روايات

رواية زوجتي الثانيه ولاكن اول حب الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم حبيبة أحمد

رواية زوجتي الثانيه ولاكن اول حب الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم حبيبة أحمد

رواية زوجتي الثانيه ولاكن اول حب البارت الرابع والعشرون

رواية زوجتي الثانيه ولاكن اول حب الجزء الرابع والعشرون

رواية زوجتي الثانيه ولاكن اول حب
رواية زوجتي الثانيه ولاكن اول حب

رواية زوجتي الثانيه ولاكن اول حب الحلقة الرابعة والعشرون

فرحه بصراخ/ رغد لا يا رغد ررررغد
سليم بخضه/رغد قومي يا رغد قومي يا حبيبتي
زين/اوعا انت و هي كدا اتصل بالاسعاف يا كمال
كمال/حاضر
ايمان عيطت علي المنظر و مروان حضنها
اسراء بدموع/بسرعه يا كمال بسرعه
سليم بدموع/لا مش هقدر استنا و شالها وجري بيها حطها في العربيه و ركب هو و زين و فرحه و في عربيه تانيه كمال و اسراء و ايمان ومروان
بعد مده قليله وصلوا
سليم بزعيق/ دكتور بسرعه دكتووور
الدكتور خدها و بعد الكثير من الدقائق خرج
الدكتور/سليم بيه ده محاوله انتحار لازم نعمل محضر الاول
سليم مسكه من اكتافه/انقذها الاول فاهم اخلصص
الدكتور بخوف/حاضر و دخل
في نفس اللحظه وصل كمال و اسراء و ايمان و مروان
فرحه بدموع/رغد لا يا رغد ليه عملتي كدا ليه يا رغد.. زين هتروح مني اختي هتبعد عني لا مش هقدر يا زين لا مش هقدر
زين و هو يخفف دموعه حتي لا يراها احد./اهدي يا فرح هتبقي كويسه مش هتسبنا
اسراء بهمس/ انا زعلانه عليها اووي يا كمال
كمال بحنان/ خير متقلقيش هتكون كويسه

 

 

اما عند سليم فهو كان قاعد ماسك راسه بكف ايده بيبكي عليها
بعد مده من الوقت
خرج الدكتور كلهم جريو عليه
سليم/ ط طمني عليها رغد كويسه
الدكتور/ لحقنها الحمد الله
سليم/انا عايز ادخلها
الدكتور / مش هينفع لازم ترتاح
سليم بحده / انا مش باخد رايك انا بعرفك وسابهم ودخل
فرح بدموع /رغد يا زين
زين/هي بقت كويسه متخفيش
بقلم حبيبه احمد عطيه
كانت نايمه مثل الاطفال ملامحها الجميله وجهها الابيض الشاحب كان يبان عليها الارهاق اما سليم فهو حس بنغزه في قلبه عليها
سليم قعد و مسك ايديها/ مش عارف اقولك اي بس عندي 100 سؤال و عايز الجواب ليه عملتي كدا قسمابالله لو حد السبب لجبلك حقك.. طول الوقت كنت حاسس انك مخبيه حاجه بس مكنتش ان الحاجه ده ممكن توصلك للانتحار مش مصدق ان كان ممكن تضيعي مني و مش عارف اي السبب خوفي و وجعي عليكي
رغد بتعب/س سليم
سليم بفرحه/رغد انتي كويسه يا حبيبتي
رغد ببتسامه هزت رسها ببتسامه
دخلوا كلهم
فرحه بدموع/رغد انتي كويسه حاسه بحاجه انادي الدكتور
رغد بتعب/انا كويسه يا حبيبتي
زين/حمدالله على سلامتك يا نور عيني
رغد/الله يسلمك يا حبيبي
ايمان بدموع/حمدالله علي سلامتك بجد زعلت عليكي اووي

 

 

رغد/الله يسلمك يا قمر
اسراء بزعل/حمدالله على سلامتك يا رغد
رغد/الله يسلمك يا عسل
كمال/حمدالله علي سلامتك يا انسه رغد
رغد/الله يسلمك يا كمال بيه
سليم بخفه دم/لا مش متعود عليكي و انتي كدا فين رغد المساكشه
رغد ببتسامه/اهي ميته قدامك
سليم بجديه/هتقوم و هتبقي ذي الفل
رغد بدموع/انا عايزع اخرج من هنا خرجوني و نبي من هنا
سليم و هو موجوع عليها/هكلم الدكتور و اخرجك و بالفعل خرجت رغد و ذهبوا الي الفيلا
في مكان اول مره نروحه
كريم بغضب/ازاي ده حصل
الرجل/يا باشا اا
كريم بغضب و مقاطعه/اطلع برااااا
في الفيلا
كمال/ياااه الفيلا نورت
رغد ببتسامه/منوره بأهلها بينما نظرت لسليم و هو ايضا نظر لها و سرعان اتهربت من اسألت نظره لها
سليم لنفسه/هي بتتهرب ليه من اسألتي؟ بتتهرب ليه من مشاعري؟ بتتهرب ليه مني؟ مش فاهم حاجه
قاطع تفكيره كمال
كمال/طيب نسيب الانسه رغد ترتاح شوايا في اوضتها عشان نخرج بليل نتعشا برا
كانوا ينظرون لها بتساؤل و لكن هي كانت تتهرب منهم
كانت رغد في اوضتها نايمه علي السرير بس عنيها مفتوحه و سايره في دوامه تفكير حست بحد بيفتح البلكونه لسه هتصرخ حط ايديه علي فمها
كريم/هوووش صوتك لو طلع مش هتأذي غير نفسك و هتأذيهم معاكي هشيل ايدي و مسمعش صوتك فاااهمه
رغد بخوف هزت رسها
كريم نزل ايديه و اتكلم بصوت كله غضب/بقا انتي فاكره لما تحاولي تنتحري هسيبك ده انتي بتحلمي مسكها من كتفها و هو مقرب منها و اتكلم بغضب/حتي الموت ميقدرش يخدك مني انتي فاهمه يا رغد الموت ميقدرش ياخدك مني
رغد بدموع/ابعد عني انا بكرهك

 

 

كريم بسخريه/ابعد عنك ده انا هخليكي تتمني الموت و مطلهوش و سمعوا صوت سليم بيخبط علي باب رغد
سليم/رغد
رغد بخوف و صدمه/كريم امشي دلوقتي ونبي
كريم بوقاحه/لا عشان يشفوكي معايا و محدش هيصدقك
رغد بقرف/وقح طيب امشي دلوقتي عشان خاطري امشي و انا هكلمك
سليم فتح الباب و اتكلم بصدمه/رغد و……………

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زوجتي الثانيه ولاكن اول حب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى