روايات

رواية زواج لهدف أخر الفصل التاسع 9 بقلم هاجر العفيفي

رواية زواج لهدف أخر الفصل التاسع 9 بقلم هاجر العفيفي

رواية زواج لهدف أخر الجزء التاسع

رواية زواج لهدف أخر البارت التاسع

رواية زواج لهدف أخر الحلقة التاسعة

رائف لما سمع صرا”خها ركب العربيه وطلع بسرعه كبيره على البيت لدرجة أنه تفادى حوا”دث كتير وفى وقت قياسى وصل البيت ودخل بسرعه وشاف الستات بيحاولوا يكسروا الباب ويدخلوا لحنين

رائف بغضب : بتعملى ايه انتي وهى

الستات بخوف : اصل ياباشا

رائف بعصبيه : اقسم بربى هوديكم فى داهيه

حنين بلهفه من الداخل : رائف

رائف بحنان : متقلقيش ياحبيبتى انا معاكى

الست بخوف : احنا ملناش دعوه ريتال هي ال قالت نعمل كده والله

رائف بوعيد : تمام اووى كده جابت اخرها معايا

مسك تلفونه وكان زميل ليه فى الشرطه والستات كانوا مرعوبين وبالفعل الشرطه جت اخدتهم واعترفوا على ريتال

 

 

 

 

 

 

حنين اترمت فى حضن رائف وهي بتعيط بصوت عالي : انا تعبت اووى يارائف ليه كلهم عايزين يأذوني انا معملتش حاجه فيهم والله حتي اقرب ناس ليا انا تعبانه اووى

رائف بحزن : إهدى ياحبيبتى صدقيني من النهارده محدش هيقدر يجي جمبك كل واحد هيعرف اخره

حنين كانت بتعيط وهو حاول يهديها

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹استغفرووا

نيره كانت نازله من البيت وهى بتكلم حد فى التلفون وبتتفق على ريتال عشان تخلص منها بس مخدتش بالها من العربيه ال جايه بسرعه كبيره وخبطتها هى وقعت على الأرض بقوه

شخص : بسرعه حد يطلب الاسعاف بسرعه

نيره غمضت عيونها وفقدت الوعى

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم

محمد بغضب : روحتى عرفتى حنين كل حاجه انتي غبيه

رنا بتوتر : ماهو هي ال اخدت مني رائف

محمد : وهو رائف بيحبك اصلا ولا بيطيقك عشان تتجوزيه احنا عارفين ان بيحب حنين من زمان اووى

رنا بحقد : متقولش كده تاني حنين نهايتها قربت

 

 

 

 

 

 

محمد : وانا خلاص مش هسمحلك تأذيها هي اه مش اختك وكنا هنستغلها بس خلاص هي لازم تعيش مع جوزها فى أمان وانتي هتتجوزي ابن عمك سعد

رنا بصدمه : اتجوز سعد !!!!

محمد : ايوه سعد راجل وبيعرف يجيب الجنيه وهيسعدك

رنا بعصبيه : مستحيل يحصل ده جااهل

محمد بغضب : انا قولت كلمه واحده وهتتنفذ هتتجوزى سعد يعني هتتجوزيه ولو عرفت انك جيتي جمب حنين انا ال هقفلك

قال كلامه ودخل الأوضه بتاعته ورنا قعدت على الكرسى وحست بالضياع

#هاجر_العفيفى

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أذكروا الله

ريتال بانفعال : محصلش انا مليش دعوه بالموضوع ده

الظابط بعصبيه : صوتك ميعلاش هنا تاني مفهوم انتي هنا متهم وخلاص

ريتال بضيق : ممكن أمشى

الظابط بسخريه : انتي بتحلمي اصلا ده انتي جوزك رافع عليكي قضيه وطلبك فى بيت الطاعه

ريتال بصدمه وتوتر : جوزى انا مش متجوزه

الظابط بسخريه : الكلام ده تضحكي بيه على صحابك مش عليا انتي هربانه منه وهو رفع عليكي قضيه وهو دلوقتي على وصول وهيستلمك ده بعد لما المحضر المقدم ضدك يتقفل اصل شكلك هتشرفينا يومين

قال كلامه الاخير ببرود

 

 

 

 

 

 

 

ريتال بدموع : لاء لاء انا عايزه أخرج من هنا خرجوني

الظابط بحده : خدها ياعسكرى

وبالفعل العسكرى أخدها تحت اعتراض منها

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹استغفرووا

بعد مرور شهر

نيره جالها كسر فى دراعها ورجلها طلع فيها شر”خ وطبعا أهلها سافروها بره وهي ندمت على ال عملته فى حنين ورائف وطلبت الطلاق من رائف وبالفعل طلقها وسافرت

ريتال جوزها أخدها بعد لما اتحبست أسبوعين وبيعاقبها على هروبها منه ورائف أتنازل على القضيه لما عرف بقضية جوزها

ورنا اتجوزت ابن عمها واخدها وسافروا البلد وللاسف بيعاملها معامله وح”شه جدا زي الخدامه لانها كانت بتتكبر عليه وهو رد فيها كل أفعالها

أما حنين بقا كانت دايما بتروح الجلسات ورائف مش بيسيبها ابدا والمفروض ان قربت تعمل نتيجه عشان تعرف المرض خف ولاء لاء

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم

رائف بقلق وخوف : انا مش عارف هي مردتيش تخلينى ادخل معاها ليه وهي بتجيب التحليل انا همو”ت من الخوف عليها

محمد بتنهيده : إن شاء الله خير يابنى رب الخير لايأتى الا بالخير

رائف برجاء : يارب يارب

حنين خرجت وكان باين عليها الحزن

رائف بلهفه : ها طمنينى

حنين هزت راسها بحزن

محمد بحنان : معلش ياحبيبتى إن شاء الله هتكونى بخير

 رائف ضمها بحنان وقال : على فكره بقا هنكمل جلسات لحد لما تجيب نتيجه و

حنين بضحك وفرحه وسعاده : سلبى يارائف النتيجه سلبى انا خفيت خفيت

رائف بصدمه ودموع فرحه : ده بجد

حنين هزت راسها بفرحه

 

 

 

 

 

 

 

محمد بفرحه : اللهم بارك الحمد لله الحمد لله

رائف حضن حنين ولف بيها بفرحه وقال : الف حمد وشكر ليك يارب الف حمد وشكر ليك يارب

حنين بدموع : مكنتش متوقعه أن هخف ابدا يارائف

رائف بحب : هششش متقوليش كده كرم ربنا كبير اووى

حنين برضا : الحمد لله يارب

محمد : حمد الله على سلامتك يابنتي

حنين بحب : الله يسلمك يابابا

محمد استأذن ومشى

رائف بابتسامه : بمناسبة الخبر السعيد ده النهارده هيكون ليا انا وانتي بس وهنبدا جواز من جديد

حنين بحب وابتسامه : شكرا يارائف على وقفتك جمبى شكرا على دعمك سكرا انك مزهقتش مني شكرا انك فى حياتى

رائف بغمزه : مفيش شكر يابنتي زي جوزك برضوا

حنين بضحك : بحبك♥️

رائف بتنهيده وفرحه : اخيرا أبو الهول نطق ياجدعان

حنين ضحكت بفرحه وسعاده

وكملوا حياتهم على خير

تمت

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زواج لهدف أخر

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى