رواية زواج بالغصب الفصل العاشر 10 بقلم الكاتبة الصغيرة نور
رواية زواج بالغصب البارت العاشر
رواية زواج بالغصب الجزء العاشر
رواية زواج بالغصب الحلقة العاشرة
سارة: مفيش غير حل واحد
نور: اي هو
ساره: تروحي تعتذريله وتقوليله أنا عاوزة أكمل معاك عمري كله
نور: بس
ايمان: ايه تاني
نور بتوتر: أنا الصراحة مكسوفه أوي
سارة: حبيبتي فوقي دا جوزك يماما
ايمان: بت يا نور انتي هبله يابت دا جوزك يا وليه في ايه عاوزاكي تخشي عليه بقلب جامد كدا وتقوليله محمد أنا آسفه وعاوزة نكمل جوازنا وتفضل جمبي العمر كله
نور بتوتر: معرفش انا ايه اللي بيحصلي بتلغبط اوي
ايمان: بصي غمضي عينك وخدي نفس كبير وخرجيه بالراحه وقولي كل اللي ف قلبك اي كان بقا اعتذار حب عتاب طلعي كل اللي جواكي متسيبيش حاجه
نور: ماشي بس مش عارفه هو فين
ايمان تعالي نشوفه
عند محمد كان قاعد ف مكان بعيد ع البحر
عمر: اي يا عم بس مالك انا عارف مبتقعدش القعدة دي غير اما تكون زعلان بجد
باسم: خير يا محمد في إيه
محمد بحزن: مش مصدقاني لحد دلوقتي كل مرة بحاول اقرب منها تبعدني عنها دايماً عندها فكرة ان انا هخونها أنا عارف ان اللي مرت بيه مكنش سهل بس أنا ايه من كل دا ليه تاخدني بذنبهم
باسم: اعذرها برضو مش بالسهولة دي تقدر تثق في حد
محمد: أنا معتش عارف اعمل ايه
عمر: انا بقا هقولكم بص يا معلم دلوقتي هي أكيد هتيجي تصالحك انت بقا متتهاونش أبداً خليها تحس انك هتضيع منها بجد عشان تشيل كل الأفكار دي من دماغها
باسم: والله انا مش خايف غير من أفكارك دي
محمد: فعلاً انا لازم اخد موقف
عند نور
ايمان: هما راحوا فين أنا مش لاقياه هو وصحابه
سارة: نور انتي هتروحي تصالحيه بمنظرك دا
نور: مالي
ايمان: تعالي معايا يا أخرة صبري وراحو ع الخيمه ونور لبست دريس وحطولها ميك اب ولفولها الطرحة وايمان طلعت تدور ع محمد فجآة خبطت ف حد
ايمان: أنا آسفه
عمر: عادي ولا يهمك كنتي رايحه فين كدا
ايمان: بدور ع صاحبك عشان نور عاوزاه
عمر: محمد صعبان عليا أوي من اللي نور بتعملو فيه دا
ايمان: وانا والله بس نور معذورة برضو شافت تجارب كتير ادامها خليتها متوثقش ف حد ودايماً خايفه بس خلاص هي هتصالحه
عمر بتكبر: لأ مهو مش هيتصالح بالسهولة دي
ايمان بتحدي: تراهن
عمر: يبنتي أنا واثق ف صحبي
ايمان: طب هو فين
عمر: قاعد ع البحر
ايمان: طب انا هبعت نور وتعالى نراقبهم من بعيد
عمر: موافق
ايمان ل نور: يلا يا نور هو ع البحر زي ما قولنالك
نور بتوتر: تمام ومشيت
عمر وايمان وقفوا ورا صخرا يراقبوهم
محمد كان سرحان ونور قعدت جمبه
نور: أنا آسفه
محمد مردش عليها
نور بدموع: يعني انت خلاص معتش بتحبني
محمد وقلبه يؤلمه عليها ولكنه يريد أن يعلمها درساً فلم يرد عليها
نور بدموع: متسكتش كدا رد عليا
محمد ونظر لتلك التي كانت اشبه بالأميرات: طب انتي بتعيطي ليه دلوقتى
نور بدموع: عشان انت زعلان مني
محمد وهو يمسح دموعها: طب متعيطيش تاني
نور: يعنى انت خلاص مش زعلان مني
محمد: لأ زعلان
عمر ل ايمان: ج. ع يلا تربيتي
ايمان: متفرحش اوي كدا
نور ل محمد وقد ارتمت بحضنه وتمسكت به بشده : عشان خاطري متزعلش مني أنا والله بحبك اوي وواثقة فيك انت أحسن حد ف الدنيا كلها
محمد بحب وهو يشدد من احتضانها: خلاص بقا متعيطيش أنا كمان بحبك اوى وانتي أحلى حاجه في حياتي 🥰❤
ايمان بشماته ف عمر: هيهيهي شكلك بقا وحش
عمر: الله يسامحك يا محمد هو دا اللي مش هضعف
ايمان: طب يلا احنا نسيبهم يصفوا حسابهم
عمر: يلا ومشيو
نور ل محمد: متزعلش مني تاني
محمد بضحك: لأ دا انا كدا هزعل علطول طالما هتديني حضن حلو كدا
نور: لأ متزعلش وأنا هديك حضن كبير 🫂❤
محمد: خدي هنا بقا اي اللي انتي حطاه ف وشك دا
نور: ميك اب
محمد: تصدقي مكنتش اعرف هو مش انا قولت متحطيش الحاجات دى برا شقتنا
نور: خلاص بقا كنت حاطه عشان أصلحك
محمد بخبث: طب أنا لسه زعلان شوفي هتصلحيني ازاي بقا
نور بحب: امم هصلحك كدا وباسته من خده🥰❤
محمد حضنها وظلوا هكذا لفترة ولم يدرون بمن تراقبهم بحقد
سهيلة ل ميرنا صاحبتها: أنا لازم اقهره ع البت دي بقا يسيبني انا ويروح ل دي أنا بقا هعرفه مين سهيلة
ميرنا: اهدي يا سوسو بس وكله هيتحل
سهيلة بشر: أنا عرفت انا هعمل ايه
ميرنا: احكيلي
سهيلة: بصي………………………….
ميرنا بشر: عاش يا سوسو
سهيلة: ان ما وريتك يا بتاعه انتي مبقاش سهيلة
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زواج بالغصب)