رواية دموع معاقة الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم صباح عبدالله
رواية دموع معاقة الجزء الحادي والعشرون
رواية دموع معاقة البارت الحادي والعشرون
رواية دموع معاقة الحلقة الحادية والعشرون
ياسمين ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠انت واحد قليل لادب ومش متربي
سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على يوسف هي دي تربيتك يابن المكنكي ويجي ضرب ياسمين بالقلم لم الكباار يتكلمو الصغيري ياقفوا ويسكتو ومش عيب عليكي تقول لاخوكي الكبير واحد مش متربي
يوسف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بصوت عالي انت ازي ترفع ايدك على اختي ويروح عند سيف ويجي تضربوا بالبوكس في وشوا
ياسمين وريتاج ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠في صوت واحد اخونا
سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على يوسف ويمسح الدم من علي شفيفوا مكان ضربت يوسف سيف بغضب يطلع المسدس يحطو في وش يوسف لو ايديك اترفعت على تاني قول على نفسِك يارحمن يارحيم
جنات٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بخوف يوسف
سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على جنات اي ياحلوه خايفه على وربي وما اعبد ياجنات لااربكي من لاول وجديد
الهام٠٠٠٠٠٠٠٠٠تبص سيف ودموعها في عنيها عايز اي يابن عز ادين
سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على الهام اوعي تفكري اني جاي علشانك او علشان اي حدا هنا ويبص على يوسف طلق جنات يابن المكنكي
يوسف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ده يكون الموت اقربلك يابن عز دين
سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠يجهز المسدس يبق قول على نفسِك يارحمن يارحيم
الهام٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بصوت عالي عايز تقتل اخوك ياسيف
سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على الهام مش لم اعتبرك انتي امي الأول انا بكرهك وبكرها كل عيالك انتي فاهمه انا جايه علشآان بنت عمي مش علشآان حاجه تانيه طلق جنات يايوسف ودار مادخلك شر
جنات ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تروح عند يوسف وتقف قدام المسدس وبدموع انت عايز يوسف يطلقني ليه ياسيف انا بحبوا ومش عايزه اطلق منو
سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص لجنات وعينوا تحمر اكتر من الدم ويضرب طلقت نار في الهوا ويروح عند جنات وبنبره مخيفة لو عايزة تشفي ميت النهاردة قدمك قولي الكلام ده تاني ياجنات
يوسف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يخد جنات وراء ضهرو الكلام بني وبنك ياسيف مالكش دعوه بجنات
سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على يوسف انا راجع الصعيد النهاردة وهاخد جنات معايا اذا كنت حيا او ميت يابن المكنكي طلقة يايوسف
يوسف ٠٠٠٠٠٠٠٠مستحيل ياسيف
سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص لجنات ويجي ضربه طلقت نار
جنات٠٠٠٠٠٠٠٠بصوت عالي اها
يوسف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بصوت عالي جنات
الهام٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بصوت عالي بنتي ريتاج وياسمين حنات ويجرو عند جنات
انس٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بدموع جنات حبيبتي ويروح عند سيف ويفضل يضرب في انا بكرهك ياسيف أنتَ وحش
سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على يوسف وهو قاعد على لارض وخد جنات في حضنوا اول طلق جات في كتفها بس بوعدك يابن المكنكي الطلق التانية هتكون في قلبه
يوسف ٠٠٠٠٠٠ انت عايز اي وهتقتل جنات ليه
سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠بكل دم برد هقتلها لو مطلقتهاش
جنات٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بدموع وجع وتمسك في يوسف جامد اوع تسمع منو يايوسف وطلقني انا بحبك والله العظيم يايوسف
سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على جنات وبغضب ويجي ضرب طلقت نار كمان في يوسف
يوسف٠٠٠٠٠٠٠٠٠ اعمل اللي انت عايزو يابن عز دين انا مش هطلق جنات
الهام ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ابني
ياسمين وريتاج بدموع يوسف
يوسف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبصلهم ماتخفوش الرصاصة ماجتيش في ويبص على سيف ازي اخ هو اللي علم اخوا معنا الشجاع يقدر يئذي
سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على يوسف ويروح ويحط المسدس على جنات انا فعلاً ماقدرش اذيك يايوسف بس ورحمت ابوي وابوك لو عديد من واحد لعشر وجنات لسه على ذمتك لخليك انت تدفنه بنفسك
يوسف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على سيف هو عرف ان سيف هينفذ كلاموا
جنات٠٠٠٠٠٠٠٠٠بدموع لايايوسف انا اقدر على الموت بس ماقدرش اعيش لحظه من غيرك
سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على يوسف وبكل برود واحد اتنين تالت أربعة خمسة
يوسف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بصوت عالي سيف انا بحب جنات مش عايزه اطلقه انا بحبها من زمان وماصدقت اخدها في حضني سبنا في حالنا ياسيف
جنات٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بدموع وتبوص على يوسف وانا كمان بحبو اوي
سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبصلهم وبغضب سته سبعة تامني تسعه
يوسف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠دموعو تنزل انا اسف ياجنات وخده في حضنوا انتي طلق ياجنات انتي طلق ياجنات
جنات٠٠٠٠٠٠٠٠٠بصوت عالي وكل دموع وتضرب في يوسف ليه ليه طلقتني انا بحبك
الهام٠٠٠٠٠٠٠٠٠تبص على جنات وتخده في حضنها وبدموع حسبى الله ونعم الوكيل
ياسمين ٠٠٠٠٠٠٠٠٠بغضب انت مش انسان ياسيف
سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على يوسف التالته يابن المكنكي
يوسف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بدموع ويبص على سيف بترجي انو مايكبرهوش يقول التالته
سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠يجهز المسدس ويحطو على جنات التالتة يايوسف
يوسف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على جنات
جنات٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بدموع وبصوت ضعيف كل دموع بالله عليك لا يايوسف
يوسف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على جنات انا اسف انا مقدر اخسارك عارف اني كدا مش هقدار المسك ولا اقرب منك بس هقدر اشوفك على الاقل انتي طلق ياحنات
جنات٠٠٠٠٠٠٠٠٠بدمَوع لا وتفضل تعيط
سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يروح عند جنات بعصبيها ويجي وخدها من حضنا االهام وشايله
جنات٠٠٠٠٠٠٠٠٠بدموع وتضرب في سيف نزلني انا مش عايزه اروح معك انا عايزه يوسف وتندي على يوسف بصوت عالي انا بحبك يايوسف ماتخلهوش يخدني
يوسف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على جنات وبصوت عالي بوعدك اني هرجعك ليا ياجنات يوم من الايام تاني يا حبيبتي ويفضل يعيط
بس كان سيف اخد جنات ومشي
الهام ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تروح عند يوسف وتخدو في حضنها اصبر يابني ده ابتلاء من الله وصبره على مااصابك من متاعب الحياة وارضا بقضاء الله وقدره وانا متأكدة انا ربنا سبحانه وتعالى مش هايضيع صبرك أبداً
يوسف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يحضنا اموا وبدموع انا بحبها انا بحب جنات اوي ياامي واخد عليها وتعود اني اقوم كل يوم وهي في حضني ازي هاقدر على غيابه عني
ياسمين ٠٠٠٠٠٠٠٠٠بغضب ازي الإنسان ده اخونا انا عايزه اعرف
ريتاج ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠وانا كمان عايزه افهم ازي اللي اسمو سيف ده اخويا
الهام ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تسيب يوسف وتبص على بناته سيف اخكم من ام بس وبدموع هو ابني من لحمي ودمي
ياسمين ٠٠٠٠٠٠٠٠٠ازي ابنك وليه معرفتيش حد انك عندك ابن تاني غير يوسف
الهام ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠تبص على يوسف يوسف كان عارف انا كنت متجوزه واحد قبل ابوكم الله يرحموا كان اسمو عز دين بس حصل مشاكل بن بسبب الحاله الاجتماعيه هو كان غني ماغني لا الله وانا كنت من حاره فقيره وتطلاقنا بس كان معنا سيف عندو اربع سنوات وبعد ماطلاقن سيبت سيف مع ابو وبعدين باسنه انا اتجوزت ابوكم وجبت يوسف وكان سيف بيجيلي من وراه ابوا وحب يوسف وهو اللي علموا لحد ماسيف بقاا عندو18 سنه كنتي انتي جتي ياسمين بس كنتي صغيرة علشآان كدا مش فكرها بس يوسف كان عارف سيف وكان بيحبوا وجها يوم وسيف قالي انو بيكرهني
رجوع إلى الماضي
الهام٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بتكلام جوزه مش عارفة حسي ان في حاجه مش كويسة هتحصل ليه يابوا يوسف
ابوا يوسف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠خليها على الله يام يوسف
وفجاه الباب بيخبط
الهام ٠٠٠٠٠٠٠٠٠تبص على جوزه خير الله ماجعلو خير وتفتح الباب
الهام ٠٠٠٠٠٠٠٠٠بصدمه سيف حبيبي مالك
سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على الهام انا بحبك اوي ياماما ماقدرش ابعد عنك انتي ويوسف وياسمين
الهام٠٠٠٠٠٠٠٠٠واي هيبعدك عني ياقلبك بس مانت بتجي وبتقاعد مع خواتك وبشوفك وبتشفني
سيف ٠٠٠٠٠٠ بابا عايز يخدني ويسافر الصيعد ونعيش هناك
الهام٠٠٠٠٠٠٠٠ازي وانا مش هشوفك تاني
سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على الهام تعالى معنا انتي ويوسف وياسمين
الهام٠٠٠٠٠٠٠٠٠اجي معاك ازي ياقلب امك واسيب اخوتك وابوهم ازي لو ابوك فضل مسر على رايوا روح معا انا عارف اسمع كلام ابوك ياسيف علشان مايعذبكش في حياتك يابني
سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على الهام انتي هتسبني هو انا مش ابنك زيهم يعني انتي تقدري تقدري تبعدي عني بس ماتقدريش تبعدي عنهم
الهام٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يابني انت بتقول ايه انت زيك زيهم انت ابني ياسيف ابني الكبير الغالي اللي ماقدرش ابعد عنو
سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠طيب تعالى معايا وهنخد يوسف وياسمين وارجعي انتي وبابا لبعض تاني
ابوا يوسف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠انت بتقول اي ياض انت هي مين دي لترجع لبوك تاني
سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على ابوا يوسف انا بكلام ماما انت مالكش دعوها يامكنكي وبعدين بابا هايعيشه احسن منك يلا ياماما ويمسك ايدي الهام
ابوا يوسف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠يقد اعصبوا هو انت وخد مرتي على فين ياض انت ويجي ضربوا بالقلم
سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠انت ازي تضرابني ياحيوان انت
الهام٠٠٠٠٠٠٠٠٠عيب ياسيف ده زي ابوك
ابوا يوسف٠٠٠٠٠٠٠٠٠تصدق انك واحد قليل لادب وابوك ماعرفش يربيك
ابوا سيف من علي الباب وانت اللي هتقول على ابني متربي ولا لاء
الهام ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على مصدر الصوت عز دين
سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على الهام ويمسك ايديها ويخده عند عز جوزها الأولى اهو ياماما بابا جلك اهو خلينا نمشي مع بعض ومتخفيش هنخد يوسف وياسمين
ابوا يوسف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠انت اتجننت ياض انت ويروح علشآان يخد الهام من جمبا عز هو بيغير على مرتوا
سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يمسك ايدي ابوا يوسف انت فرقت بابا وماما قبل كدا بس انا مش هسمحلك تاني طلق ماما علشآان بابا يرجعها تاني
الهام٠٠٠٠٠٠تروح عند سيف وتجي ضرب بالقلم انت اتجننت طلق مين انا مش بكرها حد قد ابوك انتي فاهم
سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بس انتي بتحبني وهترجيلوا علشآان
الهام ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠وقت عصبيها وغضب لاء مش بحبك انت ابن الرجل اللي انا بكرهو يبق ازي احبك
سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على الهام ويرجع لورا ودموع في عينو
الهام ٠٠٠٠٠٠٠٠٠تخد بالها هي قالت اي الهام بدموع وتحط ايديها على بوقها وتروح عند سيف
الهام ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠سيف حبيبي مش قصدي والله
سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص على الهام بغضب وحزن اذا انتي مش بتحبني فانا كمان مش بحبك انا بكرهك ومستحيل ارجعلك تاني انا بكرهك انتي فاهمه يالهام
الحاضر
الهام ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بدموع ومن يومها انا معرفش اي حاجة عن سيف اذا كان حي او ميت
عند سيف٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠في العربية وعينو على جنات اللي اغما عليها يوصل الفلا
ريهام ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠سيف وتمثل الخوف على جنات قدام سيف جنات حبيبتي مالك
جان وجني ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠مالها جنات ياسيف
سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠يبص عليهم اطلعوا جهزو نفسكم علشان هنرجع كلنا الصعيد النهاردة؟؟
ياتارة جنات هايحصل فيها اي
ريهام وبناته هيروحو مع سيف
سيف هيعمل اي في جنات
جنات حياتها الجديده هتكون ازي
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية دموع معاقة)