روايات

رواية دهب الفصل التاسع 9 بقلم شروق السيد

رواية دهب الفصل التاسع 9 بقلم شروق السيد

رواية دهب الجزء التاسع

رواية دهب البارت التاسع

رواية دهب
رواية دهب

رواية دهب الحلقة التاسعة

دهب: ياسين تقبل تتجوزني
حمزة بصدمة: اااييييية
دهب بتأكيد: موافق ياسين تتجوزني قول يلاا
حمزة بغضب: مستحييييل انتيي مجنونة مش هيحصل ابدا يلا استلمي العرش
دهب: ياسين ساكت لية موافق تتجوزني
ياسين: موافق بس احنا في……
دهب: انت قول بس موافق وملكش دعوة بالباقي
حمزة بغضب: لاااا لاااااا فاهمة لاااا مستحيييل
دهب بصراخ: ياسين مستني اية موافق ولا لاااا
ياسين: موافق موافق
دهب: قولي ورايا بسرعة “اني تزوجت من دهب لا لملكية العرش”
حمزة بصراخ: لااااااا وذهب لدهب وجذبها من ذراعها متجها للعرش
دهب: ياسين قول بسرعة يلااا مستني اية

 

 

ياسين بسرعة: اني تزوجت من دهب لا لملكية العرش
دهب بسرعة: قبلت قبلت
تنازلت عن العرش لزواجي منك وفجاءة اختفي حمزة والعرش واشتعلت النيران بالمكان حولهم وركض ياسين إليها وضمها إليية وخرج بها وانهارت حصون المنزل واصبح رماد
ياسين: اية اللي حصل دا انا مبقتش فاهم حاجه وازاي اختفي واية اللي حصل دا
دهب: لما بابا كان بيحكيلي هو قالي ان هو هيتدمر لو انا استلمت العرش وشراكون دا عايز ينتقم منه بيا ويسلمني العرش علشان يحرق قلبة عليا
ياسين بعدم فهم: مش فاهم برضوا يعني اية
دهب ضربته علي مقدمة راسة: اية ياعم الغباء دا ركز شوية ازاي بابا كان خايف استلم العرش وازاي عايزني استلمة دلوقتي
ياسين بغباء: ازاي
دهب بتذمر: لا بقا دا انت من امتي غبي كدا يا ياسين
ياسين بغضب: بت انتي احترمي نفسك قولي خلاص في اية مش فاهم انا هو انتي وابوكي حد بيفهمك
دهب: طيب خلي ابويا هو اللي يقولك بقا انا ماشية
ياسين: خودي يابت هنا تمشي فين قوليلي اية الهبل اللي حصل جوا دا
دهب: شفقت عليك
ياسين برفعة حاجب: والله
دهب بضحك: خلاص ياسيدي اسمع اللي كان جوا دا مش بابا
ياسين بغباء: دا اللي هو ازاي يعني
يعني ابوكي مات ودا الشبح بتاعه
دهب: اوووف منك يا ياسين يابني احنا لما نزلنا مصر بابا قالي ان هو هيحارب شراكون دا علشان يوصل هو للعرش ويحميني منه فاهم حاجة والكلام اللي قولتة جوة دا بابا قالي ان هنرجع مصر علشان انا لو اتجوزت شراكون مش هيقدر يقرب مني والكلمة دي هو اللي قلهالي معناها ان انت هتتجوزني مش طمعا في العرش فاهم
ياسين: برضوا مش فاهم ازاي كان عايزك تستلمي العرش واذاي حزرك منه
دهب: مهو دا اللي محيرني بس حاسة إن دا مش بابا من اول مركبنا الطيارة بابا طول الوقت في الطيارة مكنش معايا هو قال رايح الحمام قبل الطيارة ما اتقلع ومظهرش غير بعدها بفتره لما الطيارة حلقت في الجو واختفي برضوا في الحمام مشفتوش غير لما نزلت انا نزلت لاقيتة تحت
ياسين: هو انا لية مش فاهم
دهب بعصبية: انا لييية غبيي بص انا ماشية
ياسين: استني يامجنونة هنا هاتروحي فين

 

 

دهب: همشي من هنا بقا اوووف انت مش عايز تفهم لييية
قاطعهم
حمزة: علشان انتي كمان مش فاهمة
دهب بصدمة: بابا
حمزة بحنية : كنت متأكد إنك قوية ومش هتستسلمي لواحد زي شراكون
دهب: بس انت كنت…. قاطعها
حمزة: انا للاسف ملحقتش الطيارة بس بعت ذمبا معاكي وكان حوليكي دايما
دهب بعدم فهم: بس ذمباا دا ظهرلي انا شوفتة
حمزة: عارف
دهب بصدمة: يعني اية
حمزة: يعني ذمباا كان حميكي وبس ولما ظهرلك بالكائنات كان بينبهك من العرش
حمزة: وهو كمان جوزك
دهب بصدمة: نعممممممم

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية دهب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!