روايات

رواية ريم وحازم الفصل الرابع عشر 14 بقلم وهج ابراهيم

رواية ريم وحازم الفصل الرابع عشر 14 بقلم وهج ابراهيم

رواية ريم وحازم الجزء الرابع عشر

رواية ريم وحازم البارت الرابع عشر

رواية ريم وحازم الحلقة الرابعة عشر

كانت نميه وڠرقانه بالنوم حست بنفسهوعلى وشها وهو فتحت عنيها وفزت طولها

ريم زقته بكسوف :حاززم بتعمل ايه هنا…

بس هو باستمتاع ومردش عليها..

ريم حاولت تبعده معرفتش..حاوطت لحد ماحس انها متجاوبه معاه واول مابعد عشان يقلع قميصه زقته وجريت منه ..

حازم بارتباك ريم تعالي هنا بقولك تعالي..

مردتش عليها وراحت تدور على خالتها..

حازم طلع وراها هتهربي فين ياعني..

ريم عمتوو ياعمتووو تعالي شوف ابنك الساڤل عاوز يعمل ايه..

حازم بضحكه عمتك مش هناا.. بس ابنها الساڤل هنا..

ولسه هيقرب منها جريت منه ..لكنه مسك ايدها بسرعه

حازم شدها ليه على فين ياقمر..

ريم بتوتر حازم ابعد مينفعش كده..

حازم ومينفعش ليه مش مراتي برضو ..ولسه هيقرب بعدن عنه وجريت على اوضتها وقفلت على نفسه..

حازم بغيظ افتحي ياريم افتح عشان متعصبش..عليكي..

ريم مش هفتح لحد ماترجت عمتوو

طب افتحي خلاص مش همل حاجه..

مش هفتح وعلى فكره انت بقيت قليل الادب…

قليل الادب انتي مراتي متفهمي.

ريم..

حازم ريم افتحي طيب عشان خاطري..

ريم راحت على سريره وقالت بضحكه انا تشوف حلمة ودنك

حازم بتوعد ماشي ياريم مصيرك تقعي بين اديا..

عند مي..

احمد اي ده انتي بټعيطي..

مي..زقته ورجعت نامت تاني من غير ماتتكلم..

احمد پخوف عليها في ايه بټعيطي ليه

مي بدموع انت قلت لمامتك كده ليه..

احمد بضحكه بټعيطي عشان قلت لماما كده..

ضړبته كلى كتفه بغيظ اه ليه قلتلها كده كسفتني اوووي..

احمد ياحبيبتي انا قلتلها كده عشان تعتقك منا عارف ماما كويس مش هتسيبك فحالك..

زقته بغيظ طب اوعى كده ابعد عني متق وقبل ماتكلمه بقت تحتيه..

بصت ليه بضيق انت بتعمل ايه ابعد يااحمد..

احمد احنا تقريبا امبارح مكملناش اللي كنا بنعمله عشان في وحده جبانه هناا وعيوطه..

انا عيوطه..

احمد لا بلاش قمصانك ده انا عاوز ادخل ياحبيبتي ترضيها ماما تعرف اني كدبت عليها اكيد لأ وقبل ماتتحرك

ام حازم انت مرحتش الشغل يابني..

حازم كان قاعد قصاد التلفزيون ابتسم بضيق لا ياماما اتعبت شويه وخدت اجازه.

ام حازم سلامتك يابني مالك

حازم مفيش ياحبيبتي كزيس الحمد لله..

الحمد لله طيب ريم فين..هي لسه نايمه..

حازم بغيظ اهي متلقحه بؤضتها قافله على روحه ومش راضيه تطلع…

بصت ليه مامته بشك وراحت خبطت على ريم..اللي فتحت الباب او ماسمعت صوتها..

ريم كنت فين ياعمتو..

ام حازم كل ده نوم انتي تعبانه يابنتي..

ريم بصت عالارض بكسوف لا مفيش حاجه بس زهقت لوحدي وانتي مش هنااا..

حست مامت حازم انه في حاجه ابتسمت وقالت طيب يلاا عشان نحضر الاكل..

حازم بصلها بوعيد وهو شايفها رايحه مع مامته.وحصلها بسرعه.

حازم ماما..

ام حازم عيون امك..

حازم فرحنا انا وريم هيكو الاسبوع الجاي..

وقعت الكبايه من ايدها بخضه..

مامته بصتلها بخضه حصل خير يابنتي .

حازم بقالكم كتتير بتجهزوا والحجات اللي فضلت هنجيبها بعد الفرح..

ام حازم : ليه يابني مستعجل على ايه…

ريم راحت اوضتها وقلبها بضړب جامد مكنتش متوقعه انه يعمل كده..

حازم خلاص الاسبوع الجاي هنعمل الفرح..

بالليل..

كان حازم نايم خبطت عليه ريم خرج وهو شبه مغمض عنيه..

ريم ممكن افهم هتستعجل بالفرح ليه..

استعجل ده ايه .احنا بقالنا شهر مكتوب كتابنا..

ريم بتوتر ولو على ايه مستعجلين..

وډخلها اوضتها بالڠصب وقال بهمس هقولك على ايه مستعجل وشالها..ووووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ريم وحازم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى