رواية سأحبك بالتاكيد الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم توتة
رواية سأحبك بالتاكيد الجزء السابع والثلاثون
رواية سأحبك بالتاكيد البارت السابع والثلاثون
رواية سأحبك بالتاكيد الحلقة السابعة والثلاثون
عمر : اانا متجوز علفكره
*: طب وفيها اي
عمر : فيها انك تتعاملي بحدود
*: منا مش متعوده على انك تصدني كده
عمر : لا يماما فوقي … أنا قبل كده بتعامل معاكي في إطار الشغل وبس … انتي بقا مفكره غير كده دي مشكلتك … من وقت م جيتي وانتي مش مظبوطه وانا ساكتلك
*: يعني ايه م فاهمه
عمر : يعني اللي سمعتيه … ممكن بقا تتفضلي
*: أنا معملتش حاجه لكل ده
عمر : معملتيش حاجه وبقولك اتفضلي … مش بلغتيني اللي مديرك عايزه … مستنيه ايه
*: ردك
عمر : هبلغه ردي ع الميل
*: أنا عارفه كل المعلومات عن الصفقه علفكره … يعني مفيش داعي انك تخبي عني
عمر : انتي بتتكلمي كتير ليه .. قولتلك هبعتله ع الميل
*: علفكره انت من ساعة م جيت وانت كل شويه تبصلي
عمر : افندم … ببصلك ازاي يعني
*: معرفش قول لنفسك
عمر : بقولك ايه … بعد كده لما مديرك يكون عايز حاجه يجي يبلغهالي بنفسه … اتفضلي بقا والا هخرجك أنا
كانت قاعده بتفكر ازاي تقدر تحل المشكله دي وجت في دماغها فكره
ميرنا : مفيش غيره مازن
كلمته كتير بس مكانش بيرد بس فضلت ترن لحد م رد وتبادلوا السلام
ميرنا : كنت عايزاك في خدمه
مازن : تؤمري
حكتله ميرنا اللي حصل
ميرنا : ودلوقتي أنا فكرت أننا نروحله كأننا معانا الفلوس وناخد الصور منه غصب عنه
مازن : تمام … معاكي في أي وقت
ميرنا : لو بتقل عليك….
مازن قاطعها : بالعكس أنا مخـ ـنوق اصلا وعايز اطلع زهقي في حد
ميرنا : خلاص اتفقنا
قفلت ميرنا معاه وطلبت من لين تبعت رساله لاحمد تقوله فيها أن الفلوس جهزت وأنها هتبعتها مع واحد
تاني يوم عمر كان بيرن على ميرنا ومش بترد فاضطر يرن على فون البيت
عمر : أنا رنيت عليكي ٧٣ مره ومردتيش … ممكن افهم ليه
ميرنا : بتهزر بجدد … امتا ده
عمر : وانا ههزر في حاجه زي دي ليه انتي غبيه علفكره قلقتيني عليكي
ميرنا : أنا بجد مسمعتش الفون
عمر : ولازمته ايه الزفت ده … اول واخر مره يا ميرنا تتكرر الحركه دي
ميرنا : صدقني مسمعتهوش … أنا سايباه في الاوضه فوق
عمر : خليه معاكي علطووووول … م ناقصه غبااء هيا
ميرنا : طب وانت بتزعقلي ليه دلوقتي … أنا معملتش حاجه لكل ده
عمر : وانتي شايفه انك كده معملتيش حاجه … اقفلي يا ميرنا لو سمحت
قال كلامه وقفل معاها ومستناش ردها وهيا استغربت تصرفه وطلعت اوضتها وفتحت فونها ولقت ميسدات كتير فايته فعلا … مهتمتش وكلمت مازن وقالتله يجيلها دلوقتي
وفعلا جه معاها وراحوا لاحمد اللي كان في انتظارهم
احمد : انتي مين .. لين قالتلي أن واحد بس هو اللي جاي
ميرنا : أنا صاحبتها وجيت معاه علشان أنا اللي معايا المليون جنيه
احمد : طب اتفضلوا
دخلوا الشقه ومازن اتكلم معاه وميرنا طلبت تدخل الحمام حسب اتفاقهم
جت من ورا احمد وضربته على دماغه وكان في ثانيه واقع على الأرض
مازن : يلا بسرعه قبل م يفوق
دخلوا اوضة النوم وفضلوا يدوروا على الصور وكانت موجوده في درج على فلاشه
مازن : شوفي انتي عليها صورها ولا لاء
فتحت ميرنا اللاب اللي كان موجود وفتحت الفلاشه وكانت عباره عن صورها هيا وكذا بنت مش هيا بس
ميرنا : دي كذا بنت مش لين بس
مازن : ممكن يكون عامل منهم كذا نسخه
ميرنا : مش عارفه .. هدور ع اللاب يمكن باعتهم على ايميل
مازن : لاء هاتي أنا هتصرف
اخد مازن اللاب ودور على الايميل اللي موجود وغير الباسورد بتاع الايميل وفرمط الجهاز ورمى اللاب على الأرض وفضل يدوس عليه لحد م دغدغوا
ميرنا : كده خلاص ؟
مازن : استني
ميرنا : ايه تاني
مازن قرب من الدولاب وقلبه كله ولقا صور مطبوعه … مبصش عليها واداها لميرنا
مازن : مينفعش نمشي قبل م ندور في كل مكان
ميرنا : صح … بس اكيد مش عامل نسخ تاني
مازن : ثواني
كان في ثانيه قالب الاوضه كلها
مازن : كده اضمن ولا ايه
ميرنا : صح برضو … نقدر نمشي قبل م يفوق
مازن : كده نقدر نمشي
مازن وصل ميرنا البيت وميرنا شكرته جدا وطلعت للين وادتها الفلاشه والصور وقالتلها اللي حصل
لين : مازن ده شاف صوري ؟؟
ميرنا : لاء متقلقيش .. مازن محترم جدا خلاني أنا اللي اتاكد إذا كانوا هما صورك ولا لاء
لين : أنا بجد مش عارفه اشكرك ازاي … أنا من غيرك كان ممكن اضيع بجد
ميرنا : متقوليش كده احنا اخوات … اهم حاجه تنسي اللي فات … واكيد محصلش تجاوزات بينكوا
لين : لاء متقلقيش … أنا بعد كده همشي باحترام … مليش دعوه بحد
ميرنا : حلو … أما اروح بقا اشوف اخوكي الرخم ده
ضحكت لين : معاكي حق والله معرفش مستحملاه ازاي ده
ميرنا : شوفتي .. ومش كده وبس ده انا شايله حته منه كمان
لين : شايله حته منه ازاي يعني مش فاهمه
ميرنا : اصل أنا حامل
لين : بجدد … لا لا بجد
ميرنا : شوفتي
لين : بس ازاي عمر مبيخلفش
ميرنا : العمليه نجحت بس المستشفي بدلت الفايل بالغلط
لين : ده كده الف مليون مبروك بجد … ماما هتفرح اوي اوي
ميرنا : الله يبارك فيكي يمزه … ربنا يقدرني واقدر افرحها دايما .. يلا تصبحي على خير
سابتها ميرنا ورنت على عمر بس اتفاجئت لما لقت واحده هيا اللي بترد عليها
ميرنا : انتي مين … وفين عمر
_: انتي اللي مين وعايزه ايه من عمور
ميرنا : عمور ! … انتي بتتكلمي كده ليه يا مره
_: أنا معرفش أن عمور زوقه وحش اوي كده … انتي طلعتي بلدي مووت
ميرنا : بلدي ! … م تحترمي نفسك يا ايحه يا شعر ليفه يا لون خميره يا رد الرد يا مصطبه هد يا عصايه خليه تحت الكوم مرميه
_: عمور زوقه مش وحش كده اكيد .. انتي بقا مراته اللي حكالي عنها وقد ايه هو قـ ـرفان منك وعايز يطلقك
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية سأحبك بالتاكيد)