روايات

رواية ذكريات الفصل السادس 6 بقلم سلمى ابراهيم

رواية ذكريات الفصل السادس 6 بقلم سلمى ابراهيم

رواية ذكريات البارت السادس

رواية ذكريات الجزء السادس

رواية ذكريات
رواية ذكريات

رواية ذكريات الحلقة السادسة

قام عمر مسكها وحاوط خصرها وقرب عليها وقالها..هو مش انا جوزك ومن حقي انام جنبك…
ياسمين..والله جوزي فعلا….وزق*تو..ابعد عني يعمر….
عمر..نعم …ازاي يعني انا من حقي أقرب منك طبعا ..انتي مراتي
ياسمين..اممم.مراتك اه …..اقسم بالله لو قربت مني مش هيحصلك خير
عمر بصدمه..مالك يبنتي في اي
ياسمين بعصبيه..عمر..انت از*بل انسان انا شوفته فحياتي…لا ولا تاني ازب*بل انسان بعد عادل ..انتو الاتنين ماشاءالله…
عمر بعصبيه..انتي بتزعقيلي يبت انتي وبتشتميتي…متخلينيش اقلب عليكي
ياسمين..انت مش مكسوف من نفسك ونت عاوز تقرب مني وفي واحده تانيه انت واعدها بالجواز..
عمر ارتبك..لو قصدك علي كنزي انا وهي خلاص بعدنا عن بعض…

 

ياسمين بضحكه بسخريه..اه ..باماره لما قولتلها هتجوزك كمان 3 شهور….انت حق*ير ..واي يخليك تستني ..متتجوزها دلوقتي واخلص
مسكها عمر من شعرها جامد اوي….انتي بتقولي لمين الكلام دا يبت انتي
ياسمين وفاض بيها..بقولك انت ..انت وكل الرجاله خاين*ين…محدش فيكم يستاهل حب اي بنت ..يزبا*له
شد عمر شعرها اكتر..احترمي نفسك يبت انتي …هتزعلي مني
ياسمين بألم..سيبني شعري هيتق*طع في ايدك..سيبني
عمر..انا هعلمك ازاي تطاولي عليا بالطريقه دي..ورماها عالسرير وقرب عليها
ياسمين بخوف..عمر انت هتعمل اي……
عمر..مدام مش راضيه تسلميلي يبقي اخد حقي بقا.منا جوزك ..ولا اي
مسكت ياسمين مخده وحطيتها عليها..هو نت فعلا هتعمل كدة ونا مش موافقه..انت قذ*ر اوي
شال عمر المخده بعصبيه..انتي بتستفزيني اكتر..انا مش عاوز اعمل كدا….حاولت تهدي ياسمين لأنها خافت منو
ياسمين..خلاص يعمر..نام

 

عمر..بعد اي بعد ما عصبتيني…تعالي هنا ..وشدها عمر وكان لسه هي……..حد خبط عالباب
عمر..ربنا رحمك من ايدي بس راجعلك
…حمدت ربنا ياسمين وهو قام يفتح الباب
شهد بتوتر..الحقنا يعمر كريم جهه تاني…وبابا مش هنا
عمر..شكلها هتيجي فيك انت يكريم……ونزل تحت عمر وكان كريم معاه مس*دس
كريم بجنون..هات فلوس يعمر…..
عمر بهدوء..كريم..امشي دلوقتي بدل ما وربنا هتزعل جامد…لبست ياسمين إسدال وخرجت تبص من فوق وشافها كريم
كريم..يعمر هرتكب جر*يمه انهارده هات الفلوس
عمر ..انا عاوزك ترتكب جري*مه …اضر*ب في اي حد انت عاوزه….متخلص وقفت لي
كريم..اه شكلك كنت مشغول مع مراتك الجامده…هي جامده اوي بصراحه
عمر بعصبيه..بااس لحد كدا ورصيدك من الصبر خلص…قرب عليه عمر وضر*بو في وشه وقع منو المس*دس وفضل يضر*ب فيه جامد وكمل
عمر..انا بسكتلك بس عشان مش عاوز مشاكل ..إنما هتجيب سيره مراتي ..اقسم بالله هيكون اخر يوم في عمرك.. لو لمحتك بس بتبصلها تاني..غور فدا*هيه يلا..ورماه برا الفيلا ..وكانت ياسمين واقفه تتفرج علي كل دا ومبهوره بقوة عمر ودخلت بسرعه علي الاوضه غيرت لبسها لبجامه وغمضت عيونها عملت نفسها نامت….
دخل عمر الاوضه لقاها نايمه وقرب منها اوي عيونها رمشت

 

عمر بضحكه..انا عارف انك صاحيه..متخافيش مش هقرب منك…انا طاقتي راحت اصلا
ياسمين..احسن والله ..يلا غوى نام عااكنبه
كان هيزعق عمر بس مسك نفسو لانو تعبان..حاضر…وراح نام عالكنبه
الساعه تقريبا 2 بالليل قامت شهد من اوضتها اخدت شنطه وحطت فيها قم*يص نوم ولبس تاني وخرجت تتسحب من البيت في الوقت دا كانت خارجه ياسمين لأنها حست انها مخنوقه من الاوضه وشافتها وهي بتتسحب وخرجت من الفيلا
ياسمين لنفسها..يترا راحه فين..انا مش مرتحالك خالص..ربنا يستر…
وصلت شهد لمازن واول ما دخلت البيت زن*قها في الحيطه وفضل يب*وس في رقبتها ويحسس علي جسمها كلو جامد
شهد بضحكه..استني شويه…هغير هدومي طيب….بعد عنها مازن
مازن بخبث ونظره قذر*ه..طب بسرعه عشان انا علي اخري وهم*وت عليكي….
دخلت شهد لبست قم*يص نوم ابيض وكانت قمر جدا ..مقدرش يمسك نفسه مازن جري عليها وشالها ودخل بيها عالسرير وعمل معاها المح*رمات

 

عدي وقت كبير وكانت ياسمين مش جايلها نوم قبل ما شهد ترجع لكن الساعه جات 4 ولسه مجاتش..دخلت ياسمين الاوضه وحاولت تنام وبالفعل نامت ..صحي عمر الصبح بدري وكانت ياسمين نايمه..دخل غير هدومه في الحمام وخرج تاني وكانت صحيت هي ومرهقه جدا وباين عليها التعب وماسكه بطنها وبتتالم
عمر.. انا رايح الشركه
ياسمين بألم..ماشي….روح
عمر بقلق..مالك يبنتي حصلك حاجه…..مسكت ياسمين بطنها اكتر وحطت ايديها علي بوقها وجريت عالحمام..استغرب عمر جدا ..هو في اي ..دخل وراها..مالك يياسمين في اي
ياسمين بعدم وعي واغمي عليها..انا تعباا………….
عمر..ياااااسمين……..

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ذكريات)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى