رواية دموع زهرة الفصل العاشر 10 بقلم حورية مصطفى
رواية دموع زهرة الجوء العاشر
رواية دموع زهرة البارت العاشر
رواية دموع زهرة الحلقة العاشرة
ليــل بدموع: انا اسف يــــا زهره.. بس ارجوكي ارجعي..
زهره بدموع: ليــل..
ليــل بسعاده: زهره انتي رجعتي..
زهره بابتسامة: مقدرتش اسيبك لوحدك.. واكملت بخجل وعشان بحبك ومش بقدر اعيش من غيرك..
ليــل شلها ودار بيها بسعاده.. وقال انا اسف يـــــا زهرتي علي كلامي اللي قولته الصبح..
زهره بابتسامة: عارفه انو كان وقت غضب يـــــا ليــل..
ليــل بحب: بحبك يــــا زهرتي..
زهره بضحك: و زهرتك بتحبك يـــــا ليل..
ليــل بابتسامة خبث: طب ايه..
زهره بدون فهم: ايه..
ليــل بضحك: ولا حاجه يـــــا طفلتي..
زهره بغيظ: انا مش طفله..
ليــل بضحك: لا انا متجوز طفله..
زهره بدموع: يعني انا طفله.. وانتي مش بتحبني..
ليــل بابتسامة: احلي واجمل طفله بحياتي.. وبعدين انا بحبك وممكن اثبت ده..
زهره بابتسامة: ازاي..
ليــل بابتسامة: شلها وقال تعالي وانا اقولك..
زهره بابتسامة: ليــل انا جعانه..
ليــل بحب: اميرتي عايزه تاكل ايه..
زهره بابتسامة حب: بيتزا يــــا اميري..
ليــل بحب: طالباتك امر يـــــا سمو الاميره..
زهره بضحك: شكرا يــــا اميري..
وفعلا ليــل طلب البتزا..
وهم بياكلوا.. ♡
زهره بتسال: امال فين داده سعاد يـــــا ليــل..
ليــل ببرود: طردتها..
زهره بصدمه: ايـــــــه..
ليــل بهدوء: يـــــا ريت معتيش تجيبي سيرتها عن هنا..
زهره بحزن : ليـه يـــــا ليــل..
ليــل بهدوء : من غير ليه يـــــا زهره..
زهره بغيظ: بس انا من حقي اعرف ليه طردتها..
ليــل بعصبيه: زهره قفلي علي الموضوع..
زهره بعصبيه وصراخ: لا مش هقفل يـــــا ليــل انا من حقي اعرف..
ليــل بعصبيه: عايزه تعرفي انها كانت عايزه تمو”تك بأمر من صاحب عمري..
زهره بصدمه ودموع: ايه..
ليل ببرود: زي ما سمعتي ده اللي عايزه تعرفيه..
الحارس بمقاطعه: ليــل بيه.. علي بيه عايز حضرتك..
ليــل بعصبيه: اطلعي فوق يـــــا زهره..
زهره بخوف من عصبيته طلعت بدون كلام..
ليــل لـ الحارس: خليه يدخل يـــــا سعد..
سعد بايماء: حاضر يـــــا ليــل بيه..
بعد وقت دخل علي..
علي بحزن: انـا اسف يــــا ليــل..
ليــل بضحك: اسف علي ايه يـــــا علي.. انت مفكر دي غلطه بسيطه.. انت بعملتك دي كنت هتمو”تني انا كمان لو زهره حصلها حاجه..
علي بدموع وحزن: صدقني انا عملت كده من خوفي عليك انا مفكرتش في حاجه غير انها ممكن تاذيك يـــــا ليــل.. انت عارف اني ماليش غيرك في الدنيا دي..
ليــل بحزن: وانا كنت بعتبرك كل حاجه ليا يـــــا علي بس انت خسرتني بسب عملتك دي..
علي بدموع وكسره: انا اسف يـــــا ليــل اتمني تسامحني بس ارجوك مش تنهي صداقتنا..
ليــل بابتسامة: انا هسامحك يـــــا علي لو زهره سامحتك..
زهره بمرح من ورا ليــل: وانا مسامحه علي..
علي وليــل وضحكوا..
ليــل بجديه: انا مش قولتلك تطلعي علي فوق..
زهره بضحك: كان عندي فضول اعرف هتتكلموا في ايه يـــــا ليــل..
ليــل بجديه مزيفه: مش تكرر تاني يـــــا زهره..
زهره بابتسامة: حاضر وبعدين قالت بحزن اتمني تكون اخويا يـــــا علي لاني مش عندي اخوات وتحبني.. و..
ليــل بعصبيه: نعم يــــا روح امك..
زهره بغيظ: ما انا روح امي فعلا يـــــا ليــل.. وبعدين هو هيحبني زي ما الاخوات بيحبوا بعض..صح يــــا علي..
علي بضحك: صح يــــا قلب اخوكي..
ليــل بعصبيه: علييييييييي…
علي بغيظ: صح يــــا زهره..
زهره بابتسامة: ليــل انا عايزه ازور ماما..
ليــل بابتسامة: من عيوني يـــــا زهرتي اطلعي البسي وانا هوديكي..
زهره بابتسامة: حاضر وطلعت عشان تلبس..
بعد ساعه من الانتظار زهره نزلت..
زهره بابتسامة: اسفه علي التاخير.
ليــل بحب: ولا يهمك يـــــا روحي..
زهره بابتسامة: ما تيجي معانا يــــا علي وتتعرف علي ماما..
علي بابتسامة: موافق..
ليــل بصله بشر وقال: بس علي مشغول..
علي بخوف: ايوه انا عندي شغل..
زهره بابتسامة: اوكي..
وفعلا ليــل وصل زهره عند بيت اهلها..💜
ليــل بابتسامة: هعدي عليكي بليل عشان اخدك..
زهره بابتسامة: تماام..
ليــل بحب: هتوحشيني اوووي في الكام ساعه دول..
زهره بخجل: انت قليل الاد”ب
ليــل بضحك: قومي اطلعي وانا هستناكي لحد ما تطلعي..
زهره بابتسامة: طيب..
وفعلا زهره طلعت وليــل مشي..
✰ـــــــــــــــ✰
في منزل اهل زهره.. ♥️
سمر بتعب: كانت بتجهز الاكل وجرس الباب رن..
سمر بارهاق: حاضر يلي علي الباب..
سمر راحت فتحت ..
سمر بدموع: زهره..
زهره بدموع هي الاخري: وحشتيني اووي يـــــا ماما..
سمر بحب حضنتها: وانتي كمان يـــــا قلب امك..
زهره بضحك: شامه ريحه اكلك الطيب..
سمر بحب: اقعدي لحد ما احط الاكل علي السفره..
زهره بحب: خليكي وانا هحطه وانتي ارتاحي.. شكلك تعبانه..
سمر بحب: انا كويسه يــــا حبيبتي.. اقعدي يلا لحد ما اجهزه..
زهره بابتسامة: حاضر..
سمر دخلت المطبخ عشان تجيب الاكل..
وفجاه سمعت زهره صوت ارتطام في المطبخ يليه وقوع الاطباق..
فذهبت سريعا الي المطبخ واتفجت بسمر واقعه علي الارض والاكل واقع جنبها
زهره بصراخ: مامااااااا..
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية دموع زهرة)