روايات

رواية زواج بالقوة الفصل الأول 1 بقلم زهراء السعيد

رواية زواج بالقوة الفصل الأول 1 بقلم زهراء السعيد

رواية زواج بالقوة الجزء الأول

رواية زواج بالقوة البارت الأول

رواية زواج بالقوة
رواية زواج بالقوة

رواية زواج بالقوة الحلقة الأولى

لا مش هوقع على حاجه يا عمي انا مش بحب ابنك افهم بقا

خالد بغضب. هتتجوزي حمزه يعني هتتجوزي حمزه انتي فهمه

لا مش هتزفت اتجوز ابنك ده بتاع بنات وزعيم عصابه

حمزه ببرود. خالصتي امضي يلا عشان انا مش فاضي الكلام ده

فريده بغضب شديد. انت ياض انا مش نقصاك اطلع من دماغي بص بقا يا عمي جواز مش هتجوز والى عندك اعمل

خالد بغضب. يعني انتي مش خايفه منى ولا من حمزه

فريده ببرود. طز فيك انت وحمزه بتاعك ده انا فريده محمد النمر مش بتخاف من حاجه

حمزه بغضب. انتي عارفه انتي قولتي ايه دلوقتي

فريده ببرود. اه بقول طز فيك انت وابوك

حمزه بغضب جحيمى. هقت**لك يابنت النمر

فريده بسخريه .ولا تقدر تعمل حاجه

وفجأه يخرج حمزه المسدس ويصوبه الي رأس فريده لترفع فريده وجهها اليه لتري انه لا يمزح فهو كان كالبركان الغاضب وعيونه مشتعله من الغضب

فريده ببعض من الخوف. انت اتجننت نزل الزفت ده من ايدك

حمزه بعصبيه. بت انا بقيت على اخرى منك

خالد بغضب. حمزه نزل المسدس ده ولازم تعرف تتحكم بعصبيتك دى انت ناسي ان فريده بنت عمك

حمزه بغضب. ماهي نست انك عمها وانا ابن عمها الكبير

خالد بهدوء. بصي يا بنتي انا عايز اديكي حقك من ورث ولازم تتجوزي يا حمزه يا عصام وانتي عارفه ان عصام تافه ومش بيشيل مسؤليه ولو ما وافقتيش هاوديكى عند اخوالك قلتي ايه

فريده بتفكير. انا لو وفقت على ابن #*#*# ده همو**ت نفسي ولو موافقتش هاضيع عليا الفلوس وبعد كده هروح اقعد عند اخوالي وانا مش بحبهم ولا هما بيحبوني امري لله بقا في شبابي اللى هيروح مع الانسان ده

خالد بابتسامة خبيثه. هاا قولتي ايه

فريده بتاخد نفس عميق. ماشي بس بشرط

حمزه بغضب. بس شرط ايه يابنت النمر

فريده بغضب. هو ايه كل شويه بنت النمر ايه انا مليش اسم ولا ايه ماانت ابن النمر كمان يعني اقولك يا ابن النمر

حمزه بعصبيه. اللهم طولك يا روح

خالد بغضب. بس انت وهى… قولي يا فريده شرطك اي

فريده بهدوء. ابنك مش هيقرب منى

حمزه باستغراب. ازاي يعني

فريده ببرود. زى السكر فى الشاي مش هتقرب منى يعني مش هتلمسني

حمزه بغضب. وده ليه بقا انشاءالله ده حقي

فريده بغضب. تك كسر حقك

حمزه بغضب. وانا مش موافق على الشرط ده

فريده ببرود. وده اللى عندى هاا

خالد بيغمز لحمزه. ماشي يا بنتي بس بعد كده ما ترجعيش في كلامك

فريده. ماتخافش انا مش عايزه اخسر فلوس ابويا ولا اعيش مع اخوالي اللي ما بيحبونيش

خالد بابتسامه. يبقى على بركه الله اتصل بالماذون يا حمزه

( بارك الله لكم وبارك عليكم وجمع بينكم في خير)

خالد بابتسامة.مبروك ياولاد

حمزه وفريده ببرود. الله يبارك فيك

خالد لحمزه. خد مراتك وطلعها اوضتك

حمزه باحترام. حاضر يابابا

في غرفه حمزه وفريده

فريده بقوه. بصي بقى يا بابا شغل الروايات اللي هي نامى على الكنبه وانا نام على السرير لا لا انت هتنام على الكنبه وانا هنام على السرير مفيش الكلام ده انا هنام على السرير وانت تاخد بعضك زي الحلو كده وتشوف اوضه تانيه تنام فيها

حمزه ببرود. خلصتي اتخمدي بقى

فريده بغضب. تك خمده تخمدك

حمزه بغضب وبيقرب منها. بصي يا فريده من اول كده عشان ما امدش يدي عليكي صوتك ما يعلاش عليا و كلامك يكون معايا باحترام ومع ابويا كمان اللي منعك من تحت يدي النهارده هو خالد النمر بس بعد كده محدش هيقدر يشيلك من تحت يدي حتى لو كان ابويا نفسه

فريده حست بخوف حقيقي عشان كده سابته وراحت داخله الحمام.

بعد شويه من دخول فريده الحمام فريده من جوه

فريده بغضب. يا ابني طائر الكلب بسببك انت نسيت اجيبه هدوم طب اعمل ايه يارب دلوقتي اخبط نفسي في الدش ورتاح

فريده بتدور على حاجه تلبسها بس مافيش غير الروب. قال وانا باقوله ايه مبحبش جو الروايات ده انا حاسه ان انا عايشه في الروايه نفسها

لبست فريده الروب وكان قصير جدا ولكن كان جميل عليها وبين شده بياض جسدها الجميل

خرجت فريده من الحمام وكان حمزه يجلس على الاريكه ويمسك في يده لاب توب ولم يراها وهي خارجه من الحمام

فريده بتغنيه. يا خارجة من باب الحمام و كل خد عليه خوخة

مشيتي حافية و خدتي زكام و رابطة راسك من الدوخة

رفع حمزه راسه واتفاجا من شده جمالها واقترب منها وهي ترجع الى الخلف بخوف

فريده بخوف. مالك يا برنس بتقرب كده ليه

حمزه ابتسامه خبيثه. فريده هو مش النهارده ليله دخلتنا

فريده بخوف منه. اه ليه

حمزه بابتسامه خبيثه. ليه ايه النهارده ليله دخلتنا وانا عايز عروسه العسل

فضل حمزه يقرب من فريده لمااااااا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية زواج بالقوة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى