رواية زواج بالإجبار الفصل الأول 1 بقلم خولة
رواية زواج بالإجبار الجزء الأول
رواية زواج بالإجبار البارت الأول
رواية زواج بالإجبار الحلقة الأولى
كان بيترعش من الخوف
ريان وهو بيعيط زي النسوان: ليث باشا أنا آسف والله أنا ما
عرفش عملت كده إزاي
مسكوا ليث من رقبتوا:أنا مش قلتلك ما تلعبش معايا لو حاب
تفضل عايش بس برضوا لعبت بذيلك
ريان برعب: ببببص أنا كنت مجبور أسلمهم المعلومات والله
نزل فيه ضرب
ليث وهو ينهج:مش قلتلك حتندم يا ريان أهو
ضربوا لحد ما حس بتعب رفع السلاح يقتلوا
ريان إترعب: يا باشا وحياة أغلى حاجة عندك سيبني وانا
حروح أجيبك كل المعلومات عن أمجد
ليث:وأنا أصدقك ليه
ريان:حديلك أختي ضمان خذها إعمل فيها إلي أنت عاوزوا
بس سيبني والنبي أنا عندي عيل
ليث بصلوا بشر:اللعبة ابتدت تحلو طيب آخذها إمتى
ريان بسرعة:لو عايز دلوقتي إنت بس أامر يا بيه
ليث مسكوا بعنف: تمام يالا بينا
جروا برى المخزن و ركب السيارة وبعد ساعتين وصلوا بيت
على قدوا كده صغير جدا
ليث:إنزل بقى عشان نشوف البضاعة حلوة وتستاهل ولا
بتشتغلني
جروا بعنف برى السيارة ودق الباب بهمجية
ألاء:إفتحي يا ملاك وحياتك أنا بنيم جاسر
ملاك:حاضر أنا أهو
لبست الطرحة وفتحت
ملاك إترعبت:ريان ريان مالك إيه إلي حصل
ليث كان مبحلق فيها هي كانت حلوة جدا و متحجبة
ملاك عيطت: مالك يا ريان واجعاك أوي
جريت ألاء وضربت صدرها: يا لهوي مالك يا حبيبي حصل
إيه
ريان:مش وقتوا يا ألاء
ليث:أيوة مش وقتوا خالص فين بقى إلي دفعت بيها ثمن
حياتك
ريان دفع ملاك:أهو يا باشا تقدر تاخذها
ملاك بصتلوا بصدمة:ياخذني فين أنا مش فاهمة إنت بتقول
إيه
ريان:إنتي حتروحي مع ليث باشا
ملاك عيطت وراحت ليه:ريان إنت بتقول إيه ياخذني فين
هو من ده أصلا
سكت ريان
ليث:تؤ تؤ إتكسفت ولا إيه يا ريان أنا حقولك على كل حاجة
بصي يا ستي أخوكي الجربان ده فاكر نفسوا يقدر يتحدى
ليث فراح مسلم كل معلومات شركتي للمنافس ولما كشفتوا
بقى قالي حديك أختي ضمان وإعمل فيها إلي إنت عايزوا
وسيبني أعيش
ملاك رجلها ما بقتش شيلاها ووقعت:بعت أختك يا ريان
ريان:والنبي يا ملاك أنا عندي إبن مش عايز أموت واسيبوا
صرخت ملاك بقوة:و أنا ماليييي وأنا مالي بتبيعني ليه ليييه
ألاء بترجي:روحي معاه يا ملاك ده حيقتلوا جاسر حيتيتم
بصت عليهم بصة قرف و ألم :حسبي الله فيكم كلكم في
القادر العزيز إلي حياخذ حقي
شدها ليث بعنف:خلصتوا الدراما دي يالا بينا بقى
جرها بعنف وطلعها العربية و قفلها ركب وساق ساكت ملاك
كانت منكمشة على نفسها خايفة منو شكلوا صوتو كل حاجة
بيعملها كل حركة بتصدر منو بتخليها ترجف وأخيرا كسر
الصمت
ليث بسخرية:أنا بقى حتكرم عليكي وأتجوزك عرفي
إرتعشت حست بحاجة إتكسرت جواها جرحها عيطت بصمت
ليث إتعصب وشدها بعنف: إنتي مش حتردي غير حاضر
وبس فاهمة
ملاك عيطت:حاضر
ليث: إبتديتي تفهمي أهو
كمل يسوق وكأنوا ما عملش حاجة خالص
ملاك فسرها:يارب يارب سلمت أمري ليك يا رب
وصل لعمارة فخمة نزل و جرها وراه
طلع الأسانسير و صل قدام شقة فتح ودخل
مسكها ليث بعنف:شايفة البلكونة دي إنتي مش حتطلعي غير
ليها إنسي حاجة إسمها برى فاهمة
هزت راسها برعب
ليث: إمضي فالاوراق دي
كانت بترتعش و وقعت على الورق
ليث بشر: كده تمام
ملاك عيطت خلصت حياتها هنا هي متجوزة عرفي واحد
مريض نفسي مريض تحكم وسيطرة
ليث مسك شعرها:إنتي بتعيطي على إيه إنتي تطولي أبص
فخلقتك أصلا
ملاك:سيبني
ليث وهو يشد شعرها أكثر:أسيبك إيه بس دالطريق فأوله
ملاك كانت بتترعش
ليث بسخرية:إبسطيني بقى وأنا حشوف يا مراتي
كان هنا آخر قدرة لتحملها ووقعت أغمي عليها
ليث بشر:ومالو حسيبك النهاردة لينا أيام كثير حتروحي مني
فين بس حوريكي
سابها مرمية على الأرض وطلع قفل الباب عليها من برى
ليث:حسن عارف لو سمع حد بس بلي شوفتو النهاردة
حنصلي عليك العصر
حسن إترعب:لا لا يا باشا ولا كلمة حتطلع من بقي أنا أصلا لا
شوفت ولا سمعت
ليث:حلو أوي
ركب السيارة وراح يسهر زي العادة
الصبح صحيت ملاك لقيت نفسها مرمية على الأرض حست
بجسمها واجعها
ملاك بألم: آه
ليث بسخرية:إيه ما عجبتكيش النومة ولا إيه
إترعبت ولفت عليه كان واقف على البلكونة وبيدخن
ليث: عايز الفطار دلوقتي حالا ولما تخلصي الشقة عايزها تلمع
طلعت بنت من الأوضة وراحت لليث
البنت بدلع: ليثي
ليث صرخ وشد شعرها :مش قلتلك لما أصحى الصبح مش
عايز أشوف وشك تاخذي الفلوس و ما شوفش وشك
البنت جريت خدت الفلوس وطلعت ملاك كانت مصدومة من
كمية القرف إلي عايش فيه
ليث صرخ:حتبحلقي كدة كثير عايز فطار
إترعبت وراحت جري على المطبخ
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زواج بالإجبار)