روايات

رواية زواج بالغصب الفصل الحادي عشر 11 بقلم الكاتبة الصغيرة نور

رواية زواج بالغصب الفصل الحادي عشر 11 بقلم الكاتبة الصغيرة نور

رواية زواج بالغصب البارت الحادي عشر

رواية زواج بالغصب الجزء الحادي عشر

رواية زواج بالغصب
رواية زواج بالغصب

رواية زواج بالغصب الحلقة الحادية عشر

سهيلة ل ميرنا صاحبتها: أنا لازم اقهره ع البت دي بقا يسيبني انا ويروح ل دي أنا بقا هعرفه مين سهيلة
ميرنا: اهدي يا سوسو بس وكله هيتحل
سهيلة بشر: أنا عرفت انا هعمل ايه
ميرنا: احكيلي
سهيلة: بصي………………………….
ميرنا بشر: عاش يا سوسو
سهيلة: ان ما وريتك يا بتاعه انتي مبقاش سهيلة
ف الليل الكل اتجمع وكانوا مشغلين أغاني وبيرقصوا وكل مجموعة قاعدة لوحدها عمر ومحمد وباسم وصحابهم كمان ونور وايمان وسارة كانوا قاعدين مع بعض
سهيلة:اي دا انتوا قاعدين من غيري
عمر بهمس: وهو حد بيطيقك أصلاً
ايمان ضحكت

 

عمر بضحك: اسكتي هتفضحينا
سهيلة: طب انا شايفه يعني ان القاعدة معظمها كلية طب دول اللي مقعدهم معانا وشاورت ع نور وايمان وسارة بقرف
محمد: هو انتي هتقعدينا ع مزاجك احنا عاوزين نقعد مع بعض مش عاجبك متقعديش
عمر: والله انا شايف ان القعدة كانت حلوة بس مش عارف مين اللي بوظها
ايمان ضحكت
باسم: بقولكم ايه تيجوا نلعب لعبة صراحة
سهيله: ايوة يلا
عمر بهمس ل ايمان: كدا اللعبة باظت
ايمان بضحك: اسكت بقا انت قاعد تضحكني وهما بيبصولي أنا
سهيلة: انتو قاعدين بتتودودو ف ايه
عمر: بندعيلك 😂
سهيلة بتأفف: طب يلا لف الازازة وشوف هتسأل مين
عمر لف الازازة: محمد الله أكبر جبتها صح
محمد بخضه: منك لله يبني خضيتني
عمر: شايفك اليومين دول كدا فرحان اوي ممكن نعرف السبب

 

محمد بحب وهو ينظر لنور: السبب هو اني لقيت روحي اللي كنت بدعي دايماً ربنا يجيبهالي
عمر: يسيدي يسيدي طب لف الازازة
محمد لف الازازة: باسم
باسم: نعم
محمد: مش ناوي بقا تفرحنا بيك قريب
باسم وهو ينظر ل سارة بحب: شكلها كدا هيبقا في حاجه قريب
عمر: الله عليك يا بسوم
باسم لف الازازة جيت ع ساره
باسم: سارة عمرك حبيتي
سارة: أيوة حبيت كتير أنا مقدرش أعيش من غير حب
باسم بحزن: طب لفي الازازة وأنا رايح هتمشا شوية
سارة ل نور: هو ماله دا
نور: انتي غبيه يا بت وبعدين احنا عمرنا مشوفناكي حبيتي اي حد
سارة ببلاهه: أنا مكنش قصدي الحب دا أنا

 

نور: صبرني يارب
ايمان: ما تلفي يختي
سارة: لأ لفي انتي أنا رايحه أكلم بابا ومشيت ورا باسم
باسم قعد ع البحر وطلع سيجارة وهو يبدو عليه علامات الحزن سارة قعدت جمبه
سارة: اي دا سجاير لأ بلاش عشان خاطري بلاش سجاير
باسم: جايه ليه
سارة: عشان مش عارفه انت زعلان ليه مش احنا صحاب كلنا سيبتنا وجيت هنا ليه
باسم: عشان حبيت واحده وكان عندي امل بس هي وسكت
سارة: واحدة مين
باسم بحزن: سارة أنا حبيتك بجد من أول ما شوفتك وبحاول ابعد نفسي بس مش بقدر سارة بجد انتي بتحبي حد تاني
سارة بضحك: انت فكرت اني بحب حد تاني
باسم باستغراب: امال معنى كلامك ايه

 

سارة بضحك: فعلاً أنا مقدرش اعيش من غير حب واي انسان كدا أنا بحب ماما وبابا واخواتي ونور وايمان
باسم بضحك: يعني مفيش حاجه كدا ولا كدا
سارة بضحك: لأ مفيش والله أنا عمري ما حبيت أصلاً
باسم حضنها
سارة: بعد اذنك مينفعش كدا وبعدت
باسم: أنا بحبك اوى يا سارة
سارة: أنا منكرش اني كنت معجبه بيك بس مش عارفه
باسم بنرفزة: مش عارفه ايه والله لأتجوزك بمزاجك او غصب عنك انتي ليا أنا
سارة بضحك: يلا ونبقا كملنا دستة الجواز بالغصب
باسم بضحك: تصدقي عندك حق يلا بقا هتتجوزيني امتا
سارة: تقدر تيجي لبابا بعد اما نمشي من هنا وأنا هفكر
باسم بفرحة: فكري يا قلبي زي ما انتي عاوزة
سارة بحرج: طب ايه مش هنرجع
باسم: يلا يا روحي

 

عند الشلة
ايمان: أنا اللي هلف يارب تيجي صح ولفت جيت ع عمر
ايمان: هييييييي يلا هسألك سؤال
عمر بحب: اسألي اللي انتي عاوزاه
ايمان:…………….

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زواج بالغصب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى