رواية زوجتي القاصر الفصل الحادي عشر 11 بقلم خولة
رواية زوجتي القاصر الجزء الحادي عشر
رواية زوجتي القاصر البارت الحادي عشر
رواية زوجتي القاصر الحلقة الحادية عشر
أكرم: مش حرحم حد فيهم
وائل: ما تتصرفش من نفسك يا أكرم إستناني لما أوصل أنا
والبوليس
أكرم زعق: بقولك الحيوان بيقرب من مراتي
وائل: ما تتهورش يا أكرم والسلاح إلي أخذتو اوعى تستعملو
فاهم
أكرم: مش حقدر يا وائل حفضيه فدماغ الحيوان إلي جوة
وائل: أكرم بلاش جنان أنت عاوز تتسجن ما تعملش حاجة
أكرم: إن شاء أولع
قفل الخط ورمى تيليفونو وجري المخزن
عند ورد
رجع علاء وبصلها بخبث
علاء: ما تيجي
ورد عيطت: سيبني والنبي
قرب منها وهي إبتدت تتحرك و ووقعت
هلال: تؤ تؤ شوفتي يا قطة إتعورتي بلاش تزعليني
وحنخلص بسرعة
قرب منها وفكها ورماها على الأرض
ورد: أكرررررم ساعدونيييي
قرب منها وحاول يغت**صبها
أكرم دخل المخزن وسمع صوتها وراح ناحيتو و إتعصب
لدرجة صارت عينوا حمرة و حمل السلاح وضغط على الزناد
من غير تفكير فضى السلاح فيه
ورد سمعت صوت السلاح ووقع عليها و ما بقاش بيتحرك
وهي إتصدمت قرب أكرم وبعدوا عنها ورفعها وغطاها
بالجاكيت
أكرم:حبيبتي إنتي كويسة
بصت ورد للدم : هو هو أكرم دم في دم
وقعت أغمي عليها
أكرم بخضة: ورد وردد حبيبتي فوقي
وصل وائل و البوليس ودخلوا
وائل إنصدم: الله يخربيتك عملت إيه
أكرم زعق: عشان قلتلك لو قرب منها بس عينوا مش
حتشوف نور ثاني
وائل: يخربيتك أنت إلي مش حتشوف نور حتتحبس يا إبني
أكرم: المهم هي كويسة
قربو وحطولو الكلبش
أكرم: خذها المستشفى يا وائل خلي بالك منها
وائل مسح وشوا: تمام يا صاحبي حاخذها المستشفى
وألحقك
أكرم: إتصل بحمزة تمام قولو ياخذ بالوا من ماما و ورد
وائل: تمام
ركبوه سيارة الشرطة ووصلت الإسعاف خذوا ورد و علاء
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
فتحت عينيها بصعوبة لقت نفسها في المستشفى ومعلقينلها
محلول
ورد همست: أكررم
سميحة: إنتي فوقتي يا حبيبتي انت كويسة
ورد إبتدت تفتكر وعيطت: أكرررررم عايزة أكرم
حضنتها سميحة وعيطت: كل حاجة بإيد ربنا يا حبيبتي
ورد إنهارت: أنا السبب قتلوا عشاني قتلوا مات أكرم أكرررم
جريت سميحة ونادت الدكتورة حقنتلها مهدئ نامت فغطتها
سميحة وطلعت
سميحة بخوف: طمني يا حمزة طمني يا إبني بالله عليك
حمزة: مش حنكذب عليك يا خالتو بس مش حيطلع منها
بالساهل عشان الواد مات
سميحة ضربت صدرها: حمزة والنبي إبني ما تخلوهش
يتسجن
حمزة: والله إحنا بنعمل إلي علينا وزيادة يا خالتو حيطلع منها
بإذن الله
سميحة عيطت: ممكن تاخذيني ليه
حمزة: والله يا خالتو الزيارات ممنوعة عشان هو فالتحقيق
سميحة: طيب روحلوا يا إبني أنا مع ورد
حمزة: هي كويسة
سميحة بحزن: وآلله إلي شافتوا مش قليل هي تعبانة جامد
حمزة: حتفرج باذن الله يالا يا خالتو محتاجين حاجة
سميحة: لا يا إبني روح أنت
روح حمزة و دخلت سميحة وقعدت تقرا القرآن جنب ورد
عند أكرم
وائل: أكرم أنت حرقت نفسك أنت آخرك تاخذ خمس سنين
ستة عشان كنت بتحمي ورد
أكرم: مش مهم أنا المهم ورد كويسة
وائل: كويسة الحمد لله يا أكرم أنا وصلتها المستشفى بنفسي
أكرم مسح وشو: الحمد لله
وائل: خلينا فالمصيبة بتاعتك دي
أكرم: إن شاء أولع المهم هي كويسة دلوقتي
وائل: فكرك حتفضل كويسة وأنت فالسجن
سكت أكرم
وائل: شوفت ما فكرتش فده كان لازم تستنا الشرطة توصل
أنت كان ممكن تطلع منها لو ضربتوا رصاصة وحدة كان
ممكن تدفع غرامة بس عشان دفاع عن النفس بس أنت
فضيت السلاح فيه
أكرم: أنا ما حسيتش على نفسي
وائل: يا الله إحنا نحاول نعمل كل إلي نقدر عليه وان شاء الله
تأخذ حكم مخفف
أكرم: تمام
عدت ثلاث أيام
ورد ما كانتش بتاكل كويس و طول الوقت بتعيط
سميحة بحزن: يا حبيبتي كلي لقمة
ورد: أنا عايزة أروح لأكرم يا طنط
سميحة: اليوم المحاكمة يا روحي إن شاء نطلع كلنا مع بعض
ورد: يا رب
أكلتها لقمتين بالعافية وطلعت سابتها تلبس هدومها لبست
هدومها وطلعت
ورد: تمام يا طنط خلصت
سميحة: يالا يا حبيبتي
طلعوا مع بعض وركبوا العربية مع حمزة
حمزة: صباح الخير
ورد وسميحة: صباح النور
ورد: حمزة هو أكرم حيطلع
حمزة: إن شاء والله
وصلوا المحكمة ودخلوا قعدوا مستنين وفجأة شافوهم
جايبين أكرم وإيدوا متكلبشة نطت ورد وراحت جري
ورد: أكررررم
مسكوها الشرطة يبعدوها
أكرم زعق: سيبوها سيبوها محدش يلمسها
وائل أشرلهم: سيبوها
سابوها وحضنتوا وعيطت
أكرم: قمري ما تبكيش يا روحي
ورد : أنا آسف جدا ده بسببي
أكرم: لا يا روحي مش بسببك
بعدت عنوا و لمست وشوا: أنت تعبان أوي
أكرم باس راسها: لقيت كويس دلوقتي يا روحي
قربت سميحة وعيطت: يا حبيبي أنت كويس
حضنتوا: كويس يا ماما
الشرطة: خلاص لازم ندخل بقى
خذوا أكرم وسميحة حضنت ورد المنهارة وعيطت دخلوهم
وقعدوا كلهم مستنين الحكم
القاضي: حكمت المحكمة على أكرم شريف خمس سنوات
حبسا
أول ما سمعت ورد الحكم صرخت و وقعت أغمي عليها
وسميحة قعدت وعيطت جامد
أكرم بخضة: ورددد ورد يا حمزة
جري حمزة ليها
شالوها وخذوها المستشفى بسرعة دخلوها و فضلوا مستنين
شوية وطلعت الدكتورة
سميحة بتعب: طمنينا يا دكتورة
الدكتورة: ضغطها وطي وكمان جسمها ضعيف جدا
سميحة بحزن: يا حبيبتي
الدكتورة:حضرتك إنتي مبين مش كويسة
سميحة: أنا كو…
ما كملتش كلامها وداخت مسكتها الدكتورة ودخلوها جنب
ورد
الصبح صحيت ورد لقت نفسها في المستشفى
سميحة: إنتي كويسة يا ورد
ورد ما ردتش
سميحة بخوف: طمني قلبي يا حبيبتي
ماردتش ثاني والدموع تجمعت فعينها وأشرت لحلقها
سميحة: حنادي الدكتورة
طلعت جابت الدكتورة
الدكتورة: ورد بتوجعك حاجة حاسة باي ألم
ورد عيطت وأشرت لحلقها أداتلها الدكتورة ورقة و قلم
ورد كتبت: مش قادرة أتكلم صوتي مش بيطلع
الدكتورة: طيب إرتاحي يا ورد تعالي معايا حضرتك
طلعت سميحة معاها
الدكتورة: المريضة للأسف فقدت النطق
ضربت صدرها: يا لهويييي طيب و في حل نقدر نعالجها
الدكتورة: للأسف لا إحنا علينا نبعدها عن التوتر و أي حاجة
تزعجها عشان نفسيتها تعبانة والعامل النفسي سبب في
فقدانها النطق
سميحة: يا رب
الدكتورة: دلوقتي حتفضل شوية ونكتبلها خروج أهتموا
بأكلها و زي ما قولتلك إبعدوها عن التوتر
سميحة: إن شاء الله متشكرة بجد يا دكتورة
الدكتورة: ولو ده واجبنا
روحت و سميحة دخلت لورد
سميحة: يا روحي إنتي كويسة
هزت ورد راسها وكتبت: هو أكرم كويس
سميحة: آه يا حبيبتي كويس
كتبت ورد: ممكن تاخذيني ليه لما نطلع
حضنتها سميحة: آه يا حبيبتي حنروح لعندوا
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية زوجتي القاصر)