روايات

رواية دموع معاقة الفصل العشرون 20 بقلم صباح عبدالله

رواية دموع معاقة الفصل العشرون 20 بقلم صباح عبدالله

رواية دموع معاقة الجزء العشرون

رواية دموع معاقة البارت العشرون

رواية دموع معاقة الحلقة العشرون

سعيد ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يخرج من الحمام يبص على جان استغفر الله العظيم يارب هتفضلي كدا كتير اخلصي الناس مستنينا

جان ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠قاعده على السرير وضمها نفسها جامد وعمالها تعيط ومش بترد على سعيد

سعيد ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بعصبيها َويروح عندها ويمسكها من درعها جامد في اي يابت انتي مش بكلامك

جان٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تبص على سعيد بقرف واحتقار ودموعها على وشها انا بكرهك وهفضل اكرهك لحد اخر يوم في حياتي وبدموع اكتر وتضرب في سعيد انا عملتلك اي ليه ليه عملت في كدا

سعيد ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يمسك ايدي جان انتي هبله يابت انتي مراتي افاهمي بقاا

جان ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تذوق سعيد وبغضب لالالا انا مش مراتك انت اجبرتني على الجواز ده انا ماوفقتش وانت عارف اني مش موفقة وكمان اللي انت عملتو ده انا مش موفقة عليه

سعيد ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠اسمعي يابت انتي اللي حصل حصل إذا كنتي موفقة عليه او لا انتي بقتي مراتي بيني وبينك وبين ربنا واللي حصل ده منين مايجي على مزاجي هايحصل انتي فاهمه

جان ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠انا بكرهك بكرهك ياسعيد وده مايسماش جواز ده اغتصاب وتنهار على الارض ايو انت اغتصابتني ودمرت حياتي وتمسح دموعه وتقوم من على الارض وترفع صبعها في وشي سعيد انا هقدم فيك شكوه ايوا انا مش هسمحك على اللي انت عملتو فيا سامع مش هسمحك وتجي تخرج من الغرفة

سعيد ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بغضب من كلام جان يجي مسكها جامد تعالي هنا انتي راحة على فين

جان٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تضرب في سعيد سبني ياحيوان انت

سعيد ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بصوت على بس بقا اسكتي ويجي ضرابه بالقلم ورميه على السرير سعيد بغضب ويمسك جان من بوقها جامد اقسم بالله ياجان لو تتكلمي في اي حاجة بتحصل بيني وبينك لااي حد لكون قتلك بيدي دول ولو حبها اللي حصل ده يتكرار تاني ابقي عنديني يا جان وشوفي انا هعمل فيكي اي

جان ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ترفع وشها اللي شعرها مغطي كلو جان بيديه وتلم شعرها وراء ودنها وتفضل تعيط. وماتكلامش كلمه

تلفون سعيد يرن

سعيد ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على جان ايوا يا سيف

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠انت فين يازفت بقالي ساعة قاعد مستنيك

سعيد ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠معليش انا جايلك اهو

سيف طيب يلا بسرعة واع تنسي تجيب جان معاك

سعيد ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على جان اللي قاعدة على السرير لاحول لها ولا قوة جان الفتاة اللي كانت زي الاسد اللي كانت ملكة الغرور والكبرياء معقوله هو اللي وصل جان اللي الحاله اللي هي فيها دي وبصوت بين على الزعل معاكي خمس دقايق تكوني جهازه ومحصلني على غرفت زكريا وجني

جان ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بصوت كلو دموع ووجع انا مش عايزه اخرج ومش عايزة اشوف حد دلوقتي روح انت وسبني في حالي

سعيد ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ ابقي ماتجيش ياجان وشوفي انا هعمل فيكي اي ويجي سيب جان وخرج من الغرفة ويطلع كل حاجه جوة وهو بقفل الباب وراه

في غرفة زكريا وجني

زكريا وجني قاعدين على السرير وعملين يضربو في بعض زي العيال الصغيرة

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ مش زعلانه والله اعلم٠٠٠بزهق منهم بس بقا اسكتو ده الأطفال مش بتعمل اللي انتو بتعملو ده

زكريا ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بغضب ويذوق جني عجبك كدا خلتيها يقول علينا عيال يامجنونه

جني ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ بغضب لا والله انا برضو اللي خلتو يقول لاياحبي الجواب بيبن من عنوان هو شايفك عيال علشآان كدا بيقول عيال وانا مش مجنونه 😜 يابو القدردان انت

زكريا ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بغضب مين ابو القردان يابنت القرده ده انتي عملها زي البرص يابت انتي

جني ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تغيظ في زكريا وتقاعد على السرير وتحت رجل على رجل وبكل غرور انت واحد اوفر وكلامك اوفر زيك وبعدين انا مش برص ولا شكل البرص طلم اني شايفه تفسي اجمل بت في العالم كلو 😋 ليه ازعل من كلام واحد زيك وبعدين العصبيها مضرها لصحه

زكريا وسيف واقفين ولاتنين هاين عليهم يقتلو جني في الحظه دي

زكريا ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بنفذ صبر شايف بذمتك دي واحد يتعايش معها

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على جني والله يابن عمي انا مش هكذاب عليك لو انا مكانك كنت قتلتها

زكريا ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بغضب خلاص سبني اقتلها واكسب فيها صوب ويروح عند جني علشان يضربها

جني ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تقوم وتجري على سيف وبصوت عالي يامامي وتقف وراه ضهر سيف جني شوف ياسيف عيونو بتحمر ازي بقاا عامل زي العفريت يالههههوي هيموتني بجد بالله عليك ياسيف مش تخلي يجي نحيتي

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠لسه هايتكلام الباب يخبط سيف بنفذ صبر أدخل

سعيد ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠اسف ياسيف علشآان اتاخرت عليك

زكريا ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على سعيد مش ملحظ انك بقيت بتتاخر كتير ويغمزلو اي الحياة الزوجية حلوه

سعيد ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبصلو بقرف ويكلام سيف خير ياين عمي في اي

جني ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تبص على زكريا بقرف واحد اوفر

زكريا ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بغضب مين اللي اوفر يامفعوصه انتي يابت لمي لسانك اقسم بالله لو مسكتك هافرمك تحت رجلي

جني ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تغيظ في زكريا اكتر مين المفعوصه ياشبه الصرصور انت وبعدين ولانت ولا عشره قدك يقدرو يلمسو شعر مني انت اتهبلت ولا اي

زكريا ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بغضب اكتر مهو ويجي مسك جني وشدادها من وراه ضهر سيف انتي بقااا جبتي اخرك معايا ي جني مين اللى تهبل يابت الهبله

جني ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠لسه هترد بس

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بغضب من. الاتنين المجنين دول ويجي مطلع المسدس وضرب نار في الهواء

زكريا وجني من الخضه يجو قاعدين على السرير

زكريا ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠الله يخربيتك هقطع الخلف روح ياشيخ منك الله

جني٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠من الخوف وتجي حضنها زكريا جامد وبدموع خليها يازكريا يبعد البتاع ده انا بخاف من السلاح بجد

زكريا ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على سيف وسعيد ويغيظ فيهم ويحضنا جني هو كمان متخفيش ياقلب زكريا من جوه طول مانا موجود مستحيل اسمح لحد يلمس شعرها من شعر راسك

جني ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ترفع وشها وهي لسه في حضنا زكريا بجد الكلام ده يازيكو

زكريا ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على سيف وسعيد اللي واقفين ومسكين الضحكه بالعافية ويرجع يابص على جني وقرف مين زيكو ده 🤨

جني ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠اي يازيكو انت وتمسكو من خدودو اي ياحبي بلاش ادلعك

زكريا ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على عيال عمو ويغمزلهم وشيد جني تعالى هنا انتي هتطلعي ليه خليكي في حضني بس بلاش زيكو دي ياقلبي

سعيد ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على زكريا ويرفع حاجب وينزل التاني ويجي وخد المسدس من ايدي سيف ياعم خليني اقتلهم الاتنين واخلاص منهم هو انا ناقص فجعت مراره

زكريا في اي يابن المجنونه اهدي شوية

سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على زكريا مهو أنت وهي بصراحة مش عندكم دم في اي ياعم زكريا ماتحترم نفسك شوية حتي قدامنا ياخي اي نسيبك ونمشي علشان يخلالك الجو

زكريا ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠والله دي اوضتي ودي مراتي وانتو اللي مش عندكم دم طلم انتو عارفين انو انا عريس ومحتاج شوية خصوصيه ماتخلي عندك دم ياخي انت وهو وتغورو في داهيه

جني ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بغضب وتذوق زكريا عريس لم يعترسك ومين دي اللي مراتك انا مش مراتك انا ماوفقتش على الجوز ده

سيف وسغيد في الحظه دي كل واحد يفتكر كلام مراتو معا
سيف يفتكر لم جنات قالتلو نفس الكلمه وسعيد يفتكر كلام جان معها

زكريا ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بغضب انتي مراتي ياجني اذا كنتي راضيه او مش راضية انا اتجوزتك على سنه الله ورسوله اللي كتاب كتب الكتاب مأذون حقيقي وكان في شهاود وامك كانت الوكيل عليكم

جني لسه هتتكلام الباب يخبط

سعيد وسيف الاتنين بزهق ادخل

جان٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تفتح الباب وتدخل ومش تتكلم كلمه

الكل يبص على جان بستغراب اللي سعيد يبصلها بزعل معقوله هي دي قطتوا

جني٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بستغراب مالك ياجان ياحبيبتي في حاجه مزعلكي

جان ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠واقفها ولا كنها سمعها حاجه ولا دريانه باي حاجه واقفه وخلاص

جني٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تبص لجان وترجع تبص على سعيد هو انت عملت اي في اختي

زكريا وسيف يستغرابو من حالت جان معقوله دي جان اللي من ساعة كنت مسكه سكينه وكانت زي السبع

زكريا ٠٠٠٠٠٠٠٠٠وعينو على جان هي مالها يابن عمي هو انت عملتلها اي علشآان توصل للحاله دي

سعيد ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على جان اللي بين الراجل ومراتو مايتحكاش يابن عمي

جني ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بصدمه َتبص على جان وبدموع اصدك اي

الباب يخبط
سيف ادخل

جنات ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تدخل

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بزهق مالسه بدري والله يامدام

جنات٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تبص على يسف مابلاش مدام دي علشان مش حلوه منك وتبص على الكل وبستغرب هو في اي

سيف لسه هيرد على كلمت جنات بس

جني٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بدموع حنات شوفي جان بكلامه مش بترد عليا

جنات٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تبص على جان وتستغرب من هدوأها والكل كمان مستغرب من الهدؤاء ده مش معقولة دي جان اللي مش بتقاعد هديها خمس دقايق على بعض

جنات٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تروح عند جان وبحنان مالك ياجان ياحبيبتي في حد عملك حاجه

جان٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠مش بترد بس دموعها بترد مكانه

جني ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بالله عليكي قولي مالك ياجان وبلاش السكوت المرعب ده

سيف وزكريا في صوت واحد انت عملت اي فيها ياسعيد

سعيد ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بكل برود مانا قولتلكم اللي بيحصل بين الرجل ومراتو مايتحكاش ياولاد عمي

جني٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بغضب مراتك اي هو انتو هتكذابو الكذابه وهتصدقوها ولا اي

زكريا ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بغضب بنت انتي مش وقت جنانك هو فين الكذاب يابت انتي احنا 6متجوزيني على سنه الله ورسوله افاهمي بقاا جان مرات سعيد وجني مرات زكريا وجنات مرات ولسه هيكمل

جنات ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بصوت عالي جنات مرات يوسف

الكل٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بصدمه ويبص على جنات سيف كان مسك التلفون بيلعب فيها يسيب التلفون ويبص على جنات والنار بتطلع من عينو

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بصوت ارعب الكل انتي بتقولي اي يابت انتي

جنات ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بكل ثقة زي ماسمعت يابن عمي انا مش بعتبر غير يوسف جوزي والجوز اجبري لايجوز وكمان الطلاق اجبري لايجوز وانا وفقت على العبه اللي اتفقنها عليها علشآان خطر تيته حبيبة بس

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠الغضب يسيطر عليه ويروح عند جنات ويجي مسكها من رقبتها ومرجعه وراء لحد ماتوصل للحيطه ويجي سندها عليها وبنبرة مخيفة عيدي كلامك ده تاني كدا وانا بوعديك اني هخليكي ترتحي من سيف وكمان من يوسف

جنات ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠واقفها وعمالها تحول تخلاص نفسها سيف وشها عقد دم ودمه كلو اتجمع في وشوا

جني٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بدموع وصوت عالي جنات هتموت سيبها يابني ادم

زكريا وسعيد ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يجرو على سيف الله يخربيتك البت هتموت ومش قدرين على سيف يبعدو عن جنات

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بغضب بقا واحدة مفعوصه زي على ذمته سيف الرفاعي وبتعتبر راجل تاني جوزه لا ياحلوه مش سيف اللي واحده معاقه زيك ترفضوا

حد بصوت عالي ياسيف ياجنات انتو فين ياولاد ياسعيد ياولد يازكريا انتو فين

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبصو على جنات اللي خلاص روحها بتفرق جسدها يجي سيبها بسرعة وبعد عنها

جنات ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠اول ماسيف يسبها تجي وقعها على لارض وتفضل تكح كح كح كح

جني ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تجري وتجيب ماء وتديها لجنات وتقعد جمبها وتملس على ضهره بحنان وبدموع جنات حبيبتي انتي كويسة

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠اسمعوني كويس كلكم سيتي حبيبة جات تحت وانا عايز كل حاجه حصلت والطريقة اللي احنا اتجوزنها بيها او اي حاجة بتحصل بين كل انتنين لازم تفضل بنها احنا6 فاهمين انا بقول اي

زكريا وسعيد يهزو رسهم بمعنا ماشي بس كان كل واحد عينو على مراتو

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على جنات وعلى جان وجني وبصوت مرعب انتو فاهمين انا بقول اي يابت انتي وهي وأقسم بالله اي واحده فيكم هتقول كلمه من اللي بيحصل ده لحد من العائلة لهكون قطعله لسانها

البنات ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يخافو من سيف ويهزو راسهم بمعنا ماشي

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يلا كل اتنين يروحو غرفتهم ويحهازو زاي اي عرسان يوم صبحيتهم

جان٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تقوم وتخرج من غير كلمة وسعيد يبص على جان وهي خرجها ويخرح وراها

جني٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠قاعده جمبا جنات وبتبص على زكريا وعيونهم كلها دموع على حالت خواتهم هي ممكن يكون زكريا مختلف شوية عند الاتنين التاني هو اها عصبي شوية بس مش بيتصرف معايا زي سعيد ماعمل مع جان ولازي سيف اللي بيتعمل مع جنات زي الوحش مش انسان

وزكريا يبص على جني ومفيش حد بيتكلم وسكوت تم ومفيش غير صوت انفاس جنات اللي هي بتحرب علشآان تخدها

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يكسر السكوت ده يلا علشآان تلحقو تجهازو ويبص على جنات بكل غل وحقد ونظرتو بتوعدها بعذاب كتير ويسبها وينزل علشآان يقبل ستو العزيزه

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠نزل من علي السلم يلاقي عربية إسعاف 🚑 وقفها وبتنزل واحد سيف يشوف الشخص اللي نزل من عربية الاسعاف وبغضب لامستحيل؟??

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية دموع معاقة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى