روايات

رواية رفيف الصخر الفصل الرابع 4 بقلم شهد أحمد

رواية رفيف الصخر الفصل الرابع 4 بقلم شهد أحمد

رواية رفيف الصخر الجزء الرابع

رواية رفيف الصخر البارت الرابع

رواية رفيف الصخر الحلقة الرابعة

صخر. خونتني ليه ي محمد ليبي ده انا صحبك وازاي تبص ل مرات اخوك ي اخي ليييي
وفجاه حصل 😳🙄 أنه رفيف رنت علي محمد
صخر.وكمان بترن عليك افتح
محمد. صدقني ي صخر انا ومراتك مفيش حاجه بينا أنا معرفش هيا لي قالت كده.
صخر. ض،ربه بالب،وكس و قاله رد وافتح الاسبيكر واتكلم كأني مش موجود فاهم
محمد. طيب ورد علي رفيف وقال الو
رفيف. بدموع 🥺 الو محمد عايزاك بموضوع مهم اووي ي محمد مفيش غيرك هيساعدني
محمد . طيب اهدي وموضوع اي ده
رفيف. بدموع 🥺 انا قولت ل صخر اني خونته معاك ي محمد
محمد. وبعصبيه انتي بتقولي اي ي رفيف ولي تعملي كده انا مش فاهم حاجه ي ريت تفهميني ولي قولتي ل صخر كده
رفيف. مكنش قدامي حل تاني غير كده أبوه هددني أنه لو مش قولت ل صخر اني خو،نته هيقت،لوا ي محمد وانت عارف صخر بالنسبة ليا اي هو حياتي ي محمد اهي اهي

 

محمد. وصخر بصوا لبعض بصدمه 😳 وقال انتي بتقولي اي ي رفيف وليه ابو صخر يقولك كده
رفيف. انا هفهمك كل حاجه ي محمد انا كنت نازله عند ابو صخر علشان لو عايز حاجه اعملها ليه وكده بس سمعتوا في التليفون وهو بيتكلم مع حد وبيقول انا عايزك تدمر صخر وتخطف مراته وتعذبها وتدمره علي الاخر وانا اتصدمت 😳 لما عرفت كده ولسه هجري هو حس عليا وقالي لو عايزه صخر عايش افقي مكانك واعملي اللي هقولك عليه وانا علشان صخر وافقت ي محمد اهي اهي طلب مني اني اقول ل صخر اني بخونه قولتله صخر لو عرف كده هيق،،،تلني قالي لو معملتيش كده هقت،ل صخر وعلشان صخر ي محمد وافقت اني اعمل كده اهي اهي واستنيت لما جاء وقولتله اني خو،نته بس والله ي محمد انا مخنت،،،وش انا بحب صخر وهو حياتي كلها اهي اهي صعبان عليه اشوفه بالحاله اللي هو فيها دي بس مش بايدي ي محمد ساعدني اكشف الحقيقه ل صخر واني مظ،لومه واني اتج،برت اعمل كده
محمد. طيب اهدي والموضوع عندي انا هحله
رفيف. بسرعه ي محمد الله يخليك لازم صخر يعرف أنه مخنتو،ش وأبوه طلب مني من شويه اني اطلب الطلاق من صخر وانا بحب صخر ي محمد مش عايزه اطلق اهي
محمد. طيب اهدي وانا هحل الموضوع والله وفي اسرع وقت ولو عرفتي حاجه ولا هو قالك حاجه ي ريت تبلغيني
رفيف. تمام وقفلت معاه

 

صخر بصدمه 😳 ابوي هو اللي بيعمل كده طيب ليه ده انا ابنه ليه عايز يد،،،مرني وأن،،هار وبقا مش عارف هو اي اللي بيحصل
محمد. اهدي ي صحبي انت ظ،،لمتني و ظلمت مراتك والحق علي ابوك مش علينا الحمد لله أن الحقيقة ظهرت وانك عرفت أنه محدش فينا خا،نك ي صخر
صخر. انا اسف ي محمد محمد. ولا يهمك بس مراتك هتقدر أنها تسامحك معتقدش ي صخر
صخر. انا هتصرف مع رفيف بس لازم نشتغل علي الموضوع ونعرف الحقيقه في اسرع وقت
محمد. اكيد يلا روح ل مراتك تلاقيها منهار،ه ومفيش حد معاها
صخر. تمام ومشي راح عند رفيف المستشفى واخدها وروحوا وبدون اي كلمه منهم هما الاثنين وكانوا بيبصوا لبعض بسسس .
واول ما وصلوا صخر. رفيف
رفيف. بدموع 🥺 حاولت تخفيها اي ي صخر عايز اي عايز تضر،بني كمان ولا تطلقن،ي.
صخر. مش عارف يقولها أنه عرف ولا يسكت وقال انتي مخبيه عليا حاجه تاني ي رفيف ومش عايزاني اعرفها انا اه ضر،بتك اول ما قولتي انك خون،تيني بس انا من جويا مش مقتنع انك عملتي كده وكمان مع صحبي ي رفيف
رفيف. ببرود لا مش مخبيه عليك حاجه واه خون،تك ي صخر ومع صحبك وعايز تطلق،ني طل،قني انا مش فارق معايا وسبته وجريت ودموعها على خدها وهو سمع صوت عيطها . وهو اتنهد وقال إنه لازم يصبر ويعاملها ببرود

 

رفيف. كانت نازله علي السلم وسمعت ابو صخر وهو بيقول ل شخص أنه صخر مش ابنه وأنه لقي صخر مع عائلته لما عملوا الحادثه وهو عرف أنهم من عائله غنيه غير في شكله وبقا نفس ابو صخر علشان محدش يشك فيه واخد صخر رباه وبقا عايش معاه علي أساس أنه ايوه وصخر في الوقت ده كان صغير ومش عارف حاجه ومن وقت ما صخر صغير لحد ما كبر وهو عارف أنه ده أبوه ويصادف أن صخر كان نازل بالصدفه لقي رفيف وقفه تسمع هو بيقول اي وسمع هو كمان اكتر حقيقه مؤلمه في حياته وأنه الشخص اللي كان بيعتبره أبوه طلع مش أبوه و صخر واجهه اللي كان بيعتبره أبوه ده واعترف أنه كان عايز يدمره وياخد أملاكه وأنه يتخل،،ص منه ومن مراته وأنه مراته مظلومه ومش خا،نته والحقيقة ظهرت صخر بلغ عنه و تم حبسه قضيه احتيال شخصية ،،، وكمان شروع في ق،تل ،،، تهديد كمان
صخر. حاول أنه يصالح رفيف بعد ما عرف الحقيقة بس هيا كانت زعلانه منه وراحت قعدت عند اهلها شهرين وصخر كان بيحاول طول الشهرين دول أنه يصالحها
ويتأسف ليها علي اللي حصل
ويجبلها ورد ،،، شوكولاته لحد ما رضيت عنه ورجعت معاه البيت وكانوا مبسوطين مع بعض وجابوا ولد وسموه صقر
صخر. انا بحبك اووي ي رفيفيييي
رفيف. قلب رفييفك من جوه بحبك .
توته توته خلصت الروايه

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية رفيف الصخر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى