روايات

رواية دموع معاقة الفصل الخامس عشر 15 بقلم صباح عبدالله

رواية دموع معاقة الفصل الخامس عشر 15 بقلم صباح عبدالله

رواية دموع معاقة الجزء الخامس عشر

رواية دموع معاقة البارت الخامس عشر

رواية دموع معاقة الحلقة الخامسة عشر

سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على جني انتي قصدك اي بكلامك يابت انتي

جني٠٠٠٠٠٠٠٠ تبص على ريهام بخوف لاء ولاحاجه

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبصلها بشك طيب هاعمل اني عبيط المره دي بس اقسم بالله لو عرفت انكم كذبتوا في حرف لتكون نهياتك انتو التالتة على ايدي

زكري ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠على ماذن كفاية تأخير لحد كدا يلا يامولاشوف شغلك

جني ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تبص على زكري انت اي مش بتفاهم انا بقول مش موفقة
زكري٠٠٠٠٠٠٠٠٠ يمسك جني جامد من درعها وانا وحياة امك مش بخد ريك احنا هنا المرأة مالهش راي انتي فاهمه يابت انتي وهي

الماذون٠٠٠٠٠٠٠٠٠ بس ماينفعش لو البنات رفضين

سعيد٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ يبقا قول على نفسِك يارحمن يارحيم ويطلع المسادس اكتب ومالكش تدعوة بحاجة احنا حرين مع بعض

زكريا٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ بنبرة مخيفة هتخلص ولا اخلص عليك انا دلوقتي

الماذون يخاف منهم ويكتب الكتاب زكري على جني وسعيد علي جان
الماذون وهو ماشي سامحوني يابنات بس دول مافيش عدهم رحمه

جان وجني٠٠٠٠٠٠٠ بدموع انتو وحوش مش بشرا ويبصوا على امها

جان ٠٠٠٠٠٠٠٠٠انا عمري ماشفت ام زيك معقوله تتخلي عن بناتك وترميهم في وسط الوحوش علشآان الفلوس

جني ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تبص على جنات وبدموع انا اول مرة احس بيكي ياجنات احنا عملنها فيك وحرمنكي من تحقيق حلامك وانك تكملي علام واجبرنكي وجوزنكي ابن الخدمه بس شوفي اللي احنا عملنا اتعمل فينا فعلاً ? ? ? كان معاكي حق ياجنات لم كنتي بتقولي ان الله يمهل ولايهمل

جنات ٠٠٠٠٠٠٠٠كح كح كح وتبددي تفوق وهي نايمه علي بتعدل نفسها وهي لسه ديخه مش حاسه بحاجة وبتقوم وتجي وقعها

بس قبل ماتوقع جني حسبي وتجري وتسند جنات هي فعلاً عرفت وفاهمت معنا اللي هم عملو في جنات وضمره فاق من نحيت جنات

جنات٠٠٠٠٠٠٠٠٠تمسك في أيدي جني وهي لسه مش في وعيها انا فين وفين يوسف

جني ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تبص على جنات وبدموع احنا ادمرنا ياجنات وانتي ممكن اكتر َاحده فين ماما دمرتنا احنا كمان شوفتي ياجنات ماما طلعت انانيه لدرجت انها اتخلت عني انا وجان علشآان يكون معاها فلوس كتير بالله عليكي ياجنات سامحيني انا عارفه اني كنت حقيره اوي معاكي وبدموع اكتر انا اسفه ياجنات

جنات٠٠٠٠٠٠٠٠٠ هي لسه مش في وعيها ومش قادرة تفاهَم كلام جني كويسة هو اي الي حصل اها وتحط ايديه على كتفها انا لية كتفي بيوجعني كدا وفي الحظه دي تفوق وتفتكر كل حاجه حصلت جنات تبص على الكل وبدموع انا فين وفين يوسف

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يسمع اسم يوسف يديق ويروح عند جنات ويمسك ايديها جامد تعالى انا عايزك ويبص على سعيد وزكريا كل واحد يخد مرات وانتو عارفين هاتعملو اي

جنات٠٠٠٠٠انت وخدني على فين انا مش راح مع حد وبدموع رجعلي ليوسف تاني ياسيف

سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يتعصب نعم ياروح امك انتي بقتي مرات دلوقتي ياجنات انتي فاهمه مراتي وفي الحظه دي

هي مين اللي بقت مراتك ياسيف

سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على مصدر الصوت هو والكل اخيرا الجوكر شرف

جنات٠٠٠٠٠٠٠٠٠بفرحه يوسف وتجري عليا بس تقف فجأه

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يمسك ايدي جنات انتي رايحها فين يابت انتي

جنات٠٠٠٠٠٠٠٠٠رايحها لجوزي يأسيف وبدموع ترجي سبني ياسيف وتحول تخلص نفسه من مسكت سيف بس سيف مسك ايدي جنات زي الأسد اللي مسك فرستو ومستحيل يسبها

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على يوسف عايز ايه يابن المكنكي

يوسف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠عايز اللي انت اخدو بالعافية ياسيف

سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص لجنات ويرجع يبص على يوسف بس جنات مراتي دلوقتي يايوسف وعلى ماذن ان مفيش راجل ياسيب مراتو لواحد غير مش كدا برضو

الكلام ده يجرح يوسف اوي

يوسف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بصوت عالي ويطلع.مسادس يبق الموت ارحم ياسيف

سعيد وزكريا كل واحد يطلع مسادس نزل سلاحك ياجوكر احسلك

يوسف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بصوت عالي لو كنتوا عارفين اني انا الجوكر فالازم تكونو عارفين ان الجوكر مابيخفيش من تهديد ناس زيكم

يابن المافي

جنات ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠واقفه هي وريهام وجني وچان مش فاهمين حاجه

جنات٠٠٠٠٠٠٠٠بدموع وتكلم يوسف ومستغربه من مسكت السلاح ازي واحد زي يوسف يعرف يمسك مسادس هي ماتعرفش غير يوسف الطيب والحناين والطيف جنات مين انت

يوسف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على جنات انتي اتجوزتي سيف ياجنات ازي وفقتي

جنات٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بدموع انا مش عارفة ازي ده حصل انا موفقتش حتي على الجواز ده ولا كنت اعرف انا حتى مش عارفه انا وصلت هنا ازي

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠انا هقولك يازوجتي الغالية دي اللي واقف قدامك اكبر ظابط في القوت المسلحة ظابط مافيا

جنات ٠٠٠٠٠٠٠٠٠تبص على سيف انت بتقول ايه ازي يوسف ظابط وتبص على يوسف هو بيقول الحقيقة

يوسف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على جنات بزعل ايوا ياجنات بيقول الحقيقة

جنات٠٠٠٠٠٠٠٠٠بدموع طيب ليه ماعرفتنيش انك ظابط

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على علشان انتي اغبه انسانه على وشي الارض هو كان بيستغلك مش اكتر ياغبيها هو اتجوزك علشآان يقدر يعرف معلمات عني وعن العائلة علشآان شغلو مش اكتر من كدا وبصراحة انتي كنتي طعم ساهل اوي ياجنات وكمان حبيتيها انتي انسانه غبيه بجد

جنات ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠واقفه وبتسمع كلام سيف اللي بيقطع في قلبها وتبوص على يوسف وعنيها كلها دموع وبقلب مكسور ? ودموعها على وشها ليه كدا يايوسف ليه ليه انا عملت فيك اي علشآان تعمل في كدا انا حبيتك اكتر من نفسي انا مستعدة اموت بدالك انا حبيتك بجد حبيتك من كل قلبي والله العظيم

يوسف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠والله العظيم وانا كمان حبيتك ياجنات انتي الإنسان الواحده اللي حبتها من كل قلبي

جنات٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بصوت عالي انت واحد كداب وبدموع انت كداب يايوسف انت َلاحبتني ولا هتحبني وانا الهبله فكرتك بتحبني بجدا وبضحكت وجع هههه ازي شاب في جمالك وشجعتك هيحب واحده لاحول له ولاقوة واحدة معاقه زي بس معليش يايوسف انا غلط في حقك اوي انا اسفه بجد انا اسفه اسفه علشان حبيتك من كل قلبي اسفه علشان اعتبرتك جوزي وحبيبي اسفه علشان قولت عليك انت سندي وضهري اللي هايحميني انا بجد اسفه على كل حاجه ياحضرت الظابط وتنهار على لأرض وبصوت عالي اهاا ياربي ? ? ? ليه حياتي كلها كدا ليه قلبي مش عارفه يلاقي الفرح ولم بدخل في النور والسرور بكتشف اني في غابة ضلمه ومش فيها غيري الوحوش الوحوش اللي بتكول في جسمي وكل واحد عايز يكول حطه وتحط ايديها على وشها وتفضل تعيط

سيف ويوسف في نفس الوقت كل واحد يروح عند جنات ويحط ايدو علي كتفها

جنات ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تحس ان فى حد لمسها ترفع راسه وبصدمه وتبص على يوسف وسيف اللي كل واحد واقف جمبها زي الأسد وبين في عيون كل واحد منهم الندم والزعل جنات بصوت عالي وتذوق الاتنين مفيش حد فيكم يلمسني انتو فاهمين انتو مش بشر انتو وحوش

يوسف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بدموع. انا اسف ياجنات والله العظيم انا بحبك

جنات ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تحط ايديه على ودنها َبصوت عالي بس كفاية كذاب بقاا حرام عليك انا مش قد الوجع ده كلو كفاية بقاا كفاية بقاا كذاب وخداع وغاش كفاية والله العظيم حرام وتمسح دموعها وهدمها راحت كلها دم

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على جرح جنات بس اسكتي جرحك بينظف

جنات٠٠٠٠٠٠٠٠٠تيص على سيف وبستغرب ومين اللي عمل الاجروح ده مش حضرتك برضو

سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص لجنات ومش عارف يقول اي

جني ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تروح عند جنات وبحنان جنات اهدي علشآان جورحك هتتئذي

جنات ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تبص على جني وبصدمه وبستغرب اها هو في ايه انا بحلام ايوا ده حلم او كابوس فظيع

جني تمسك ايدي جنات اهدي ياجنات وبدموع اللاسف ده الوقع وتبص على زكريا الوقع مخيف اوي ياجنات انا بجد خايفه منو بالله عليكي سامحني ياجنات انا عرفها اني كنت حقيره اوي معاكي بس شوفي ربنا عمل اي نفس اللي عملنا فكي اتعمل في انا جان

جنات تبص على جان اللي واقفه ودموع الكسره على وشها هي فعلاً امها كسرتها ودمرتها هي واختها

جنات ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على جني مش فاهمه هو اي اللي حصل ليكي انتي وجان

جني٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ انا وجان اتجوزنا بنفس الطريقة اللي انتي اتجوزتي فيه يوسف بس الفرق الوحيد ان يوسف كان انسان ام دول أقل مايتقال علىهم بشر دول وحوش ياجنات وللأسف تعرفي مين اللى رمان للوحوش دي وتبص على ريهام بكسر وقهر ماما اصدي اللي كانت امي

جنات٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بدموع فعلا ان الله يهمل ولايهميل أظهر ان احنا التالت اتكتب علينا عيشت الجحيم دي بس عسي ان تكرهو شيء وهو خير لكم وتبص على يوسف وبدموع وعسى ان تحبو شيء وهو شرا لكم وتحط ايديه على وشها وتفضل تعيط

جني٠٠٠٠٠٠٠٠٠ تخد جنات في حضنها ولأول مرة تعملها احنا انكسرنا ياجنات احنا مالناش حد نتحام في

جنات٠٠٠٠٠٠٠٠٠تحضنا جني َبنفس الوجع ودموع لا ياجني احنا لينا اللي احسن من كل البشر لينا ربنا ياجني

سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على سعيد وزكريا يلا كل واحد يخد مراتواويطع اوضتوت ويروح عند جنات ويمسكها من ايديها وانتى تعالى معايا

يوسف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بصوت عالي ويمسك جنات انت واخد مراتي فين ياسيف

سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠سيب ايد مراتي يايوسف هي دلوقتي حرام سيف الرفاعي

يوسف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بصوت عالي جنات مراتي ياسيف وانت عارف ازي انت اخدها مني

جنات ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تشد ايديه من يوسف وسيف وبصوت عالي انا ولا عيزاك ولا عايزه انا بن ادمه ياحضرات وانا عمر في حياتي ماكرهت حد قدكم انتو الاتنين وترفع شعرها من علي وشها بأيديه وتحطو وراء ودنها وفي الحظه دي يوسف سيف يسرحو في جمال جنات وحتى مافيش واحد سامع هي بتقول اي

يوسف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠في نفسوا انا مستحيل اسيبك لحد غيري حتي لوكان التمن موتي

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على وفي نفسو مين اهبل يسيب ملكة جمال العالم انا مستحيل اسيب الجمال ده كلو لغيري حتى لوكان التمن موتك ياجنات انا مستعد اقتلك على اني اسيبك لحد تاني

مين هيكسب جنات سيف ولا يوسف
يوسف ليه معرفش جنات انو ظابط
سيف هايتعمل مع جنات ازي في الأيام الجاية
جنات هتقبل جوزها من سيف وجني هاتقبل زكريا وجان هاتقبل سعيد
الشباب هايغصبوا البنات ولا هايعملوا اي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية دموع معاقة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى