روايات

رواية رنين الأسد الفصل الخامس عشر 15 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية رنين الأسد الفصل الخامس عشر 15 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية رنين الأسد الجزء الخامس عشر

رواية رنين الأسد البارت الخامس عشر

رنين الأسد
رنين الأسد

رواية رنين الأسد الحلقة الخامسة عشر

رنين..ألو مين
الشخص..جوزك عمل حادثه وهوا دلوقتى بين الحيا والموت
رنين بصدمه..إنت بتقول اه
وقفل معها ،فضلت رنين ترن علي أسد ومش بيرض لبست هدومها وخرجت برا القصر وهيا في الطريق جات عربيه ونزل منها ناس رشو في وشها حاجه وفقدت الوعي وحطوها في العربيه
………………………
في شركه أسد
خلص أسد الاجتماع وفتح تليفون بتاعوا لقي رنين رنه عليه كتير رن أسد عليها ومرضتش رن تاني وفتح شخص
الشخص بخبث..اهلا اهلا أسد باشا
أسد بغضب..إنت مين وفين رنين
الشخص..ياه لحقت تنساني يا أسد ،وبي النسبه لي رنين فا رنين معيا
أسد بغضب شديد..ورحمت امي يا عمر ولو جيت جمبها يا موتك
ضحك عمر وقال ..يبقي بعينك لو شوفتها
أسد بغضب..عايز اه
عمر بخبث..ايوه كده عايزك تيجي لوحدك علي المكان ده ……..ولو حد جي معاك متلومش غير نفسك
وقفل معاه واخد أسد مفتاح العربيه وهوا ماشي رن عليه مالك
مالك..إنت فين يا أسد
أسد بغضب..عمر خطف رنين يا مالك
مالك بصدمه..إنت بتقول اه طب وانت فين
أسد..أنا رايح العنوان ده ……

 

 

 

 

مالك ..طب متحركش احنا جيين
أسد ..لا محدش يجي انا هاروح لوحدي
وقفل معاه
زين ومازن ..في اه يا مالك
مالك ..اصل عمر وبدأ يحكي كل حاجه
مازن ..طب يلا مستنين اه
زين ..مازن ابعت قوات معنا
مازن ..من غير ماتقول
وتحركوا الشباب
……………………………….
في مكان مهجور
بدأت رنين تفوق وشافت عمر قاعد جمبيها
رنين..إنا بعمل ايه هنا
عمر بخبث.. حمد لله على السلامة يا روحي
رنين بزعر..عمر انت بتعمل اه
عمر ..هموت جوزك قدام عنيكي
رنين بزعيق ..متقدرش عشان انت مش راجل واسد هيجي ينقذني
عمر راح مسكها من شعرها وقال ..انا مش راجل طب انا هوريكي انا مش راجل إزاي وبدأ يفك زراير القميص
رنين بخوف..إنت هتعمل اه
وقرب عمر منها وقطع كموم الفستان وبدأ يقرب منها
رنين وهيا بتضربوا ابعد عني يا حيوان
وهنا بابا المخزن اتفتح ودخل أسد بكل غضب
أسد بغضب شديد..رنيييييين
وراح هجم علي عمر وفضل يضرب فيه وهوا مش شايف قداموا
رنين بدموع..خلاص يا أسد سيبوا
وهنا راح أسد نحيه رنين وحضنها وقال ..عملك حاجه
رنين بدموع..لا بس كان عايز ……
وغلي الد.م في عروق أسد وهنا قام عمر وندا علي الرجاله ودخل عدد كبير من الرجاله
رنين بخوف..أسد انا خايفه
أسد..متخافيش طول ما انا معاكي ورجعها لي ورا وبدأ ض.رب وكان بيض.رب بطريقه جذابه
وهنا دخلوا القوات ومعاهم مازن ومالك وزين
ومسكوا عمر ورجالتوا، وراح أسد نحياه رنين ولسه هيتكلم كان عمر خد المس.دس من الظابط وضرب أسد طل.قه في ظهروا
رنين بخوف وصويت ..أسددددد
وراحت نحيا أسد إلي كان فاقد الوعي
رنين..أسد قوم معلش قوم
وراحوا الشباب عند أسد وشلوا وأتجهوا الي المستشفي
…………………………………….
في المستشفى
دخل مازن ومالك وزين وهما شيلين أسد
مالك بزعيق..دكتور بسرعه يا حيونات

 

 

 

الدكتور..مالك بيه اتفضل ،وخدوا أسد علي غرفه العمليات
رنين كانت قاعده في الأرض وكانت شبه ميته
كلم مالك البيت وقلهم علي كل حاجه وقال لملك تجيب هدوم لي رنين
زين وهوا يخلع الجاكيت بتاعوا وبيديه لي رنين …البسي ده يا رنين بدل ما أسد يصحي ويتربق الدنيا علينا
خدت رنين الجاكيت ولبستوا ووصلت العليله وجابت ملك هدوم لي رنين ودخلت غيرت هدومها وطلعت
بعد ساعه ،طلع الدكتور
رنين بخوف..أسد كويس يا دكتور
الدكتور ..أسف بس …..
رنين ..اه
………………………
بس يا حلوين كده البارت خلص يا تري هيحصل اه لي أسد

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية رنين الأسد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى