روايات

رواية زواج مغصوب ولكن الفصل الثامن 8 بقلم ملك

رواية زواج مغصوب ولكن الفصل الثامن 8 بقلم ملك

رواية زواج مغصوب ولكن الجزء الثامن

رواية زواج مغصوب ولكن البارت الثامن

زواج مغصوب ولكن
زواج مغصوب ولكن

رواية زواج مغصوب ولكن الحلقة الثامنة

ندي : ايه الرجل الرخم ده
فهد يرجع للوراء بنظرات حاده :بتقولي حااجه
ندي : لا مفييش
فهد يمشي وندي متنرفزه جداا من المعاامله وانه بس اتجرا يمسك ايدهاا
ندي في سرهاا : طب اه انا فعلا قدرته علي الي عمله معاايا لما تعبت وقلت انا هديله فرصه وكمان مش حكم عليه من موقف زماان بس الوقتي بيبينلي ان غلط لما هديله فرصه
اوووووف
واثنااء سير ندي شاافت اميره وجدهاا ورا البااب وبيضحكوا ..فهمت انهم كانوا مرقبينها
توجهت اليهم بسرعه
ندي : السلام عليكم
الجد : وعليكم السلام انا همشي انا
ندي : طيب يا جدو مع السلامه
اميره بتوتر : هتسبني لوحدي يا جدو
ندي : ليه انا هكلك ولا ايه اهدي بس اهدي
قررت ندي متقولهمش انها عاارفه لانها عاارفه ان جدهاا عااوز اي فرص يعرفهم علي بعض فبتحترمه جداا وبتنفذ اوامره
اما اميره نياهيا هاا هاا (ضحكه شريره )
هوريها بس مش الوقتي
………………..
جدو مشي انا و اميره قعدنا في الحديقه شويه
و فجاه ..ندي جاابت خرطووم ميه وبدات ترش الميه عليها
ندي : علشاان تحرمي تشغلي جوو الافلام عليه
اميره : اه ..والله اسفه خلااص معملش كده تااني بس سيبي الميه غرقتيني
ندي : اممممم …لا بردك
وكانوا بيهزرواا وبيضحكواا ومله القصر الرووح بضحكتهم والكل كاان مبتسم حتي الخدم كانوا يحبواا ندي حتي من تاني يووم لانها كانت بتحترمهم داايماا وبتناديهم دايماا عمو للراجل وطنط للستاات ومنعت اي حد يقولها هاانم والقااب قالت انا عوزه اسمي ندي بس
ندي واميره ذهبواا لتغيير ملابسهم ثم جلسوا معاا مره اخري
ندي بتوترو خجل : ا اميره ..فهد قالي ان احنا هنروح نشووف الكتب والهدووم بتاعتنا ونشتري وقال انك تستخدمي الفيزا بتاعتك
و … انا قلتله واله علي ان فلوسي بالبنك هسحب منها بس مرضيش و..
اميره : بس ..مصوره واتفتحت اهدي شويه فهد عنده حق انتي بقيتي من مسؤليتك الاول عاارفه انك مش مرااته بس عيشا تحت سقف بيته و ده معناته انك من مسؤليته
ندي بخل : مااشي بس ممكن تروحي تقوليله اننا نروح بكره و ناخد معاانا حد
اميره بخبث : روحي اساليه انتي هوا الوقتي هناا غرفته او نصحح الجنااح بتااعه الدور التالت كله
ندي ببلاهه شديده ولا تفهم مقصدها : حاااضر مااشي وان يكن
فااطمه بسرهاا : دي طلعت بريئه اوووي شكل كل حااجه هتحلووو و انا وجدو هنتسلي اما اروحله علطووول
…….
ذهبت ندي وذهبت اميييره جري الي جدها
اميره بلهااث : رحتله يا جدي ..رحتله
الجد بعدم فهم : مين رااح لميين …
اميره ..( حكت له ما حدت )
الجد بضحك : ههههههههه بريئه اوووي زي الملاك وقويه يا ريت تقدر تخرجه من الجوو الي عاايش فيه و تفرحه بقاا وكماان تحووش كابه البيت ده
اميره : يا ريت يا جدي نفسي اووي انا مش هقدر اعمل زيها لان بردك انا قلبي مجرووح زي اي وااحده في البيت ده وانا لما ببقا معااها بحس بالفرحه يااه واخيراا هنفرح
جدي : انا مغلطش لما قلت حااجه
اميره بضحك : طبعاا يا جدي انتي طيب اوووي
الاتنين استمرواا بالضحك والتامل لما سوف يحدث مستقبلياا
…..
عند ندي
ندي بطريقها الي فهد
ندي وصلت لباب الجناح بلهااث
ندي : اوووف ايه السلالم دي ..انا دخت و الله
ندي تدق البااب لا رد مره اخري لا يوجد رد
ندي : لا بقاا انا هدخل اشووف ايه الي بيحصل
فتحت ندي البااب و دخلت
وجدت جنااح فعلا زي الجنااح الي بالفناادق ال 5 نجووم ده علي طاابع اثري وراائع جداا و فخم
ندي دخلت وجدت صاله انتظرت بهاا
ندي بصووت عالي : فهد ..يا فهد انتي هنا ولا لأ !!!
لا يوجد رد
وكل شويه ندي تناادي عليه
ولا يوجد رد
دخلت ندي الي غرفته كانت جميله جداا و رائعه و كل شي جمييل ومنظم
ندي : واااو ايه دي هوا الجنااح ده من القصر ولا لأ مقلنااش حااجه لما لقينا القصر دهبي وجمييل و نمط اثري اما يبقا اوضه بالرقي ده لا بصرااحه لازم احترمهم 😄😄 الناس تعبوا الصرااحه هتلاقي فهد ده هوا الي امرهم بكده
ظلت ندي تتجول بجناح فهد و تري روعته
وفجاه خرج فهد من الحمااام والتفت ندي لتخبره وقفت.مصعوقه لان فهد خرج من الحماام بفوطه فقط علي خصره وجسم مفتوول بالعضلاات وطوله
فهد بعصبيه : انت ايه الي جاابك هناا انتي متعرفيش ان ممنوع تدخلي ردي
لا …….. رد ندي كانت كالتمثاال وقفه مصدوومه
فهد : ندي انتي معااايا
لا …رد ..
فهد : انتي نمتي ولا جاالك غيبوبه طيب 😂😂
لا …رد ..لا حياته لمن تناادي فقط تقف مبحلقه وكالصنم لا تتحرك ووجهها يحمر
فهد انتبه لكده واخذ ملابسه وغيرهاا
فهد : الوووو ….الوووو ندي معايا
لا ….رد
فهد : انا بشك انك نمتي
لا ….رد
قام فهد بالتصفيق اماام وجهها
ندي : اه انا فين ؟؟
فهد : انتي فيين ! بره ؟؟؟
ندي : نعم لا طبعاا مش خاارجه غيى لما تسمع جاايه ليه
فهد : هاا ..جاايه ليه
ندي : ( و حكت له ما تريد )
فهد : مااشي بكره تروحواا
ندي : اممم واخد معاايا محمد المساعد بتاعك
فهد والغيره تقتله : مش معنا هواا يعني ؟؟
ندي ببلاهه : عااادي ..خاالص لانه طيب وبالمره يحميناا ..علشاان شخصيات مهمه بردك
فهد : لا ضحكتيني قاال مهمه قاال
ندي : طبعاا مهمه عندك ماانع
فهد : مش مههم مش فضي لحكي عياال
ندي : شايفني عيله يعني ده انتي بس اكبر مني ب 10 سنين ومستقوي
فهد بنرفزه : براااا اخرجي يلا وما تجيش تااني
ندي : لا ..مش خاارجه.
فهد بصوت عاالي سمعه القصر لان القصر هاادي
فهد بصرااخ : اخرجي يلا بره ده غرفتي انل
ندي بصراااخ : مش خاارجه يعني مش خاارجه بقا يلا
…..
#عند اميره والجد
الجد : ايه ده فهد و ندي بيزعقواا ليه ؟؟
اميره : يا حبيبتي يا ندي هتوحشيني اوووي فعد لكيد هيموتك علشان دخلتي جنااحه لا وبينك كده دخلتي غرفته
الجد:اسطر يا رب مكنش لازم توديها بالسرعه دي
اميره : لا ياا جدي مكنتش هلاقي فرصه زيها
الجد : طيب اما نشوف اخر شغل الافلام ده
اميره : يا رب ندي ترجعلنا بامان
الجد: يا رب

# ندي وفهد
ندي : مش خاارجه غير لما تجبلي شوكلاطه بالكاكو و يريت تكوون مااركه
فهد : نعم يا ختي قومي من هناا اصل عفريت الدنيا بتتنطط قدامي الوقتي
مدى : تؤ تؤ نفذ الشرط اخرج مش هتنفذ هعد هنا 😝😝😝😝
فهد ذهب الي التلاجه واحضر لها ما تريد وحذفها بوجهها
فهد : غوري بقا من هنا
ندي : طيب ماااشي مع السلاامه والله انتي .( قالتها من غير صوت مفهووم )
فهد : بتقولي ايه مسمعتيش
ندي : (صوت غير مفهووم )
فهد : مش ساامع
ندي باعلي صوت عندها خلي القصر كله يسمعه : انتي رخممم و بااارد يا رخم
فهد : والله لاوريكي
جري فهد ورااء ندي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زواج مغصوب ولكن)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى