روايات

رواية زوج طفله الجزء الثاني الفصل الخامس عشر 15 بقلم صاحبة السعادة

رواية زوج طفله الجزء الثاني الفصل الخامس عشر 15 بقلم صاحبة السعادة

رواية زوج طفله الجزء الثاني الجزء الخامس عشر

رواية زوج طفله الجزء الثاني البارت الخامس عشر

رواية زوج طفله الجزء الثاني الحلقة الخامسة عشر

وعند كيلانى وشهاب
يكسر الجارد الباب
ويدخل الديب وكيلانى
ويكون الجميع في فزع
من لرؤيتهم
كيلانى بضحكه مستفزه:
اهلا بعديم الش*رف واخته
الديب:كنت فاكر انك تقدر
تفلت منى ويقرب من مى
ويمسكه من شعرها وانتى
يا هانم فكره انى كده مش
هموتك لا دا انا هشرب من
دمك يا فا*جره
مى: والله مظلومه وادم هو سبب
ادم خطف إبنى
كيلانى:اايه ادم خطف ابنك

 

 

ليه انتى مش لاقي أى كلام
تقولي
مى بتألم وبكاء من مساكت شعرها:
لا دى الحقيقيه والله ولم اعرف
مكان إبنى هعمل دى ان ايه
كيلانى يفكر ويستدير للجارد
قائلا
كيلانى بصوت جحورى: هاتوهم
ويجرهم الجارد بكل قوه ومن غير
رحمه ويركبوا العربيات
وينطلقوا
وعند أنجى اثر
يقعد جنب أنجى علي سفره
يتناولوا وجبه العشاء
ويتحدث اثر قائلا
اثر:انجى ممكن اسألك سؤال
انجى ببراءة: اتفضل
اثر:انتى بتحبي ادم
انجى بخجل وتنظر فى طبق
الى امامها: لاء
اثر بفرحه :طب حس ايه نحيتى

 

 

ترفع انجى راسها ونتظر لاثر قائله
انجى بطفولة:مش عارفه
يقوم اثر و يتجه لانجى ويمسك يديها الاتنين
وتقف انجى وتنظر له وهى قلبه يخفق
من شدت دقاته ليكمل اثر
اثر:طيب لم بمسك ايدك بتحسي بايه
أنجى لم ترد
ليقربهاا اثر اكثر إليه وتكون فى حضنه
ويقولها
اثر: وانتى فى حضنى بتحس بالامان
لم ترد انجي ولكن تفوق قائله
اثر: كمل عشاءك انا دخله انام
وتمشي خطوه ويشدها اثر
لتكون فى حضنه مره اخرى
ويمتلك شفت*يها ولم تشعر
انجى وهى تبادلوا الق*بله
ويشيلها اثر ولم يترك ش*فتها
الي أن يدخل بها اوضه النوم
ويبدأ فى خلع ملابسه
ويفعلوا ما حرامه الله
وعند كيلانى والديب
الذي قام بحرق جسد
مى لكى تقول علي
من اغت*صابها
مى بصراخ وبكاء:
والله ادم هو اللي عمل
كده اسالوا يا عمى حرام

 

 

عليك ياعمى مسكنى انا وسايب
ادم اللي اعتد علي شرفك
الديب:إخرسي يا سافله
ادام عمره ما يعمل فى بنت عمه
كده اظاهر أن الحرق مش كفايه
هاتوا السلك العريان
كيلانى بغضب شديد: استنى يا ديب
مش يمكن كلامها صح
الديب:انت بتقول ايه انت هتصدقها
كيلانى: ايوه هصدقها وهتاكد لم
اوجه ادم بيهم
ويطلع كيلانى من المخزن ويتجه
لاوضه ادم هو والديب
ويدخل علي غفله ويكون ادم نائم
كيلانى بصوت عالي قائلا:
اااادم قوم عاوزك
ويفزع ادم وينظر لهم قائلا:
ادم:في ايه يا عمى فى ايه
يابابا
الديب:قوم يا ادم عمك عاوزك
فى حاجه مهمه
ادم:حاضر انزلوا وانا نازل
وراكم دلوقتي
يستدير كيلانى لكى وينزل ويرن
فونه وتكون منال
كيلانى:الووو
منال بهجوم في الكلام:
حقيقي مش لازم استغرب
يقطعها كيلانى قائلا
كيلانى:فى ايه يا منال

 

 

منال:فى ايه صح
تتركني فى الكافيه
زاى كرسي المرمى فى
الارض وتقولي فى ايه
انا قولت هتتصل بي و عد
يوم واثنين عشان
تتصل وتعتذر لكن
ويقطعها كيلانى
كيلانى:اااه والله
نسيت لانى عندى
مشاكل الدنيا
منال: لا لا مشاكل
ايه فى الحقيقه انتم
هامج انت قليل
الذوق وابن اخوك
قليل الأدب ومحدش
عرف يربي وحده غيرى
كانت عملت له قضيه

 

 

تحرش عشان انا اللي اربي
تتسع عين كيلانى بغضب شديد
قائلا بصوت جحورى : ااااادم
اااااااادم وقعتك سوده معايا
كده هيموت ادم علي يد كيلانى دى منال الحب كله
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زوج طفله الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى