشانك عشان انتق*ملك اخدلك حقك
شهد لا يا شيخ بتخدلي حقي من نور وكملت بعصبيه وهي نور هي اللي اغتص*بتني ها ما تنطق مش عمك الوس*خ هو اللي عمل كده واللي بسببه يوم فرحي اتفض*حت وانا معملتش حاجه والح*يوان اللي كنت متجوزه مرضيش حتي يسمعني انتوا كلكم كده زبا*له هما شويه الد*م دول هما اللي بيبنلكوا اذا كنا محترمين ولا لا هو ده الشرف بالنسبة لكوا
بدر بغضب انا مش فاهم انتي عاوزه اي دلوقتي انا بخدلك حقك
شهد بعصبية حقي كنت اخدهولي من عمك بس بما انه ما*ت خلاص حقي عند ربنا سيب البت في حالها
بدر بغضب لا والعق*ربه مراته لازم احر*ق قلبهم علي بنتهم
شهد انا قولت اللي يريح ضميري انتوا كده كده محدش هيشوف وشي فيكوا تاني اوعي وسابته ونزلت
بدر دخل لنور وشالها وحطها في البنيو وفوقها
نور فاقت وقعدت تعيط بدر خرجها وادها قميصه تلبسه
بدر متعيطيش دلوقتي لسه العياط جاي بعدين روحي اتخمدي
نور كانت راحه علي السرير
بدر بغضب انتي راحه فين
نور بصوت ضعيف هنام
بدر اجري اتخمي في اي داهيه مش هتناني معايا في اوضه واحده يلا بره
نور خرجت ونامت عل الكنبه وقعدت تعيط وتفتكر اللي كان بيحصل لها وان مفيش حد بيحبها وهي عمرها ما كر*هت حد ولا زعلت حد حطت دماغها على المخده ونامت
…..
بدر حاول انو ينام بس مكنش عارف من اول ما شاف نور وهي عيله وهو بيحبها بس برضو لازم ينتقم لاخته اتنهد وحط دماغه على المخده ونام
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية سجينة جبروته وقسوته)
تحفه
جميل
روعه
حلوه
استمري جميل