رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي الفصل التاسع 9 بقلم فوفه
رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي الجزء التاسع
رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي البارت التاسع
رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي الحلقة التاسعة
في قصر من القصور الفخمه
مجهول بعصبيه =ازاااااااي ازاي اتقبض عليه كله الا ادهم اتصرفوا هربوه
مجهول 2=اوامرك يا فندم
مجهول 1=انت تهب و تغطص ومتجيش الا بأدهم فااهم
مجهول 2بخوف= فاهم فاهم
مجهول 1=غو*ر
في المستشفى
ادم=انا مش عارف أشكركم ازاي بجد انا منغيركم مكنتش عارف اعمل ايه
قاسم=انا ذات نفسي مكنتش اعرف اني بحبك اوي كده لما سمعتك بتصرخ من وجع الرصاصه كنت انا اللي هموت مش عارف كنت هقبض عليك ازاي
ادم=متحرمش منك ياقاسم ….سكت شويه ايه يامحمد مش ناوي تتكلم معانا ولا ايه
محمد=…
ادم=ماله ده
قاسم=اصبر ثواني كده
قاسم راح جمب ودان محمد
قاسم=محماااااااااااااااد
محمد بفزع وقام من مكانه =ايه ياعم مالك
ادم وقاسم بقو يضحكوا
محمد=اما انتوا عيال بارده بصحيح
ادم بضحكه = مانا عمال انادي عليك بقالي ساعه وانت ولا هنا
محمد=كنت سرحان في حاجه كده
قاسم=خير في ايه
ادم بمرح=تلاقيه بيفكر ازاي انا هاخد ريم واعيش لوحدي وهوا ميبقاش معاها
محمد =ههههههههههه اهم حاجه عندي انها تكون سعيده وبس
دخلت سلوى ونور وريم
سلوى =ايه ياشباب كنتوا تتكلموا في ايه
محمد=انتو كنتوا تتكلموا
ريم=كلام بنت مالكش دعوه
ادم=واحنا كمان بنتكلم كلام شباب مالكوش دعوه
الكل ضحك
ادم بحزن =سلوى
سلوى=نعم
ادم=انا اسف ولو ان اللي حصل ده كلمة اسف مش كفايه
سلوى=خلاص بقا اللي حصل حصل واحنا لتنين كان مضحوك علينا انسى ومتفكرش ونبتدي صفحه جديده
قاسم وريم ابتدو يحسو بالغيره وادم لاحظ
ادم بمرح= الا قوليلي انتي وقعتي في حب قاسم امتى وازاي
سلوى=من اول يوم شفته
ادم=لالا قولولي كل حاجه عاوز اعرف
قاسم=هحكيلك انا
فلاش
قاسم ماشي بالعربيه وشاف سلوى على الارض
قاسم بفزع=يا انسه يا انسه قومي
سلوى ببكاء =عايز مني ايه
قاسم=مش عاوز حاجه
واشتالها المستشفى
الدكتور=محتاجه راحه متعرضه لضرب عنيف هوا اللي وصلها للحاله دي
قاسم =تمام …ممكن ادخلها
الدكتور =هيا دلوقتي نايمه اول ماتفوق ادخلها
قاسم=متشكر
الدكتور =العفو عن اذنك
بعدها بساعات سلوى فاقت
قاسم=الحمدلله على سلامتك اسمك ايه
سلوى =الله يسلمك اسمي سلوى
قاسم =مين اللي عمل فيكي كده
سلوى حكتله وقالتله قلع الحزام وفضلت تبكي افتكر انه لمسها عشان كذا قرر يقبض عليه
بااك
سلوى =بس ياسيدي ده اللي خلاني احبه
ادم=امم ربنا يسعدكم
محمد=انت كمان قولنا ازاي حبيت ريم من اول لحظه
ادم=ده حب من اول نضره وتاه في كلامه شفت جمالها شفت ابتسامتها شفت عيونها وبس اول ماكلمتها فهمتني غلط وانت عملت الواجب
الكل ضحك
قاسم=يله بقا يامحمد دورك
محمد=دوري في ايه
قاسم =من امتى بتحب نور
محمد=من واحنا صغيرين بس كنت مستني اني اطمن على ريم عشان اتجوزها
قاسم =افرض كانت اتجوزت غيرك
محمد=قاسم متخليش عزرائيل يطلع هاا خلي اليوم يمشي عدل
الكل ضحكك
وطلعوا من المستشفى
في فيلة ادم
سعاد=ادم دومي ادوومي انت ياولا
ادم بنوم=امممم في ايه ياماما خير
سعاد=اصحى محمد وقاسم والبنات تحت مستنينك تجيبوا الشبكه
ادم=هقوم حاالا
نزلو وفطرو سوا وراحو يجيبوا الشبكه
ادم=ايه رايك في ده ياحبيبتي
ريم=بص انت اختار الدبله بتاعتي وانا اختار الدبله بتاعتك
ادم=تمام
واختارو والشبكه ورحو
ادم=بقولك ايه يامحمد
محمد=نعم
ادم= ماتخليها فرح علطول
محمد =والله انا ماليش دعوه قدامك عمي وجوزي خالتي خد رايهم هما
ادم=ايه رايكم
اسماعيل=انا عن نفسي انا اللي يهمني راحتكم موافق اكيد
خيري=وانا موافق
والزغاريط عمت المكان كله
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي)