رواية رحلتي الفصل الثاني 2 بقلم ضوء القمر
رواية رحلتي الجزء الثاني
رواية رحلتي البارت الثاني
رواية رحلتي الحلقة الثانية
رحلتي ♥
الفصل 2
❤بقلم ضوء القمر 🌚❤
قالت حور بتوتر: بصت على ايمن و قالت.. ايمن المسج اللي انت فتحته كان في شخص بيحاول يخطرك حسابي كملت بسخريه.. و نجح انا الهكر Mk العالمي شخص دخل حسابي بكل سهوله لاني كنت بظبط الحاميه و كانت ملغيه 😔
كملت كلامها بتوتر: مفيش حد غيري انا وانت و اخواتك احمد وياسر اللي يعرف اني الهكر Mk .
مش عارفه الايام الجايه هتكون ايه و مين اللي عاوز يخطرك حسابي هحاول اخطرك حسابه بس ازاي لازم اعرف على الاقل اسمه و كملت كلامها.. لما يجي احمد و ياسر و نشوف حل فى المصيبه دي وايه العواقب انا خايفه اوى ي ايمن
ايمن قال بحزن : كل ده بسببي انا اسف ماكنتش اعرف ان حد بيحاول يخطرك حسابك انااا ااانا اسف عشان هسببلك المتاعب دي كلها فيما جاي
حور بحنان:متزعلش كده ي مون لو عايز تصلحني هاتلي شوكلت 😅
ايمن بضحك: اهم حاجه عندك الحلويات شوفي بقولك ايه انتي بتقولي عايز شوكلت بس ماشي المر دي علشان انا اللي غلطان و راح ايمن يجيب شوكلت ليها
حور قعدت تضحك عليه بعد ما مشي رجع ملامح الخوف والتوتر تاني طلع انها قالت كده علشان مايقلقش بس قلت اقنعت نفسها ان شاءلله خير يابت ي حوور
مسكت الب و قعدت تحول تشوف من اللي حاول يخطرك حسابها و عملت نظام حاميه عالي جدا و زيي ما بتسمي
الحمايه على انواع منها 1/العادي. 2/المتوسط 3/عالي
4/عالي جدا 5/الامبراطوري وده اقوي حمايه ممكن تتعمل و كذالك الامر مع الهكر زي اسمي الحمايه من
عادي الي امبراطوري
بصت فى الساعه لقيت انها اقعدت و نسيت نفسا
قالت: اقووم اشوف فين الشوكلت و هي بتضحك
❤بقلم ضوء القمر 🌚❤
🙂معلومه كده يا حلوين 😅
حور من النوع اللي دايما ضحك وهزار و كيوت خالص و بتعشق الاطفال ولاكن وقت الجد بتشوفو حد تاني خالص زي ما هتشوفي في باقي الروايه يلا نكمل ي جدعان
😅😂
طلعت حور تنادي على ايمن و تشوف اخواتها احمد و ياسر اللي كانت في رحله مع اصحابهم و لسه رجعين
حور بضحك: ااااااايمن انت ي زفت فين الشوكلت بتاعتي بصوت عالي وهي بدور عليه اطلع و بان عليك الامان
مامتها بضحك: عملك ايه المره دي و بتنادي عليه زيي ميكون عفريت و قال ايه اطلع وبان 😂
حور: اصلا ي ماما ابنك متهم ي حضرت القاضي
كوثر ام حور بضحك: قاضي ماشي ي محاميه حور ايه الادله اللي عندك
حور: مسكتو بجرم المشهود و هو ماسك الب بتاعي و عمل مصيبه كبيره عليه ي سيت القاضي وانا حكمت عليه انو يجيب شوكلت ليا 😂
كوثر بضحك على بنتها: ااه ايمن جااب شوكلت كتيرر و عطاهملي و قال اديهم لحور و طلعت الام كس شوكلت كبير و عطتو لحور
حور بفرح لان شوكلت اكتر حاجه بتحبها: والله الواد ايمن ده سكر حبيبي و روحي و توامي انا بحب الواد ده بيفهمني على طوول 😂❤
احمد و ياسر في نفس الوقت: ااااه دلوقتي ايمن حبيبك و توامك و روحك عشان جاب شوكلت ليكي و احنا لا
ياسر: قلبي لالالا قلبي الصغير لا يتحمل و احنا اللي جبنالك شوكلت و توكه جميله و فى الاخر ايمن انا مش مصدق نفسي
حور بضحك على اخواته و طبيتهم: بصت يمين و شمال و عالت صوتها مره وحده احماااااااااااااد ياااااااسر و نطط عليهم و حضنتهم و قالت و مين قال ان ايمن حبيب وانتم لا انتم اللي ف القلب و دخل
ايمن: مش لسه انا قلبك انتي عندك كام قلب
حور: تؤ تؤ انا عندي قلب كبيييييير اوي انتو احمد و ياسر و ماما وبابا كلكم كلكم قلبي
بعد شويه طلعو فوق و حور فرحت بالحاجه اووي و اتصورت مع الشوكلت الكتير و كلو و احمد و ياسر و ايمن دخلو نامو بعد ما حور قالتلهم كل حاجه
و حور دخلت اوضتها و نامت
في بدايه يوم جديد كل مفاجأة ومن هنا ابتدينا الشغل و الحاجات العسل ي شباب
كانت حور صحيه بدري مثل العاده
الفون بتاعها رن و فتح و المكالمه مع شخص مكنتش متوقعه ابدا و اتغير ملامح حور الي الخوف الشديد و لحظه كده اخواته التلاته و قفلت حور وقالت بتوتر هها همااا
❤بقلم ضوء القمر 🌚❤
قولولي رايكم بصراحه بس الفصل الثالث هيبقا جامد
بااااي ي حلوين
🌚❤🌚❤🌚❤🌚❤❤🌚❤🌚❤🌚❤🌚
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية رحلتي)