رواية ذئب الداخلية الفصل العشرون 20 بقلم إسراء هاشم
رواية ذئب الداخلية الجزء العشرون
رواية ذئب الداخلية البارت العشرون
رواية ذئب الداخلية الحلقة العشرون
هيلينا بتخرج من المبني وبتشوف هيلينا رنيم وهي بتهرب البنات ولكن كل ما يشغلها انها تهرب وبتجري هيلينا اتجاه عربيه من العربيات وبتركبها بتشوفها رنيم وهي بتحاول تهرب بتجري رنيم باتجاها وبتحاول تضر”ب نا”ر علي العربيه ولكن هيلينا بتتحرك بالعربيه بسرعه بتصرخ رنيم وبتقول للقوة خدو انتو البنات وبتجري رنيم بتاخد عربيه وبتركبها وبتسوق بسرعه ورا هيلينا وبيخرج جاسم في هذه اللحظه
ريتشارد بيفضل يل”عن في هيلينا بعد ما قفلت فوشه وبيلف وشه وبيشوف جاك وبيقول ريتشارد ماذا تفعل هنا
جاك اسف زعيم لم اقصد كنت امر بالصدفه
ريتشارد جاك لا تلعب معي والا انت تعرف مصيرك
جاك بخوف لم اقصد زعيم بالفعل كنت امر بالصدفه ولم اسمع شي من حديثك بالاساس
ريتشارد بضيق ولو سمعت لن تتجراء وتنطق حرف والا مصيرك هو المو”ت
بقلم إسراء هاشم
جاك وهو يبلع ريقه بخوف اعرف زعيم
جاسم بيخرج من المبني وبيسيب القوة بالداخل وبيشوف رنيم وهي بتتحرك بالعربيه ورا عربيه هيلينا بيشوف البنات مع اتنين من القوة بيقرب جاسم عليهم وبيقولهم تاخدو البنات وانتو عارفين هتلسموهم فين عشان يرجعو مصر تاني اهم حاجه خلي بالكم منهم مش عاوز اي غلط
واحد من الفريق تمام سيدي وبيسيبو جاسم وبيجري ياخد عربيه عشان يلحق رنيم
رنيم بتكون بتسوق بسرعه ورا هيلينا وهيلينا بتشوف رنيم وراها وبتسوق اسرع ورنيم بتزود السرعه وبتقرب منها وبتكون جانبها والعربيتين بيخ”بطو فبعض وهيلينا بتزود السرعه اكتر وبتضر”ب نا”ر علي عربيه رنيم
رنيم بتبعد عنها وبتضر”ب هي كمان عليها وبيبقو بيضر”بو علي بعض الط”لقات وعربيتهم بتخبط فبعض عربيتهم بتروح يمين وشمال وهيلينا بتحاول تصيب رنيم وبتضر”ب عليها ط”لقه رنيم بتوطي بسرعه وبتيجي الط”لقه فازاز العربيه بترفع رنيم راسها وبتضر”ب طل”قه علي هيلينا بتيجي الط”لقة في دراع هيلينا بتفلت ايدها وبتسيب الدريكسيون وبتمسك دراعها بوجع العربيه بتروح يمين وشمال وبتخبط في عربيه رنيم ولكن هيلينا بتتماسك علي اخر لحظه وبتتحمل الوجع وبتسوق بسرعه وهي مصممه انها تخلص من رنيم وبتفضل تضر”ب هيلينا الط”لقات علي رنيم ورا بعض لحد ما بتصيبها بتيجي طل”قه في صدر رنيم وبترجع هيلينا بعربيتها لورا وبتبقا ورا عربيه رنيم وبتسوق بسرعه رهيبه وبتخبط فعربيه وبتت”قلب العربيه برنيم بتبصلها هيلينا بانتصار وبتكمل سواقه وبتهرب هيلينا
بقلم إسراء هاشم
جاسم بيجي في هذه اللحظه وبيشوف عربيه رنيم مقلوبة عالطريق وبتطلع دخان بيوقف جاسم عربيته بسرعه وصدمه ومش مصدق اللي شايفه بينزل جاسم من عربيته بسرعه وبيجري علي عربيه رنيم وبينزل لمستواها فالارض بيفضل يبص جوة العربيه بيشوف رنيم جوة العربيه بيبصلها جاسم بصدمه وقلق بيحس ان نفسه بيضيق بيحاول جاسم يعدل العربيه بس مش قادر لوحده وبيشوف جاسم العربيه بينزل منها البنز”ين بيبص علي رنيم بخوف بيفضل جاسم يحاول يخرخ رنيم اللي مش حاسه بحاجه لا حول ولا قوة لها بيقرب عليها جاسم وبيحاول يطلعها من شباك العربيه وبيفضل جاسم يعافر وبيحاول مش عارف وبيخبط ايده فالعربيه بغضب وخوف من انو يخسرها وبيفضل يحاول جاسم
وبيبداء جاسم يخرج رنيم وبيحس بتعب ومبياسش وبيعافر لحد ما بيقدر يطلعها وبتكون رنيم لا تتحرك بيقعد جاسم علي الارض وهي علي رجلو بيشيلها جاسم القناع وبيلاقيها وشها كلو متبهدل وفي جروح بيكون جاسم هيمو”ت من خوفه عليها وبيبص علي العربيه بيلاقيها بتنزل بنزين بيقوم جاسم من علي الارض وبيشيل رنيم بين ايديه وهي لا تحس بشي ودراعتها مفروده فالهواء واول ما بيمشي جاسم بيها لقدام خطوتين بيحصل بوووووووووووووووووووووووووووووم
وبيتنطر جاسم برنيم وبيتحدفو لبعيد من قوة الانفجا”ر وبيقعو فالارض ليبص جاسم للانفجار بذهول انو لو مكنش لحقها كان زمانها دلوقتي ومبيقدرش يتحمل جاسم الفكرة وبيجري علي رنيم اللي واقعه فالارض وبيشيل شعرها من علي عينها بيلاقي رنيم بتحاول تفتح عيونها بتعب وبالعافيه واول ما عيونها بتتفتح بتشوف جاسم قدامها بتبصله رنيم وبتحاول ترفع ايدها تقربها من وجه جاسم ولكن لم تقدر رنيم وبتقعد ايدها مرة اخري عاللارض وبتفقد الوعي مرة اخري جاسم اول ما بيشوفها كدا بيخاف وبيقول بصراخ وخوف رنييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييم
بيقوم جاسم بسرعه من عالارض وبيشيل رنيم وبيحطها فالعربيه وبيسوق بسرعه وهو بيبصلها بقلق وخوف
ريتشارد بيقف وسط القاعه وبيبص لزعماء الما”فيا المزاد اتلغي
بيبداء زعماء الما”فيا يتهمسو وبيقوم واحد وبيقول كيف هذا ريتشارد انت تتلاعب بينا وهتبيع البنات لحد تاني
ريتشارد بغضب كيف تتجراء ترفع صوتك بوجهي ايها الا”حمق
واحد تاني من الما”فيا بيكون اسمه جون بيدخل فالحديث بيقول تشارلي معه حق ريتشارد انت تتلاعب بينا تعرف اننا نريد فتيات عربيات وانت تاتي بينا الي هنا وتقول كل شي انتهي لا ريتشارد هذه المرة ليس علي كيفك احنا نريد الفتيات الان ريتشارد والا
ريتشارد بغضب ايها الحق”ير كيف تتجراء تقف بوجهي وتهددني بكل جراءة وبيخرج ريتشارد سلا”حه وبيضرب جون ط”لقه بيقول ريتشارد بغضب هذا مصير اي كل”ب يتجراء ويقف في وجهه ريتشارد وبيجي ريتشارد يمشي ولكن هنا بينقلب عليه جميع زعماء الما”فيا وبيرفع الجميع سلا”حهم فوجه ريتشارد اللي اول ما بيشوف كدا بيحس بخوف بداخله فالجميع انقلب ضده وهو لوحده بيرفع حراس ريتشارد سلا”حهم وبيوجهو فوجهم ولكن باقي الحراس بيرفعو هما كمان سلا”حهم فوجه حراس ريتشارد وبيبقا الجميع رافع سلا”حهم علي بعض وبيقول تشارلي انت قت”لت زعيم ما”فيا الصقور ريتشارد وتتلاعب بينا لن تخرج من هنا هذه المرة ريتشارد سوف تمو”ت
ريتشارد بغضب لكي يداري خوفه سوف تندمون علي فعل هذا تشارلي انا زعيمك وانتو نسيتو هذا
بقلم إسراء هاشم
تشارلي لا ريتشارد لم ننسا ولكن كفي لهنا وكفي انت تلعبت بينا بما فيه الكفاية وتاخذ كل شي اليك وحدك وتتحكم بينا والان سوف تمو”ت ريتشارد ولسه هيدوس تشترلي علي الزناد بيلاقي اللي بيقف قصاده وبيقول بصوت قوي توقف عندك تشارلي كيف تجراءت تقف امام الزعيم
تشارلي بكر”ة ها قد اتي كل”ب سيده
جواد بغضب ساعرف من هو ك”لب سيده تشارلي وبيقرب جواد منه وبيضر”ب فوجهه وبيقولهم بغضب وصوت قوي انزلو اسلا”حتكم والا سوفو تموت”ون جميعا وبيبص تشارلي حواليه بيلاقي حراس جواد مالين المكان ورافعين اسلا”حتهم عليهم بيقول تشارلي نزلو اسلا”حتكم بيبداء الجميع ينزل سلا”حه
بيقول ريتشارد قولت لكم سوف تندمون اياها الاوغ”اد وبيبص ريتشارد لجواد وبيقولو اتيت فالوقت المناسب عقر”ب انت تستاهل فعلا انك تكون الاقرب لي لكن هدول خونه وسوف اتخلص منهم جميعا وانت اولهم تشارلي وبيضر”ب ريتشارد ط”لقه علي تشارلي بيقع سائح فد”مه
وبيخرج ريتشارد من المكان ووراه حراسه وبيركب عربيته وبيطلع هاتفه وبيضغط عده ازرا وبعد ثواني بياتي لي الرد وبيقول ريتشارد بغضب عاوز جاسم ومر”اتو يمو” تو مفيش حد ورا اللي حصل غيرهم هما اكيد
استيفان وكيف عرفو بمعاد الصفقه في خائن برجالك ريتشارد
ريتشارد بغضب لا اعلم من هو ولكن سوف اعرف من هو واخليه بتمني المو”ت ولكن يطولة ساعلمه درس لكل من يتجراء ان يخون ريتشارد او يلعب معه
استيفان اليوم سوف تسمع خبر مو”ت الذ”ئب والو”حش يملاء كل الاخبار ريتشارد
ريتشارد بغضب الان استيفان الان لا اعرف كيف ولكن عليك ان تتخل”ص منهم
استيفان تمام ريتشارد وخلال نصف ساعه سيتم انفجا”ر الطائرة الذي بها الوز”ير البريط”اني ومن معه لقد فعلت القن”بلة
ريتشارد بابتسامه فرح واخيرا استيفان مهمه نجحت عاوزين نرجع وبقوة استيفان هكذا سناخذ باقي المصاري
استيفان ببرود ساخد النصف ريتشارد لن تنسا هذا
ريتشارد بضيق اعلم استيفان ولكن انا بدي شي كمان وسوف اعطيك ضعف المصاري
استيفان بتعجب ما هو هذا الشي لتدفع في كل هذا
ريتشارد عاوزك تشغلي الميكرو فيلم هذا لازم اعرف ما بداخله اللي يخلي الر”ئيس الص”””””””” وكمان الوز”ير ال “” “”
استيفان ببرود وماذا ستفعل بعد ما تعرف مابة ريتشارد
بقلم إسراء هاشم
ريتشارد ليس لك دخل استيفان انا اعرف انك تعرف ما بداخله ولكن انا اريد تشغيلة وانت تعرف كيف يتم تشغيلة
استيفان ببرود تمام ريتشارد ولكن ليس الضعف فقط الذي اريده
ريتشارد ببرود ماذا تريد كمان استيفان؟
استيفان ببرود هيلينا اريد هيلينا
ريتشارد ببرود كنت اعلم استيفان انك تريدها وانا موافق علي هذا وبيقفل ريتشارد مع استيفان
جاسم بيكون سايق بسرعه وكانه يسابق الوقت ولكن بيسمع تان رنيم هي تتوجع بيوقف جاسم العربيه بسرعه اول ما بيسمع صوتها وبيقرب جاسم منها وبيقولها بخوف رنيم انتي كويسه صح ردي عليا حاسه بي اي
رنيم بتعب وبتفتح عيونها وبتقولو متقلقش يا جاسم انا بس دايخه ومصدعه وجسمي وجعني اوي
جاسم بلهفه هوديكي المستشفي انتي مضر”وبة رصا”صه
رنيم بتعب انت ناسي ولا اي اننا لبسين واقي ضد الرصا”ص
جاسم بيبتسم وبيقولها من كتر خوفي عليكي نسيت
رنيم بتبتسملو وبتحاول تتعدل وبيساعدها جاسم وبيقولها نروح المستشفي انتي تعبانه انا لازم اطمن عليكي
رنيم برفض لا يا جاسم انا كويسه مش مستهلة نروح المستشفي
جاسم بتصمم قولت هنروح المستشفي ولكن بتقاطعه رنيم وبتقولو والله كويسه متقلقش عليا
جاسم متاكده يا رنيم خلينا نتطمن
رنيم لسه هتتكلم ولكن بيقطعهم ضر”ب الن”ار
وبيحصل بووووووووووووووووووووووم وده صوت الان”فجار وووو
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية ذئب الداخلية)