روايات

رواية رهف حياتي الفصل العشرون 20 بقلم رحمة محمد

رواية رهف حياتي الفصل العشرون 20 بقلم رحمة محمد

رواية رهف حياتي الجزء العشرون

رواية رهف حياتي البارت العشرون

رواية رهف حياتي الحلقة العشرون

اسر:انا عايز اخد منك حقي الشرعي راح قرب ليها وهي تبعد وهو يقرب.
رهف:ابعد يااسر متقربش انت مش في واعيك.
اسر:وهو عمال يتوح لا انا في وعي اوي وعايز اخد حقي منك.
رهف:طب اهدا اهدا كدا وتعالي نتكلم شويه هو فضل يقرب لحد ماخبطت في الحطه راحت نزلت علي الارض وقعدت وهو نزل لنفس مستواها اهدا يااسر عشان خطري.
اسر راح اترمي في حضنها وفضل يعيط.
رهف بقت مش عارفه تشيلوا من عليها ولا تخلي وتواسي في.
اسر وهو بيعيط وسكران مش داري بنفسه:انا تعبان يارهف حاسس اني حياتي مقلوبه مش عارف افرح مش عارف اعمل اي حاجه فيها كل حياتي بقت عباره عن يأس وقرف حتي ماما مشيت وسبتني في اكتر وقت كنت محتجها في حتي انتي يارهف عايزه تسبيني انا تعبان يرهف وحضنها جامد اوي لدرجة انه رهف هتدخل بين ضلوعه.
رهف فضلت بصه ليه وعنيها رغرغت عليه وفضلت تملس علي شعره انا جمبك يااسر ومش هسيبك ابدا صدقني.
اسر:وعد يارهف.
رهف:وعد يااسر.

 

بقلمي رحمة محمد
ناموا هما الاتنين مكانهم لحد الصبح.
اسر بيفتح عينه واحده واحده كدا لاقه نفسو في حضن رهف ومش فاكر اي اللي حصل امبارح ودماغه مصدعه من امبارح جامد اوي فاق اسر وفضل باصص لرهف كانت عامله زي الملاك قمر اوي شعرها نازل علي وشها وشفيفها حمرا وبيضه اوي وجميله اسر شال شعرها من علي عنيها واحده واحده وقرب علي راس رهف وبسها بحنيه وبقي يشم نفسها اللي طالع منها هو اللي بيحيه ورايح يقرب علي شفايفها فاقت رهف مره واحده راح هو عمل نفسه نايم بسرعه.
رهف: قامت مخضوضه يالهوي اي دا وافتكرت اللي حصل امبارح راحت اخدت نفس عميق وطلعتو تاني وملست علي شعر اسر انا معاك متخفش واسر طبعا سامع وحاسس بكل حاجه.
رهف:اسر قوم وبدءت تصحي في بهدوء.
اسر عمل نفسو بيفوق: اااه دماغي وجعاني اوي اااه.
رهف:قوم وهعملك حاجه تشربها راحت جابت من التلاجه تلج وحتطه علي دماغه انت بتشرب خمرا يااسر.
اسر:لا مبشربش حاجه.
رهف:اومال اللي حصل امبارح دا اي.
اسر:معرفش ازاي دا حصل اصلا.
رهف:كنت فين امبارح بليل.
اسر:ودا يهمك في اي ان شاء الله.

 

رهف:ميهمنيش في اي حاجه انا بس عايزه اعرف شربت كدا ازاي.
اسر:طلعت مع واحد صحبي في ديسكو وهو اللي خلاني اشرب.
رهف:اممممم طب متتقرارش تاني انت مش عارف اني الخمرا محرمه علينا في دينا ولا اي يااستاذ اسر.
اسر:ماهي مش هتحصل تاني عشان خاطر حرام بس.
رهف:ياريت يعني ممكن تنزل تحت بقي عشان محدش يجي يشوفك هنا.
اسر:رهف انتي مراتي يارهف.
رهف:اه مراتك بس انا مش عايزك تلمسني يااسر.
اسر:مش هغصب عليكي في حاجه زي دي يارهف براحتك.
رهف:عن اذنك انا دخله الحمام ودخلت رهف الحمام في الاوضه بتاعتها واخدت شور وطلعه وهي شعرها مبلول وبتنشفه بالفوطه ولفه عليها البشكير بتبص لقت اسر لسه موجود اي دا انت لسه هنا وطلعت تجري علي الحمام تاني.
اسر:انا حر دي بقت اوضتي زي ماهي اوضتك ويلا اطلعي من الحمام عشان داخل اخد شور انا كمان.
رهف:اطلع يااسر اخلص.
اسر:اطلعي انتي انتي عبيطه يابت.
رهف:روح اوضتك يااسر.
اسر:ماهي دي اوضتي.
رهف:هوووووف طب هات هدومي اللي علي السرير دي.
اسر:لا مليش دعوه اطلعي انتي خديها.
رهف:اخلص يااسر مش هعرف اطلع كدا.

 

اسر:انا جوزك يابنتي انتي عبيطه جوزك عارفه يعني اي جوزك.
رهف:مش طلعه هات الهدوم من علي السرير اخلص.
اسر:بقي كدا ماشي انتي اللي قولتي راح خد الهدوم ورهف مده ايدها عشان تاخد منه الهدوم راح شدها ليه برا واخدها عليه جامد اوي بقي انتي خايفه من جوزك ياعبيطه.
رهف:اوعي يااسر ابعد عني اوعي.
اسر:مشه ايده علي كتفها لحد ايدها تحت انتي نعمه اوي.
رهف:وهي كمان حست بؤنثتها وهي بين ايده وحضنه ابعد يااسر ابعد بقي.
اسر:مقدرش يبقي في ايدي الملبن دا كله واسيبه كدا من غير ماادوقه.
رهف:انت قليل الادب علي فكره اوعي بقي وهي بتقاوم تحت ايده.
اسر بيقرب منها راحت ضربته في بطنه.
اسر:بكل هدوء راح سبها ودخل الحمام اخد شور وهي قاعده مستنيه يطلع فجأه اسر طلع وهو لافف الفوطه تحت بس وفوق كله عريان طلع وجسمه كله مايه وعضلاته برزه منه.
رهف:يانهار ابيض اي دا وغمت عنيها بسرعه.
اسر فضل يضحك عليها:والله عيله اوي راح قرب بيشيل ايدها من علي عينيها.
رهف:اوعييييي متشلش ايدي روح البس حاجه ياعم انت.
اسر:لا مش لابس وراح شدها ليه مش هتخليني ادوق الفراوله بردو.
رهف جسمها لمس عضلاته وحست انها عايزه تدخل ف حضنه جامد؛ اوعي يااسر بقي ابعد.

 

اسر:شدها ليه اكتر مقدرش اوعي قولتلك الملبن دا بتاعي انا وبس دلوقتي وانا بأيدي ع فكره اكله دلوقتي بس محبش اعمل كدا وانتي مش راضيه هستناكي لحد ماانتي اللي تيجي عندي يارهف راح سبها ولبس هدومه وطلع برا الاوضه ورهف كمان طلعت.
بقلمي رحمة محمد
اسر:اي ياجدعان هو الحجوج ورانيتي لسه منزلوش في اي اومال لو مش كبار في السن كنته عاملتوا اي وهو عمال يضحك ورهف بتضحك علي كلامه.😹
رهف:بس عيب كدا.
مصطفي سمعه وطلع هو ورانيا من الاوضه.
مصطفي:اي ياض انت في اي ماانت مسيرك تعمل كدا كلها شويه بس.
رانيا:احترم نفسك ياولا عشان مضربكش.
اسر:بقي كدا يارانيتي تضربي حبيبك.
رانيا:مقدرش ياروحي.
اسر:حبيبتي ياخالتو.
رانيا:اي خالتو دي ياواد انا امك قولي ياماما.
اسر:يالهوي بس كدا يااحلي ماما في الدنيا وراح باس دمغها.
رهف:عاملين اي دلوقتي ياجدعان الجواز حلو طمنوني.

 

مصطفي:متقلقيش حلو اوي اوي مع اللي بتحبي يابت يارهوفتي وبيغمز لرانيا.
رهف:اي ياصاصا ولعه معاك وافتكرت اللي حصل بنها وبن اسر فوق حست انها عايزه يفضل في حضنها كدا علي طول بس كبريائها منعها.
…….:الوو اي ياهانم أموري.
…….:عايزك تخطف بنت كدا وتجبهالي.
…….:اسمها اي ولا شكلها اي.
…….:انا هقولك وهي طلعه من الجامعه هعرفك شكلها وتخطفها.
…….:خلاص ماشي هستني منك تليفون.
…….:ماشي سلام انا هعرفكم تمامكم بس استنو عليااا و…………

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية رهف حياتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى