رواية زوجة الصقر الفصل السابع 7 بقلم شغف الإعصار
رواية زوجة الصقر الجزء السابع
رواية زوجة الصقر البارت السابع
رواية زوجة الصقر الحلقة السابعة
كانت تجري قمر على السلم بسرعه وخوف وخلفها حازم يحاول الامساك بها دخلت الشقه
قمر:لو قربتلي هصوت وخالتي هتصحي وهي تعبانه
دياب:لا ما انا بعمل شغلي من غير صوت ولدأ يقرب منها ومسك يدها ودخل بها الغرفه واغلق الباب بالمفتاح
دياب وهو يخلع التيشيرت وجلس علي السرير وأخرج علبه السجائر وبدأ يدخن وهي واقفه خائفه منه كثيرا
دياب:ما يلا
قمر بخوف:يلا اي
دياب:ارقصيلي مش انا جوزك برده وأولي من الغريب ولا الرقص لازم يكون في الافراح
قمر:والله هما اللي شدوني وانا
دياب:من غير كلام تروحي تغيري وتلبسي حاجه تناسب الرقص وهو يغمز وتبجي توربيني بترقصي ازاي
عند حازم وصقر ودخلوا المديريه وهجموا علي العصابه
حازم وهو مجمع فريقه المكون من خمس اشخاص امامه ويقول بعصبيه
حازم بجديه وعصبيه:ازاي ده يحصل وانتم هنا اي تدريباته دي كانت لمين ها
بقلم (شغف إلاعصار 🌪️)
واحد منهم:كانوا كثير يا فندم
حازم:كثير ااه طب بما أن حضراتكم مش عارفين تصدوا هجوم زي ده يبقي أحين تقعدوا في بيتكم ده مش فريق حازم ريان انا مشغل معايا رجاله مش شويه عيال
الفريق:اسفين يا فندم
حازم:الاسبوع الجاي كله هيبقي تدريبات مكثفه مفهوم وخرج وجد صقر ينتظره في السياره
صقر:اتأخرت كده ليه
حازم:بسرعه ياض اطلع علي البيت ام العيال مستنياني بسرعه
صقر:ده اكيد مشيت
حازم:طب قسما بالله لو كانت مشيت لكسر دماغها
صقر:مجنون والله
عند حور وحياه كانوا بالغرفه حور كانت ترتدي قميص نوم وكانت فارده شعرها وتضع بعض المكياج الخفيف
حور:يا حياه خليني اغير زمان صقر جاي
حياه:يابت مش هيجوا دلوقت متخفيش كده وبعدين اهو ادينا قاعدين
حور:طب انت لبستيني كده ليه
حياه بتوتر:ها لا عادي
دخل صقر وحازم البيت صقر طلع الغرفه بدون ما يخبط الباب لم يري غير حور امامه بطلتها اللي خطفت قلبه
حياه بكسوف:استأذن انا وخرجت
صقر اغلق الباب وذهب واميك يدها
صقر:اي الجمال ده كله
حور:م اجمل من رهف
صقر وهو يشم رقبتها :ورهف اي قدام ملكه الجمال اللي قدامي
حور:صقر ابعد.يا صقر
صقر:لا مش هبعد
حور:صقر متنساش انو هنطلق وانا بحب حسن
صقر بعصبيه مسك يدها ورماها علي السرير وبدأ يخلع الجاكيت وهو يقول:بتحبي حسن تمام انا بقي هخليكي تكرهي اي حد في الدنيا و….(ملناش دعوه🙂)
حياه كانت هتخرج من بوابه البيت مسك يدها حازم
حازم:مش قولتلك تستنيني ها
حياه:اولا سيب ايدي ثانيا انت ولا اخويا ولا ابويا ولا جوزي علشان اسمع كلامك وابعد لو سمحت لان تأخرت علي البيت سابها حازم وذهب وهي ذهبت
فجأه وقفت أمامها سياره
حازم:اركبي
بقلم (شغف إلاعصار 🌪️)
حياه:مستحيل
حازم:مبحبش اعيد كلامي مرتين اركبي
حياه:وانا قولت لا
حازم و اخرج المسدس :هتركبي ولا لأ
حياه بخوف:حاضر وكانت هتركب في الخلف
حازم:مش سواقك انا ياروح امك اركبي قدام
حياه:طيب ووصلها لبيتها واتأكد أنها دخلت البيت ومشي
عند دياب خرجت قمر من الحمام وهي مرتدية عبايه بيتي
دياب:يااه هما الرقصات تابو وبقي لبسهم كده
قمر:دياب لو سمحت انا تعبانه وعايزه تنام
دياب :طيب يا قمر الرقص وهأجله علشان انا كمان عايز انام ووقف واتجه ناحيتها وسألها ووضعها علي السرير وأخذها بحضنه وغمض عيونه
قمر وهي بتحاول تفك يده:انت ابعد عني سيبني ابعد يا دياب
فتح دياب عيونه وقرب من شفايفها وقبلها
دياب:اظن انو مش هينفع صوتك من هنا لبكره ولو سمعت هعرف انك عايزه تاني وغمض عيونه ونام وهي ما زالت متفاجأه ولكن استسلمت ونامت…
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زوجة الصقر)