روايات

رواية زواج اضطراري الفصل السادس عشر 16 بقلم أروى عادل

رواية زواج اضطراري الفصل السادس عشر 16 بقلم أروى عادل

رواية زواج اضطراري الجزء السادس عشر

رواية زواج اضطراري البارت السادس عشر

زواج اضطراري
زواج اضطراري

رواية زواج اضطراري الحلقة السادسة عشر

جيلان٠٠ طيب ارجع ياعمر و انا مش هدخل فى حياتك تانى.. ولا حتى فى حياة أروى بس خليك معايا ماتمشيش
عمر٠٠ ماما فات الأوان على الكلام ده .. وبعدين و انا مش بقطع علاقتى بيكى لاء.. القصه كلها أنى هنتقل من البيت وبس .. و انا هاجيلك على طول ..طبعا بيتى هيكون مفتوح ليكى فى اي وقت
عزت٠٠ بس كل جمعة هنتغدا كلنا سوا هنا .. وتكون معاك أروى طبعا
عمر٠٠ ايه رايك فى الكلام ده ياماما
جيلان٠٠ انا موافقه
■■■■■■■■■■■■■■■■
فى منزل عمر و أروى
أروى٠٠ حمدالله على السلامه
عمر٠٠ الله يسلامك يا حبيبتى
أروى٠٠ ايه كل الشنط دى ..
عمر٠٠ كل حاجه لينا فى الفيلا
أروى٠٠ طيب شيل معايا ندخل الحاجة دى جوه
عمر٠٠ نعم لا شكرآ انا هشيلها لوحدى
أروى٠٠ طيب معلش تحط شنطة الكتب فى الاوضه دى
عمر٠٠ أهو ده إللى اخدتو من الجوز شيل
يا عمر
أروى٠٠ سمعتك على فكره
عمر٠٠ هو انا قولت حاجة
أروى٠٠ شيل و انت ساكت
عمر٠٠ من عينى
( وهنا شال عمر أروى )

أروى ٠٠ عمر انت بتعمل ايه
عمر ٠٠ بشيل مش انتى قولتلى شيل
أروى ٠٠ طيب نزلنى ياعمر
عمر٠٠ لأ انا مرتاح كده
أروى٠٠ عمر و بعدين معاك ..
عمر٠٠ انزلك بس بشرط
أروى٠٠ عارف و موافقه
( حضنت أروى عمر ثم قبلها عمر)
■■■■■■■■■■■■■■■■
فى المساء اليوم التالى
أروى٠٠ مالك يا عمر انت عايز تقول حاجه
عمر٠٠ انتى خلاص بقيتى بتعرفنى من غير ما اتكلم
أروى٠٠ ياحبيبى انت ابنى
عمر٠٠ طيب طالما ابنك ممكن انام على رجلك يا ماما
أروى٠٠ طبعا حبيب ماما .. يلا قولى مالك

عمر٠٠ انا وعدة بابا اننا هنغدا عندهم بكره
أروى٠٠ عارفه ياسمين قالتلى
عمر٠٠ انا شايف علاقتك بقيت كويسه مع ياسمين. طيب قوليلى ايه رأيك
أروى٠٠ انت مش وافقت خلاص انا مقدرش اقول حاجه تانى
عمر٠٠ مدايقه
أروى ٠٠ لا طبعا بعكس دى حاجة كويسه… بعدين دول اهلك و أهل إللى ببطنى.. يعنى لازم يكون فى بينا تواصل
عمر٠٠ كنت عارف انك مش هتكسفينى
أروى ٠٠ هو انا اقدر
■■■■■■■■■■■■
اليوم التالى الجمعه
عمر٠٠ متوتره ليه
أروى٠٠ مش عارفه بس قلقانه من غدا النهاردة.. حاسه ان قلبى مقبوض .. هو انا لازم اروح
( مسك عمر أروى من ذراعيها ثم قال)

عمر٠٠. ششش ماتخفيش انا معاك ..
!■■■■■■■■■■■■■■■■
فى فيلا
شيرى٠٠ هو عمر لسه ماجاش
ياسمين٠٠ لسه زمانه جاى
جيلان٠٠اكيد أروى رافضت تيجى
عزت ٠٠ بردوا أروى . احنا قولنا ايه شيلى أروى بقى من دماغك
ياسمين ٠٠ اهو عمر جه
شيرى٠٠ عمر وحشتنى
( حضنت شيرى اخوها عمر)
عمر٠٠ جيتى امتى
شيرى٠٠ امبارح بالليل
عزت٠٠ عامله ايه يابنتى
أروى٠٠ الحمدالله
ياسمين٠٠ تعالى أقعدى يا أروى
أورى ٠٠ ميرسى
جيلان٠٠ اتفضلوا الأكل جاهز
( بعد تناول الطعام جالسوا جميعآ يتحدثون ثم قال )
عمر٠٠ انا عندى خبر حلو
عزت٠٠ خير فرحنآ
عمر٠٠ أروى حامل
شيرى٠٠ بتتكلم بجد
ياسمين٠٠ مبروك يا أروى
جيلان٠٠ مبروك يا عمر يتربى فى عزك أن شاء الله
عزت٠٠ الف مبروك يا ولاد
جيلان٠٠ عملتوا متابعة حامل ولا لسه
أروى٠٠ لأ لسه بشوف دكتوره كويسه
جيلان ٠٠ انا اعرف دكتوره ممتازه لو تحبى انا ممكن أوديكى ليها
( استغربت أروى لان جيلان لم تكن ودوده معاها قبل ذلك )
أروى٠٠ زى ما تحبى شوفى حضرتك فاضيه امتى و نروح
جيلان٠٠ خلاص نروح بكره
عمر٠٠ انا هجى معاكم طبعا
جيلان٠٠ تيجى تعمل ايه
عمر٠٠ أشوف ابنى
شيرى٠٠ انت خلاص عرفت انه البيبى ولد
أروى ٠٠ لا لسه بدرى
ياسمين ٠٠ و انتى يا أروى نفسك فى ولد و بنوته
أروى ٠٠ سدقينى والله مش هتفرق
عمر٠٠ انا بقى عايز بنوته وتكون شبه أروى
شيرى٠٠ يبقوا اتنين أروى .يبقى انت ناوى تجنن ماما رسمى
جيلان٠٠ قصدك ايه بكلامك
شيرى٠٠ ( بأرتباك) لا انا مش اقصد حاجة
( هنا ضحكوا الجميع)
■■■■■■■■■■■■■■
فى شقه عمر و اروى
فى المساء من نفس اليوم
عمر٠٠ بتقرئى ايه
أروى ٠٠ كتاب عن التشريح
عمر٠٠ اعوذه بالله.. فى حد يقرأ الحاجات دى قبل ما ينام

أروى٠٠ انا متعوده .. بعدين دى دراستى
عمر٠٠ هتروحى عند الدكتوره مع ماما
أروى٠٠ اه بس هروح الجامعة الأول الاجازه بح خلاص
عمر٠٠ خلصت بسرعة كده
■■■■■■■■■■■■■
فى اليوم التالى فى الجامعة
بعد انتهاء اليوم الدراسى فى كافيتريا الجامعة
شهد٠٠ هتروحى معانا ولا عمر هيجى ياخدك
أروى٠٠ لأ هروح معاكم..
داليا٠٠ طيب يلا بينا
انا اعلن هاتف أروى عن وصول رساله لذلك قالت أروى
أروى٠٠ ( بأستغراب) ايه ده
داليا٠٠ فى ايه
أروى٠٠ رامى باعت ليه رساله
شهد٠٠ تانى .. عايز ايه المردى
أروى٠٠ بيقول
نص الرساله
( لو كنتى فكره عمر بيحبك تبقى غبيه
عمر عمره ما حبك ولا كان مخلص ليكى ولا لأي بنت فى حياته… لو عايزه تشوفى خيانته بعينيكى . انا مستنيكى بره قدام الجامعة )
بعد ما سمعوا نص الرساله قالت شهد
شهد٠٠ اوعى تكونى مسدقه الكلام ده
أروى٠٠ لأ طبعا
داليا٠٠ هو عايز ايه بالظبط .. و يقصد ايه بخيانته إللى بقول عليها دى
شهد ٠٠ ده بيقول اي كلام
أروى٠٠ انا هروح اشوف عايز ايه
شهد٠٠ لأ أروى انتى كده غلطانه
أروى٠٠ ما انا لو ماطلعتش شوفته يقصد ايه الشك هيمو*تنى. خليكم انتم واقفين بعيد و انا هروح اشوفو عايز ايه و ارجع بسرعة
( طلعت أروى لسه هنتكلم قالها)
رامى٠٠ اركبى العربية
(كان وضح على وجهه رامى آثار ضرب عمر له)
أروى٠٠لأ .مش راكبه ممكن تقولى قصدك ايه برساله دى
رامى٠٠ براحتك .. بس انا مش هتكلم غير لما تركبى
أروى٠٠ تعرف لو كنت بتكدب هعمل فيك ايه
( اول ما ركبت أروى رش رامى عليها اسبرى افقدها الوعى.. شهد و داليا شافوا إللى حصل من بعيد صراخوا لكن رامى انطلق بالسياره بسرعة)
هنا قالت شهد بصدمه و خوف
شهد٠٠ يا النهار اسود
داليا٠٠ ده خطفها
ركضت كل من شهد و داليا خلف سيارة رامى لكنهم فشلوا فى الالحاق به
داليا ٠٠ هنعمل ايه نبلغ البوليس
شهد٠٠ انا هتصل بعمر معايا رقمو
( رنت شهد على عمر)
بداية المكالمة
عمر٠٠ الو مين
شهد٠٠ انا شهد صاحبة أروى .. أروى اتخطفت وانا مش عارفه اعمل ايه الحقنى
عمر٠٠ انا مش فاهم انتى بتقولى إيه
شهد٠٠ بقولك أروى اتخطفت
هنا صاح بها عمر بصدمه
عمر٠٠ ايه ..يعنى ايه اتخطفت فهمينى.. انتم فين
شهد٠٠ قدام الجامعة .. و …. و
عمر٠٠ انا جاى.
(انتهت المكالمة )
( كان عمر يركض وهو يخرج من الشركة )
(هنا وصل عمر إللى شهد و داليا)
عمر٠٠ ايه اللى حصل … ساكتين ليه انطقوا
شهد٠٠ رامى خطفها
عمر٠٠ (بصدمة) رامى ابن عمى
داليا٠٠ بعت رساله ايه .. بعت كدا رش حاجه على وشها و اخدها فى العربيه
عمر٠٠ انا مش فاهم حاجه منك
شهد٠٠ رامى بعت رساله بيقول فيها انك بتكدب عليها انك بتخونها . و لو أروى عايزه تشوفى خيانتك تطلع بره الجامعة تكلمو .. و أول ما أروى طلعت تكلمو رش حاجة على وشها وبعدها غابت عن الوعى خدها فى العربية احنا حاولنا نلحقو بس مقدرناش
عمر٠٠ هى تروح تكلموا ليه من الاساس .. وانتى كنتى فين ساعتها
شهد٠٠ احنا كنا واقفين بعيد ..
داليا ٠٠ انا اتصلت بالبوليس
( تركهم عمر و غادر المكان دون أن ينتظر البوليس)
■■■■■■■■■■■■■■
فى السياره عمر
(اتصال بحسام)
عمر٠٠ الو حسام رامى فين
حسام٠٠ فى ايه
عمر٠٠ رامى خطف أروى
حسام٠٠ خطفها ازاى .. عمر انت بتتكلم بجد
هنا صاح به عمر بغضب.
عمر ٠٠ بقولك خطفها يا بنى أدم
حسام ٠٠ ده يبقى اكيد اتجنن
عمر٠٠ حسام انت صاحب رامى اكتر من . و اكيد عارف تفتكرى ممكن ياخدها فين
حسام٠٠ مش عارف …استنا العوامة بتعت عمك فاروق
عمر٠٠ فين العوامة دى
حسام ٠٠ فى الكيت كات .. انا روحت مره هناك
عمر٠٠ قوليلى عنوانها بالظبط
حسام ٠٠ انت هتعمل ايه
هنا صرخ عمر على حسام.
عمر ٠٠ العوامة فين يا حسام
■■■■■■■■■■■■
فى عوامة على النيل

رامى٠٠ ايه مش ناويه تفوقى
هنا بدأت أروى تفتح عينيها بصعوبه وهى تشعر بصداع يفتك برأسها
أروى٠٠ اه رأسى
وعندما رأت المكان كملت حديثها وقالت
أروى ٠٠ ايه ده . انا فين
( كانت أروى بتحاول تتذكر ما حدث عندها سمعت رامى يقول)
رامى٠٠ انتى معايا
أروى٠٠ ( بذهول) رامى انت بتعمل ايه هنا.. ايه ده هو انا فين
رامى٠٠ قولتلك معايا
هنا تذكرت ما حدث
أروى٠٠ معاك ازاى .. انا جبتنى هنا ازاى..انت عملت ايه
رامى٠٠ اهدى شويه ..انا لسه معملتش حاجة .. بس متقلقيش دلوقتى هعمل
كان يتحدث هو يقترب منها
أروى ٠٠ اوعى تقرب ليه انت فاهم .. انت ربطنى ليه كده فكنى .. رامى بقولك فكنى
( هنا بدأت أروى فى الصراخ)
رامى ٠٠ اخرسى بقى مافيش حد هيسمعك هنا
أروى ٠٠ انت اكيد اتهبلت انت فاكر الموضوع هيعدى كده بالساهل لا ياغبي عمر هيعرف انا فين و ساعتها مافيش حد هيرحمك من تحت ايده
رامى٠٠ عمر ..عمر.. عمر.. ايه كلكم مش شايفين قدمكم غير عمر .. رامى خليك زى عمر..رامى اعمل زى عمر..رامى اتكلم زى عمر..امشى زى عمر ..ادخل هندسه زى عمر ..عمر عمر..
انا بكر*ه عمر..بكر*هو
أروى ٠٠ و عمر ذنبه ايه فى إللى بتقولوا ده
رامى٠٠ ذنبه انه عمر بيه المفضل عند عايلة الألفى .و لازم يدفع الثمن ده
أروى٠٠ تمن ايه هو انت بتقول ايه كلام..
وهنا انتبهت أروى لرامى الذى كان يضع لكاميرات فى الغرفة لذلك قالت بخوف
أروى ٠٠ انت بتعمل ايه.. ايه الكاميرات إللى انت بتثبتها دى ..رد علي
( كان رامى بيثبت كاميرات فى جوانب الغرفة وهو يقول بشر )
رامى٠٠ لازم اكسر مناخيره و اجيبها الأرض
أروى٠٠( برعب) تقصد ايه.. رامى اوعى تفكر تقربيلى عمر زمانه بيدور عليا وعرف انك خطفتينى
رامى٠٠ لحد دلوقتى اكيد عمر ما اكتشفش انك غايبه
أروى٠٠ متهيألك انا صحابى كانوا معايا و شافوا الرساله بتاعتك كمان اكيد شافوك و انت بتخطفنى
رامى٠٠ كدابه .. انتى كنتى لوحدك .. وحتى لو كده.. عمر مايعرفش مكان العوامة دى
أروى٠٠ يعنى ماحدش يعرفها خلاص ..
هنا افتكر رامى انا حسام يعرف مكان العوامة لذلك ظهر عليه ملامحه الخوف لذلك قالت
أروى ٠٠ ايه خوفت .. رامى سيبنى امشى وان مش هجيب سيرة لعمر عن إللى انت عملتها
رامى٠٠ هههه وانا كده المفروض أخاف و اسدقك
( هنا اقترب رامى من أروى و حاول يلمس جسدها لكن أروى دفعتو برجلها و حاولت تفك ايدها لكنها فشلت هنا أمسكها رامى حاول حضنها لكنها كانت تدفعو بيعيد عنها قدميها هنا استطعت أروى تقف على قدميها
كما استطعت الوصول الى الشرفة و جلست على حافة الشرفة وهى تقول )
أروى ٠٠ لو قربتلى هرمى نفسى
رامى٠٠ ارجع يا مجنون هتمو*تى
أروى ٠٠ المو*ت عنى أهون من انك تلمسنى
( هنا اقترب رامى حتى يمسك بها لكنها رمت نفسها فى الماء كأن الصدمة قد أصابة رامى بشلل تام لم يستطيع أن يتحرك وهو ينظر إليها وهى تغرق فى ماء النيل.. هنا دخل عمر
و حسام العوامة بعد كسر الباب .. و كان عمر يضر*ب رامى هو يقول)
عمر٠٠ أروى فين … انطق أروى فين
حسام٠٠ سيبو ياعمر نعرف أروى فين الأول
( لكن كان رامى ينظر فقط إللى الماء بصدمه)
عمر٠٠ قولى هى فين
( وهنا شاور رامى الى الماء)
حسام٠٠ يعنى ايه
رامى٠٠هى إللى رمت نفسها و الله هى إللى رمت نفسها انا ماليش دعوة
( قفز عمر فى الماء دون تفكير و غطس فى الماء و يبحث عن أروى فى اخر لحظه قبل ان بفقد الامل عثره عليها لكنها كنت لا تتنفس قامه عمر بعمل بتنفس الاصطناعي بعد محاولات كثيره رجعت تتنفس طبيعى تانى لكنها فقدة الوعى حملها و ذهب بيها إللى اقرب مستشفى )
■■■■■■■■■■■■■■■
فى المستشفى
الجميع مجتمعون فى المشفى بعد ما اخبارهم حسام عما حدث
كان عمل يسأل الدكتور بالهفه وخوف
عمر٠٠ عاملة ايه يا دكتور
الدكتور٠٠ هى لحد دلوقتى لسه غايبه عن الوعى
عزت٠٠ يعنى ايه يا دكتور
الدكتور٠٠ يا جماعة المريضه الأوكسجين قل من جسمها . ده غير ان جسمها دخل فى صدمة نتيجة لدرجة الحراره تحت المية
عمر ٠٠ يعنى ايه الكلام ده ..
الدكتور ٠٠ للأسف المريضه دخلت فى غيبوبة مؤقتة ..
جيلان٠٠ دكتور دى حامل
الدكتور٠٠ كان المفروض تقوليلي انها حامل قبل كده عن أذنكم
( جالس عمر على الأرض و هو يبكى )

جيلان٠٠ ماتخفش هتبقى كويسه
عمر٠٠ خلاص انا تعبت.. حاسس أنى مش قادر اتنفس . هو ليه كل ما بقول خلاص الدنيا اتظبطت بينى و بين أروى تيجى أى حاجة عايزه تبعدها عنى .. هى الدنيا مستكتراها عليا
جيلان٠٠ عمر اهدى ياحبيبى ان شاء الله ربنا مش هيجيب غير كل خير . واللهى هتبقى كويسه أروى قويه هتتخطى كل ده
حسام٠٠ قوم يا عمر ما ينفعش تقعد كده
عمر٠٠ سيبنى ياحسام٠٠
عزت٠٠ حسام تعالى عايزك
(اخذ عزت حسام بعيد عن عمر و قال)
عزت ٠٠ و رامى فين دلوقتى
حسام ٠٠ اتقبض عليه .. صحاب أروى بلغوا عنه
عزت٠٠ أحسن من إللى كان عمر هيعملوا فيه
الدكتور٠٠ يا جماعة الجنين بخير
ياسمين ٠٠ الحمدالله
عمر٠٠ وهى يا دكتور
الدكتور٠٠ ضربات القلب انتظمت بس هى لسه فقده الوعى… على عموم ممكن تروحوا ترتاحوا.. المريض فى الحالة دى ممكن يفضل يومين فى غيبوبة ..
شهد٠٠ انا هفضل معاها
عمر٠٠ لأ .. روحوا كلكم انا إللى هفضل معاها
عزت٠٠ طيب يلا مالهاش لازمه القاعدة دى
شهد ٠٠ على فكره يا عمر ماما اتصلت على طنط نادى
عمر ٠٠ احسن هى بردوا من حقها تعرف حالة بنتها
■■■■■■■■■■■■■
فى الغرفة المستشفى
( عمر يجلس بجوار أروى )

(كان عمر يتحدث مع أروى وهى فقدة الوعى بدموع وقلب ممزق )
عمر٠٠ ان شاء الله هتقومى منها بسلامة عشان انتى عارفه انى مش هقدر اعيش من غيرك
يا أروى.. صحيح انا زعلان منك ازاى ترمى نفسك فى النيل ..انتى عايزه تمو*تى نفسك .. طيب انت. فكرتى فيه الأول..انا ممكن يحصلى ايه من غيرك .. أروى يلا اصحى بقى يا أروى و انا اوعدك مش هتكلم معاكى فى الموضوع خلاص
هنا دخلت نادى و معاها توفيق و الرعب و الفزع واضح على ملامحهم هنا قالت ناديه بذعر و هلع
ناديه ٠٠ بنتى أروى . مالها .. عمر بنتى مالها عملت فيها ايه
توفيق ٠٠ ايه إللى حصل يابنى فهمنى
كان عمر ينظر إليهم فقط دون أن ينطق بحرف لذلك صرخت ناديه به
ناديه ٠٠ ساكت ليه ما تنطق بنتى مالها انتى إللى عملت فيها كده
عمر ٠٠ حضرتك ازاى تفكرى انى ممكن أذي أروى بأى شكل
توفيق ٠٠ طيب فهمنا ايه إللى حصل
هنا جلس عمر و هى يحكى ما حدث
هنا قال توفيق بغضب
توفيق ٠٠ هو فين اللى أسمه رامى ده
عمر ٠٠ معرفش انا كنت كل همى أروى .بس متخافش انا مش هسيبه لو فيها مو*تى مش هسيبه
هنا جلست نادى على الفراش بجوار أروى ثم أمسكت يديها وقبلتها وقالت بدموع أم قلبها يصرخ ألم على أبنتها
ناديه ٠٠ أروى حبيبتى قومى يا حبيبتى انا مقدرش اشوفك بالحالة دى .قلبى بيتقطع عليكى .طيب بصى مين جه معايا بابا
.انتى مش كان نفسك تشوفينى انا و بابا مع بعض . احنا خلاص رجعنا لبعض قومى عشان تشوفينا
هنا اقترب توفيق من نادية و حضنها وهو يقول
توفيق٠٠ خلاص يا ناديه هى مش سامعكى
نادية ٠٠ لاء هى سامعانى دى بنتى و اكيد حاسه باللى انا بقوله
عمر ٠٠ عمى عنده حق مالهوش لازمه الكلام ده دلوقتى
هنا اقترب عمر من توفيق و اخرج مفتاح منزله
ثم أعطى توفيق العنوان و المفتاح
عمر٠٠ روحوا على البيت ترتاحوا من السفر و…..
قطعت نادية عبارته بدموع وهى تقول
نادية ٠٠ أنا مش هسيب بنتى روحوا انتو و انا هفضل معاها
عمر٠٠ هى مش حاسه بحاجة يعنى و جودك هنا مالوش لازمه هنا موجوده و كلها ساعات و النهار يطلع و تيجوا
توفيق ٠٠ كلام عمر صح يا نادية
بعد الحاح شديد استطعوا اقناع نادية بذهاب إللى منزل عمر
بعد انصراف ناديه و توفيق بثلاث ساعات
نام عمر بجوار أروى وهنا استعادة أروى وعيها و نظرت إللى عمر إللى كان مستلقى بجوراها)

( كانت تتأمله أروى هو نائم ثم قبلته هنا أستيقظ عمر و نظر إليها بأبتسامه هو يظن أنه يحلم )
أروى ٠٠ انا اسفه صحيتك
هنا استوعب ان ما يحدث ليس حلم و انا أروى استعادة وعيها لذلك حضنها وهو يقول بفرحه
عمر ٠٠ أروى انتى كويسه .مش كده
أروى ٠٠ أنا تمام .. عمر انا اسفه انى صدقت كلام رامى
هنا وضع عمر يده على فمها و هو يقول
عمر٠٠ لأ كلمه المهم انك معايا وبس مش عايز حاجه تانى
( حطت أروى ايدها على بطنها وقالت)
أروى٠٠ طيب و ابننا
عمر٠٠ طالع قوى زى امه..قوليلى حاسه بحاجة بتو*جعك
أروى ٠٠ لأ انا كويسه

■■■■■■■■■■■■■
بعد مرور ٤ سنوات
أورى٠٠ ابنك فين
عمر٠٠ أبنى مين
أروى٠٠ هو انت عندك غيرو
عمر٠٠ معرفش
هنا خرج أدم من خلف عمر
أدم٠٠ انا اهو يا ماما
أروى٠٠ ماشى يا عمر يعنى انتى إللى مخبيه
عمر ٠٠ كده جبتلى الكلام
أروى ٠٠ أدم تعالى هنا .. تعالى هنا بقولك .. هو انا كل يوم هجرى وراك عشان تشرب اللبن
هنا اقتربت أروى من عمر وهى تضع كوب اللبن على فم عمر و تقول
أروى ٠٠ شوف بابا شاطر و هيشرب اللبن ازاى
عمر٠٠ طيب وانا مالى .. اشرب اللبن ليه انا
.
أروى٠٠( بغصب) أشرب يا عمر
عمر ٠٠ مش هشرب انا كبرت على الكلام ده
أدم٠٠ شوفتى اهو بابا مش عايز يشرب اللبن ايشمعنا أنا
أروى٠٠ شوفت اهو الولد بيقلدك
عمر٠٠ عادى يقلدنى مش انا ابوه
أروى٠٠ هو الكلام ده إللى هيضيع الولد
عمر٠٠ الولد هيضيع عشان كوبية اللبن
أروى٠٠ اه قصدك ايه انا أم اوفر مش كدا ياعمر
عمر٠٠ خلاص يا أروى
أروى٠٠ لأ مش خلاص يا عمر
عمر٠٠ واطى صوتك يا أروى . كمان العصبيه مش كويسه عشان إللى فى بطنك
أروى ٠٠ مش هواطى صوتى يا عمر غير ما تشرب اللبن
عمر٠٠ وانا مش هشرب اللبن
أروى ٠٠ لاء هتشرب
عمر ٠٠ هو انتى مش قادره على ابنك هتقدرى عليا
أروى ٠٠ ماهو بيقلد أبوه
عمر٠٠ بردوا وطى صوتك
أروى ٠٠ أنا صوتى كده اذا كان عجبك
عمر ٠٠ طيب انت حره يا أورى
(قرب إليها وهو يقول بحب)
عمر٠٠ انا كنت اساسآ كنت مستنيها
أروى ٠٠ عيب يا عمر ماما و بابا عندنا ممكن يشوفنا
عمر٠٠ مش مهم يشوفنا
أروى ٠٠ طيب آدم يشوفنا
عمر ٠٠يشوفنا
هنا التقط عمر شفتيها الذى مازال لم يرتوى منهم مهما طالهم بهم الزمن

#النهاية

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زواج اضطراري)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى