رواية زواج بالغصب الفصل الخامس عشر 15 بقلم الكاتبة الصغيرة نور
رواية زواج بالغصب البارت الخامس عشر
رواية زواج بالغصب الجزء الخامس عشر
رواية زواج بالغصب الحلقة الخامسة عشر
عمر بغمزة لمحمد: مبروك عليك الاتنين يا عريس
محمد وبص ل سهيلة التي تستمع لهم: لا شكلها كدا هتبقا واحدة بس
سهيلة فرحت ولفت وشها بكسوف
عمر حط ل محمد شريط حبوب ف جيبه
عمر وهو يغمزله: استأذن انا بقا
محمد: سلام
فريدة: يلا يحبيبي خد مراتك واطلع
محمد: حاضر وخدها وطلعوا
نور كانت في اوضتها بتعيط من غير صوت ف الضلمة
محمد وسهيلة دخلوا الشقة بيضحكوا
سهيلة: امال هي فين
محمد: الاوضة دي بتاعتها من يوم ما اتجوزنا وهي منكدة عليا وع نفسها وقاعدة فيها لوحدها حتي مش بتخليني انام جمبها
سهيلة: يعني انتوا مش متجوزين
محمد بضحك: لأ اخوات😂
سهيلة: يحرام امال انتوا يعني كنتوا بتقولوا بتحبوا بعض
محمد: ادام الناس بس لازم نمثل كدا
سهيلة: يعنى انت مش بتحبها
محمد: انا محبتش غيرك يا قمر انت
سهيلة بفرحة: بجد يا حمودي
محمد: بجد يا روح حمودي
سهيلة : امال كنت بترخم عليا وتزعقلي ليه
محمد: عشان اعرف غلاوتي عندك
سهيلة: يا حبيبي انا بحبك اوى يلا نروح اوضتنا
محمد: لأ تعالي نروح اوضة الأطفال عشان نجيب أطفال😂
سهيلة: حاضر يا حبيبي هاخد شور بس ورجعالك
محمد: متتأخريش هعمل حاجه نشربها ع ما تيجي
سهيلة: اوك ودخلت الحمام
محمد تنهد بحزن: يارب خليك معايا وقام جهز العصير وطلع الحبوب اللي عمر ادهاله وحطلها حبيتين ف كوبايتها
محمد ف نفسه: لا دا ممكن تقوم ف نص الليل وحطلها كمان حبيتين يلا خلينا نخلص منك
سهيلة خرجت من الحمام وهي تعتبر مش لا بسه حاجه
محمد ف نفسه: استغفر الله العظيم يارب
سهيلة بمياعه حاوطت رقبته بايدها: انا بحبك اوى
محمد: وانا كمان يروحي اشربي العصير
سهيلة: لأ مش عاوزه
محمد: عشان خاطري طب هشرلهولك انا وبدأ يشربهولها
سهيلة: يلا يا حبيبي ونامت مكانها
محمد: اسفوخس عليكي طهقتيني وشدها ع السرير وغطاها وراح عند نور لقا الأوضة ضلمة اي دا معقول نمتي وسايباني للحرباية دي وفجآة سمع شهقاتها
محمد بخوف: نور انتي بتعيطي وشغل النور وجد عيناها متورمتان من كثرة البكاء ذهب اليها وضمها اليه
محمد: عشان خاطري يا حبيبتي متعيطيش بقا خلاص
نو بشهقة: انت اتجوزتها رسمي
محمد بضحك: مش لما ابقا اتجوزك انتي الأول ابقا اتجوزها
نور ببكاء: يعنى انت عاوز تتجوزها
محمد: لا يا عمري انا بعشقك وعمري ما اعمل كدا ابداً
نور: امال هي فين
محمد بضحك: رزعتها 4 حبايات منوم مش هتفوق غير بعد بكره😂
نور بدموع: يعني بجد انت مجيتش جمبها
محمد: لأ والله ولو مبطلتيش عياط هعيط انا كمان
نور بفرحه: لأ خلاص بس اوعي تكون دخلتها اوضتك
محمد: ودي تيجي برضو انا خلتها تنام ف اوضة الأطفال اوضتنا دي محدش يدخلها غير نوري بس
نور حضنته جامد
محمد: طب بقول ايه ما تقومي نروح اوضتنا بقا اللي انتي مدخلتيهاش من يوم ما اتجوزنا دي عشان اوضة الحيزبونه دي لازقه ف اوضتك
نور: يلا وذهبوا للأوضه
نور وهي تحضن محمد: احنا هنخلص منها امتا بقا
محمد: ان شاء الله قريب اسجلها بس انها اللي عملت كدا عشان اوريه لأبوها وهو هيعرف يربيها ازاي
نور: طب ما ممكن ميعملهاش حاجه
محمد: لأ هو راجل محترم وشديد بس هو بيخاف عليها وهي فهمتوا الموضوع غلط واي حد مكانه كان هيعمل كدا
نور وهي تشدد من احتضانه: يارب بقا نخلص منها
محمد بضحك: شايفك عمالة تحضني فيا كل شوية اي ههرب منك😂
نور وهي تشدد من احتضانه: انا بحب احضنك اوي بحس بأمان
محمد وهو يملس ع شعرها: واي تاني
نور: بص هقولك ع سر
محمد: قولي
نور: لما تلاقيني متضايفه احضني فرحانه احضني قاعدة عادي احضني فتحتلك الباب احضني انا بحس براحه اوي لما تحضني الحضن بالنسبة لي كل حاجه حلوه
محمد وهو يقبل جبينها: بس كدا مش عاوزة حاجة تانيه دا انا كل ما هلاقيكي معديه من جمبي هحضنك وابوسك كمان
نور وهي تقبله من خده: انا بحبك اوي
محمد: طب وهنا يزعل وشاور ع خده التاني
نور: وانا مقدرش ع زعله وباسته من خده التاني
محمد: امممم و
وقبل ان يكمل كلامه نور باسته من شفايفه
محمد: بس اي الجمدان دا بقينا جرآة اوي
نور بحب: طبعاً مش جوزي وحبيبي وحياتي كلها
محمد: لأ كدا كتيير وشدها الي حضنه وذهبوا إلي عالمهم الخاص بهم و……………
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زواج بالغصب)