روايات

رواية زين ليل الفصل الثالث عشر 13 بقلم أميرة جمال

رواية زين ليل الفصل الثالث عشر 13 بقلم أميرة جمال

رواية زين ليل البارت الثالث عشر

رواية زين ليل الجزء الثالث عشر

رواية زين ليل
رواية زين ليل

رواية زين ليل الحلقة الثالثة عشر

الو زين
ايوه ياتاليا خير
تعالى عندى البيت
ايه اللى بتقوليه ده ياتاليا مستحيل طبعا
أرجوك زين عايزه أشوفك
انتى عايشه لوحدك ياتاليا ده مايصحش
انا عارفه انت مش عايزنى
دى مسألة وقت بس ياتاليا وهنبقا مع بعض وطالما وعدتك انى هتجوزك يبقا خلاص
مالهوش لزوم الكلام ده انا هنتحر خلاص عايزه أشوفك بس قبل مااموت
انتى اتجننتى ياتاليا هتموتى كافرة
هموت من حبك يازين
ارجوكى اهدى ياتاليا
كان نفسي تبقا آخر حد أشوفه يازين
ارجوكى ماتعمليش حاجه انا جايلك حالا وطلع يجرى زين بسرعة
ليل سمعت كلام زين مع تاليا وشافته وهو بيجرى وغصب عنها دموعها نزلت وعرفت ان مستحيل زين يحبها وان اللى حسته كان غلط مجرد انه بيشفق عليها طلعت على اوضتها بهدوء عكس النار اللى جواها
أميرة جمال💚

 

 

 

تاليا افتحى ارجوكى
…………
فضل يخبط على الباب وفى الآخر كسر القفل ودخل لقى تاليا فى اوضتها وماسكه ازازة ولسه هتشربها
زين جرى عليها ورمى الازازة فى الأرض وبدأ يتكلم بعصبية
انتى ازاى تعملى كده
علشانك يازين
مافيش حد يستاهل انك تموتى كافرة علشانه
انت تستاهل يازينو وبدأت تعيط
ارجوكى اهدى بقا
حاضر انت هتتجوزنى
اكيد ياتاليا انا مش برجع فى كلمة قولتها
وليل
مالها
هتعمل معاها ايه
هخليها على زمتى
ليه مش قولت هتطلقها
علشان احميها من عمها
انت حبيتها يازين
انا هتجوزك ياتاليا
حبيتها يازين
مش مهم ياتاليا
عايزه اعرف بس
اه حبيتها براءتها وجنونها وحنية قلبها عشقتها كلها

 

 

 

للدرجه دى
واكتر انا اسف انى بقولك كده لكن انتى اللى صممتى تعرفى
طيب اتفضل العصير ده
كنتى هتشربيه قبل ماتنتحرى ولاايه
انت عارف بحب العصير جدا وعلطول بيبقا جنبى
طيب اشربيه انتى
لا مش عايزه خده انت
لا شكرا انا همشى بقا وهكلمك احدد معاكى ميعاد الفرح
طيب علشان خاطرى اشربه بقا
حاضر ياستى هاتى وبدأ يشرب العصير
ابتسمت تاليا على نجاح خطتها وفى لحظه كان زين نام وبدأت تاليا تبعد عنه لبسه وشاورت لندى انها تدخل بالكاميرا وبدأت تاليا تاخد صور مع زين فى أوضاع مش مظبوطة كتير جدا وبعد ماخلصت شاورت لندى انها تخرج ونامت فى حضن زين
بعد نص ساعه بدأ زين يفوق ماكنش عارف هو فين وشاف تاليا جانبه وهى من غير لبس ماكنش فاهم ولاعارف ده حصل امتى آخر حاجه فاكرها انه كان بيشرب العصير قبل مايخرج
تاليا صحيت وبدأت تعيط وزين بيحاول يهديها
تاليا انا مش فاكر حاجه انا كنت بشرب العصير وخارج ومش عارف ايه اللى حصل
بعد ماشربت العصير فجأة بدأت تقرب منى وانا امنعك بس مااقدرتش علشان كنت تعبانه
ازاى ده حصل انا كده خنت ليل
يعنى خايف على ليل وانا مستقبلى اللى ضاع ده عادى
لا طبعا انا هتجوزك مستحيل اخلى بيكى انا همشى دلوقتى وبعدين هكلمك واتحرك بسرعه
تاليا ابتسمت بانتصار على نجاح خطتها
أميرة جمال💚

 

 

 

تعالى ياقمر
……..
هنفسحك مش اكتر ياحلو انت
ابعدوا عنى وبدأت تجرى وفجأة خبطت فى حيطة
مسكها من ايدها ووقفها وراه وبحركة سريعة بدأ يضرب الشباب اللى كانوا بيعكسوها وطلعوا يجروا من قدامه بخوف
شكرا
بصلها باحتقار وماردش
انت بتبصلى كده ليه ماتعرفش انا مين
للاسف عارف
كويس انا نادين هانم تبصلى كده ليه
بصى للبسك وانتى تعرفى
ماله لبسي أحدث موديل
هو مافيش لبس اصلا طبيعي يعاكسوكى
انت ازاى تكلمنى كده
بصوت أشبه بفحيح الأفعى اياك صوتك يعلى عليا فاهمة نادين بخوف هزت رأسها دليل على الموافقه
اركبى هوصلك
مالهوش لزوم
بصلها تانى
احم حاضر
ابتسم من جواه على طفلته…….

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زين ليل)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى