رواية دموع زهرة الفصل السادس عشر 16 بقلم حورية مصطفى
رواية دموع زهرة الجزء السادس عشر
رواية دموع زهرة البارت السادس عشر
رواية دموع زهرة الحلقة السادسة عشر
يــــاسر بصلها بشر..
زهره بابتسامه: فيكوا تاخدوه علي مكانه المناسب اللي يستهله..
علي بضحك: مع السلامه يــــا بووس..
اللوا صابر بإبتسامة: شكرا ليكوا انتو ليكوا فضل كبير اني اقبض علي مجر”م خطير زي ده مطلوب للعداله..
ليـل بهدوء: احنا عملنا واجبنا مش اكتر يــــا سياده..
_غادر اللوا صابر ومن معه المكان..
علي بابتسامه: هطلع بره اعمل مكالمه اطمنهم في البيت ان احنا لقينا زهره..
ليل بحب: حضن زهره متعرفيش كنت عامل ازاي وانا مش لقيكي يا زهرتي كنت هتجنن عليكي..
زهره بابتسامه: بس انا مكنتيش خايفه ابدا تعرف لي..
ليل: لي..
زهره بحب: لاني عندي ثقه كبيره فيك وكنت متاكده انك هتقدر تلقيني..
ليل بحب عاشق: كنت خايف اخسرك يا زهرتي.. كنت وقتها ممكن يحصلي حاجه..
زهره بابتسامه: الحمدلله كل حاجه عدت علي خير يـا ليل ده بفضل ربنا ثم بفضلك..
ليل بابتسامه: يلا نرجع علي البيت لان الكل قلقان عليكي هناك..
زهره بابتسامه: يلا..
خرجوا لقوا علي ساند علي العربيه وبيكلم نفسه..
ليل بابتسامه: انت اتهبلت يــا علي بتكلم نفسك..
علي بابتسامه : ما انا زهقت بقالي ساعه وقف في الشمس مستني سيادتك..
زهره بابتسامه: احنا اسفين يا علي..
علي بابتسامه: عشان خاطرك بس يــا قلب اخوكي..
ليل بغيره: نعم يــا رو”ح امك..
علي بابتسامه بلهاء: اختي يــا عم انا حر..
ليل بغيظ: ليه انتو را”ضعين مع بعض انت نسيت انك مش ليك**
علي بحزن: لا يــا صاحبي منستيش اني مش عندي اهل.. اسف يــا مدام زهره لو كنت ضايقتك..
وركب سيارته ومشي..
زهره بحزن: مكنش ينفع اللي عملته ده يــا ليل حر”ام عليك..
ليل بحزن: انا مكنتش اقصد ازعله والله..
زهره مردتش عليه و ركبت العربيه ومشيت…
✰ـــــــــــــــــــــ✰
في قصر الشرقاوي..♥
سمر بدموع: انتي كويسه يــا حبيبتي حد عملك حاجه..
زهره بابتسامه: انا كويسه يــا حبيبتي متخافيش عليا..
سعاد بابتسامه: حمدلله علي سلامتك يــا بنتي..
زهره بابتسامه: الله يسلمك يــا داده..
سمر بحب: اطلعوا يــا حبايبي ارتاحوا لحد ما الاكل يجهز..
ليل بابتسامه: حاضر يـا امي..
في جناح ليل و زهره.. ♥”
ليل بحزن: خلاص يـا زهره انا اسف عارف اني غلطت في حقه..
زهره بغيظ: المفروض تعتذر منه مش مني انا يـا ليل..
ليل بابتسامه: هصالحه علي وقت الغدا يــا حبيبتي متقلقيش..
زهره بابتسامه: طيب..
ليل خد زهره في حضنه وناموا..
بعد مرور ساعه ليل صحي علي خبط علي باب الجناح..
ليل بنوم: مين..
سعاد من برا: الاكل جاهز يــا بني..
ليل بابتسامه: حاضر يــا داده انزلي انتي و احنا نازلين دلوقتي..
سعاد بابتسامه: حاضر يــا بني متتاخروش..
ليل : طيب..
بعد مرور فتره نزل كل من ليل و زهره..
علي طاوله الطعام..💜
ليل بتسال: امال فين علي مش موجود على الاكل ليه..
سمر بابتسامه: اخد شنطه هدومه وقال انو هو مسافر في شغل..
ليل بصدمه: ايه..
سعاد: مالك يـا ليل..
ليل بحزن: مفيش يـا داده..
✰ـــــــــــــــــــــــ✰
في الغردقه..💜”
علي سايق العربيه بسرعه كبيره وفجاه ظهرت فتاه امام العربيه
البت بغضب: انتي غبي ياض انت مفكر عشان راكب عربيه تد”وس علي الخلق واحد متخ”لف…
علي مكنيش مركز مع كلامها بس صدمته..
البنت بعصبيه: المفروض تعتذر مني دلوقتي حالا..
علي ببلاهه: ها..
البت بغضب: انت يا حيو”ان اعتذر والا هخليك تبات في السجن النهارده..
علي : لا ما هو اكيد انا بتخيل ..
عارفه ان البارت صغير ومش فيه احداث كتير بس عليا امتحان بكره اتفاعلوا علي البارت يا قمرات.. 💔🥺
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية دموع زهرة)