رواية زواج غصب الفصل السادس 6 بقلم منة محرم
رواية زواج غصب الجزء السادس
رواية زواج غصب البارت السادس
رواية زواج غصب الحلقة السادسة
يونس: سلام يا يارا الباب بيخبط هكلمك بعدين
يارا: سلام
يونس: ليان مش سامعه الباب كل ده
-احم اتفضل حضرتك
يونس: انا اسف جدا بس مسمعتش الباب
-ولا يهمك
يونس اداله الحساب وخد الاكل حطه علي السفره
يونس وهو بيخبط علي ليان: احم لياان الاكل اتحط
ليان: لا رد
يونس: لياان مش هتاكلي يعني اكل انا
ليان: لا رد
يونس: طيب انا هقعد اكل انا براحتك شكلك مضايقه مني بس مش عارف انا هكون عملت ايه يعني بصي هعد لتلاته تكوني فتحتي او هفتح انا بقه
واحد اتنين تلاته
يونس دخل لقاها مرميه علي الارض
يونس بصدمه: ل لياان فوقي ليااان مالك
بعد شويه
يونس: مالها يا دكتوره
الدكتوره: المدام جالها غيبوبه سكر وكويس انك لحقتها ياريت تنتظم في علاجها وياريت نبعد عنها الزعل لانه هيبقا خطر عليها
يونس بدموع: يعني هي كويسه
الدكتوره: متقلقش هتكون كويسه شكلك بتحبها اوي ربنا يخليكو لبعض
يونس: بحبها
الدكتوره:عن اذنك
يونس: تمام شكرا اتفضلي
يونس وصل الدكتوره علي الباب ورجع لليان تاني ولقاها بتحاول تفتح عينها
يونس مسك اديها: انتي كويسه دلوقتي
ليان شالت اديها: احم اه انا كويسه
يونس: في حاجه مزعلاكي مني
ليان: لا
يونس: طيب يلا ناكل علشان علاجك
ليان: لا انا زهقت منه
يونس: علشان كده جالك غيبوبه سكر انتي مهمله اوي يلا قومي وهتاكلي
بقلمي/menna moharam
ليان: يوووه مش عايزه يا يونس
يونس: خلاص مش هاكل يا ليان
ليان: خلاص تعال
يونس ببتسامه: يلا m
بعد شويه
يونس وهو بيبص لموبايله الي بيرن
ليان: دي يارا
يونس: ايوه
ليان: رد
يونس قفل موبايله: لا
ليان: اشمعنا
يونس: عادي
ليان: خايف علي زعلي ليه احنا مش بنحب بعض فا عادي كلمها
يونس: بحس لما بكلمها قصادك ببقا بخونك
ليان: ههههه خلاص متردش
يونس: هبقا اكلمها وانا رايح انام
ليان: احم انا شبعت تصبح علي خير
يونس: استني عندك
ليان: اايه
يونس: علاجك ياهانم
ليان: لا مش عايزه تصبح علي خير
يونس مسك اديها وقام وقف قصادها
ليان بسرحان: في ايه
يونس: افتحي بوقك كده
ليان فتحت بوقها: اهو
يونس: يلا اشربي مايه بقه
ليان: ااده انت حطتها في بوقي ازاي
يونس: زي الناس يلا تصبحي علي خير
ليان: لا لا كده كتير لازم ابعد عنه عاااا مش عايزه احبه لا ده بارد ورخم وملزق
يونس: اايه
ليان: يونس
يونس قرب عليها: قولتي ايه
ليان: بارد ورخم وملزق
يونس: اعتبري نفسك هتعيدي السنه
بقلمي/menna moharam
ليان: لااااا ونبيي بهزر معاك يا فوزي ايه مبتهزرش
يونس: فوزي مين ده كمان
ليان: والله معرفه يلا خش نام علشان منخسرش بعضm انهارده
يونس: بقول كده برضوه
-شعنونه بحب اشوف ضحكتها لما شوفتها تعبانه انهارده كنت هموت من الخوف بس اكيد مش بحبها هي بتشوفني اخ
بعد شويه ليان دخلت المطبخ علشان كانت عطشانه
ليان: عااااا يونس انت بتعمل ايه جوا التلاجه
يونس: يخربيتك خضتيني عايزه ايه
ليان: بتعمل ايه
يونس: مبعملش كنت باخد تفاحه
ليان: انت مش جايلك نوم
يونس لعب في شعره: الصراحه اه
ليان: طب ياسطا ما تقول كده وانا كمان مش جايلي نوم تعال نقعد في البلكونه
يونس: اشطا
ليان: بص هعمل اتنين ثعلب ونخش نشربه في البلكونه
يونس: ده مشروب جديد ده
ليان: ايه يابني ابو سمسم ده وبيتحط عليه لبن امك مش بتعمله مع دخول الشتا ولا ايه هههه
يونس مسكها من التيشرت: قصدك سحلب
ليان: مش مشكله ثعلب سحلب اهو الاتنين ولاد عم
يونس: انا خارج يا ليان علشان متعصبش عليكي ومش عايز ثعلب احم قصدي سحلب عوجتي لساني تصبحي علي خير
ليان: مش عارفه معاك عداوه مع كل تشرتاتي ولا ايه رخم
تاني يوم
ليان: الو يا ماما عامله ايه
جميله: الحمد لله يابنتي احنا بقالنا ساعه علي الباب يا بنتي
ليان: ببجد طيب هفتحلكو معلش يا ماما كنت نايمه
جميله: ولا يهمك سلام
ليان: يالهويي يونس نايم في اضوه الاطفال انا لازم اروح اصحيه
قدام اوضه يونس
ليان: مش بيرد ليه ده يابني اصحا اهلنا برا وفتحت الباب
ليان بصويت: عااااااااا ايههه دههه
يونس بخضه وصحي من النوم مفزوع: اااايه البيت بيولع
ليان وهي مخبيه عيونها: انت نايم من غير تيشرت يا قليل الادب
يونس: وانا اعرف منين ان حضرتك هتخشي عليا يعني…. اده الباب بيخبط
ليان: اه تخيل
يونس قام وفتح الباب
جميله باحراج: احم اذيك يابني
لقاء: ايه يا يونس تيشرتك ياحبيبي شكلك نسيته
بقلمي/menna moharam
ليان بكسوف: ااه ماما عامله ايه ده يونس دلقت عليه الشاي وقلع التشيرت
جميله: مش قولتي لسه صاحين يابنتي
لقاء: هههه مابس ياجميله متكسفهاش شاي شاي بقه
يونس باحراج: احم مخدتش بالي انا اسف ههه
ليان: كتك قرف كسفتني
يونس: مش تقوليلي قبل مااروح افتح انا نسيت اصلا
ليان عملت حركه بوشها مضحكه وخلت يونس يضحكm بصوت عالي
لقاء: الواد اتجنن
ليان: احم تعالو اتفضلو
بعد شويه
لقاء: ها هتجبولنا حفيد امتي هههه
ليان: كح كح كح كح
يونس: مالك يا حبيبتي انتي كويسه m
ليان: اخرس كح كح
جميله: هاتلها مايه يبني بسرعه
يونس: حاضر
ليان: خلاص خلاص راحت احم
جميله: طيب هنقوم نمشي احنا بقه
ليان: ليه يا ماما خليكي شويه
جميله: لا يا حبيبتي هنمشي احنا بقه يلا يا لقاء
لقاء: يلا
يونس: ما تخليكو شويه يا ماما
لقاء: احم تعال يا يونس عايزه اتكلم معاك شويه
يونس: تمام
بعد شويه
يونس: ايوه يا ماما
لقاء: احنا رايحين نعمل لمرات عمك جلسه كيماوي حاول تخليك مع ليان ومتحسسهاش بحاجه
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زواج غصب)