روايات

رواية زوج تأجير الفصل الخامس عشر 15 بقلم شهد أحمد

رواية زوج تأجير الفصل الخامس عشر 15 بقلم شهد أحمد

رواية زوج تأجير الجزء الخامس عشر

رواية زوج تأجير البارت الخامس عشر

رواية زوج تأجير الحلقة الخامسة عشر

زوج تأجير
وعاصم وخديجه كانوا في الطريق في تليفون جاء ل عاصم وبعدها عاصم اتصدم 😳 والتليفون وقع منه
خديجه. في اي ي عاصم
عاصم. امي امي
خديجه. مالها طنط ي عاصم
عاصم. انا لازم ارجع فورا لازم اروح ل امي انا هوصلك انتي ومروان علي بيت أهلك وهمشي
خديجه. اهدي طيب وقولي حصل اي انت خلتني اتوتر
عاصم. بتوتر وحزن الممرضه اللي رنت عليا وقالت لي انه امي تعبت اووي ولازمها جلسه ضروريه
خديجه. طيب اهدي طيب انا هتصرف
عاصم. هتعملي اي
خديجه. مردتش عليه واتصلت ب نور
خديجه. الو نور
نور. وهيا نايمه الو مين
خديجه. نور فوقي انا خديجه
نور. اه اه وعايزه اي ي خديجه
خديجه. بزعيق نوورر فوقي
نور. اه براحه طيب قومت اهو في اي مروان كويس حصل معاكم حاجه اختك واهلك انتوا رجعتوا من الفرح ولا لسه ولا في اي
خديجه. اهدي مفيش حاجه بس انا عايزاكي تروحي ل ام عاصم المستشفى ضروري
نور. ليه في اي
خديجه. أمه تعبانه الممرضه رنت عليه وقالت إنه أمه تعبانه اوي ولازمها جلسه ضروريه وانتي عارفه انه عاصم معايا وهياخد وقت عقبال ما يرجع ويروح المستشفى ف انت روحي وشوفي الوضع وهحول ليكي فلوس وخليهم يعملوا الجلسه وعقبال ما تعمل الجلسه يكون عاصم وصل علشان نكسب وقت
نور. بس ي خديجه
خديجه. علشان خاطري ي نور
نور. حاضر هقوم اهو وهروح ليها متقلقيش
خديجه. تسلمي ي نور وشكرا جدا ليكي
نور. مفيش شكر بينا انتي اختي ويلا سلام علشان اروح اجهز واروح ليها
خديجه. تمام. وقفلت معاها وقالت ل عاصم اهدي بقا
إن شاء الله طنط هتكون كويسه
عاصم. إن شاء الله وشكرا ليكي ي خديجه بجد مش عارف اقولك اي
خديجه. متقولش حاجه ي عاصم انت عملت معايا اللي اهلي مش عملوه معايا يلا انا وصلنا اهو
ونزلنا ودخلنا البيت وعاصم جري علي الاوضه وكان بيلم حاجته
في الوقت ده كانت خديجه بره مع اهلها
محمد. في اي ي خديجه عاصم ماله
خديجه. أمه تعبانه ي بابا ولازم أنه يروح ليها
محمد. اه لا الف سلامه عليها وقال قاسي جهز نفسك علشان تروح مع عاصم
قاسي. حاضر ي بابا وراح علشان يجيب كذا حاجه كده علشان لو هيقعد كام يوم
وفي الوقت ده عاصم طلع وقال ل خديجه أنه ماشي
محمد. استني ي ابني قاسي جاي معاك
عاصم. لا مفيش داعي ي عمي
محمد. لا ي ابني قاسي هيروح معاك وناده علي قاسي وقاسي قال جاي اهو ي بابا
محمد. قرب منه وقال متقلقش ي ابني أن شاء الله ولدتك هتكون كويسه
عاصم. إن شاء الله همشي أن ي عمي وخلي قاسي ولما مروان شاف عاصم ماشي فضل يعيط وكان عايز يروح ليه
عاصم. راح عنده وشاله وبا،،،سه وقاله هبقا اشوفك تاني ي حبيبي وبعدين مش تعيط انت معاك ماما اهو يلا ي خديجه خوديه وخلي بالك منه خديجه جات علشان تخده بس مروان مرديش وفضل يعيط
خديجه. عاصم تحب اجي معاك
عاصم. لا خليكي مع أهلك تسلمي خودي مروان علشان امشي
خديجه. حاضر واخدت مروان بالعافيه وهو بيعيط وقالت يبقا طمني عليها
عاصم. تمام
وعاصم وقاسي ركبوا العربيه وكان في طريقهم إلى المستشفى.
محمد. ربنا يشفي أمه ده ولد كويس ويستاهل كل خير
جميله. معاك حق ي محمد يلا بقا ندخل نرتاح علشان هنروح ل مارتين الصبح
محمد. يلا وانتي ي خديجه روحي ارتاحي
خديجه. حاضر ي بابا دخلت اوضتها ومروان كان عمال يعيط وهيا كانت بتحاول تهديه وبعد شويه وقت مروان نام وخديجه رنت علي نور
خديجه. الو
نور. ايوه ي خديجه انا مع أمه اهو وخلتهم يعملوا ليها الجلسه
خديجه. ماشي ي نور واي جديد بلغيني وكلها شويه وقت وهتلاقي عاصم ومعاه قاسي اخويا
نور. تمام بس قاسي بيعمل ايه مع عاصم
خديجه. بابا هو اللي قاله أنه يروح معاه وأنه مينفعش يسيبه لوحده كفايه اللي عمله معانا
نور. طيب ومروان عامل اي
خديجه. فضل يعيط لحد ما نام
نور. اي ده لي كده
خديجه. مكنش عايز يسيب عاصم ولما شافه ماشي عيط واخدته منه بالعافيه
نور. شكله اتعلق بيه ي خديجه
خديجه. هعمل ايه ي نور مروان كان مع عاصم طول الوقت علشان كده اتعلق بيه مع الوقت هينسا
نور. إن شاء الله روحي نامي انتي انتي شكلك تعبانه
خديجه. اه والله تعبت اووي واليوم كان طويل
نور. طيب يلا روحي وانا اي جديد هقولك
خديجه. ماشي وقفلت معاها ورنت علي عاصم
خديجه. الو
عاصم. ايوه ي خديجه
خديجه. انا رنيت علي نور وقالت ان مامتك بتاخد الجلسه متقلقش أن شاء الله هتكون كويسه
عاصم. إن شاء الله وتسلمي يلا سلام
خديجه. سلام وقفلت معاه وراحت علشان تنام
وبعد شويه كان وصل عاصم وقاسي المستشفي
عاصم. نزل جري وطلع بسرعه وشاف نور جري عليها وقال نور امي فين
نور. لسه بتاخد الجلسه متقلقش
عاصم. كان واقف متوتر ومتلخبط وخايف وكان شويه ودموعه هتنزل لأن المره دي أمه عوقت في الجلسه
عاصم. هيا اتأخرت ليه كده
قاسي. اهدي ي عاصم هتكون كويسه
عاصم. ي رب ي قاسي انا مليش غيرها ومن غيرها همو،،،ت
قاسي. اتفائل خير ي عاصم
نور. في اي ما تجمد كده وخلي عندك ثقه أنها هتكون كويسه
قاسي. هيا مين دي ي عاصم
عاصم. دي نور صاحبه خديجه خديجه كلمتها علشان تخليهم يعملوا الجلسه ل امي
قاسي. تمام و وقفوا شويه كتير وفي الاخر الدكتور طلع
وعاصم جري عليه امي بقت كويسه ي دكتور
الدكتور. انا مش عارف اقولك اي
عاصم. بصدمه 😳 تقولي ايه ازاي امي مالها
الدكتور. ،،،،،،

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زوج تأجير)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى