رواية دموع زهرة الفصل السابع 7 بقلم حورية مصطفى
رواية دموع زهرة الجزء السابع
رواية دموع زهرة البارت السابع
رواية دموع زهرة الحلقة السابعة
ليــل وعلي خرجوا بسرعه يشوفوا في ايه لقوا زهره مر’ميه علي الارض وفاقده الوعي..
ليــل بخوف شلها وطالع بيها علي جناحهم..
علي بعصبيه: انت واخدها علي فين ليــل..
ليــل باستغراب: هاخدها علي جناحنا لحد ما تطلب الدكتور يـــــا علي..
علي ببرود: بس انا مش هطلب لحد حاجه يــــا ليــل..
ليــل بعصبيه: انت بتقول ايه يـــــا علي..
علي ببرود: زي مـا سمعت ليــل.. انت المفروض بدل ما تتطلبلها الدكتور نخلص عليها..
ليــل بعصبيه: علييييي..
علي بعصبيه هو الاخر: بلا علي بلا زفت.. مراتك سمعت كل حاجه وهنروح في ستين داهيه..
ليــل بعصبيه: مستحيل زهره تعمل حاجه تاذ’يني هي بتحبني..
علي بضحك: انت مخدوع فيها يا صاحبي.. ازاي لحقت تحبك في شهرين بس..
ليــل ببرود: زي ما انا حبيتها يـــــا علي..
علي بصدمه: انت بتقول ايه ليــل.. احنا في مجال شغلنا مفيش حاجه عندنا اسمها حب انت فاهم..
ليــل بعصبيه: زي ما سمعت يـــــا علي انا حبيبت زهره ومستحيل اذيها زي ما انت اذ’يت خطيبتك لما عرفت..
علي بعصبيه: ليــل انتبه لكلامك انا عملت كده عشان خايف علينا.. مش اكتر..
ليــل بعصبيه: داده سعاد..
سعاد باحترام: نعم يـــــا ليــل بيه..
ليــل بخوف: اطلبي الدكتوره بسرعه..
سعاد بخوف: حاااضر..
علي بحزن وهو ماشي: بكره تندم يــــا صحبي..
بعد وقت وصلت الدكتوره..
الدكتوره بعمليه: ممكن تستني بره يــــا ليــل بيه..
ليــل برفض: لا انا هفضل واقف هنا شوفي شغلك انتي..
الدكتوره بجديه: تمام.. وبدات تكشف علي زهره..
بعد وقت انتهت الدكتوره..
ليــل بخوف: هي كويسه يــــا دكتوره..
الدكتوره بعمليه: انهيار عصبي يـــــا ليــل بيه.. ياريت تهتم فيها.. لان صحتها في النازل..
ليــل بهدوء: تمام.. اتفضلي انت..
الدكتوره اتغاطت من طريقه كلامه وخرجت.. وفي نفسها شخص قليل الذوق..
مر ساعتين ولسه زهره مفقتيش وليل كان خايف من المواجهه..
بعد مرور ربع ساعه اخري..
زهره بتعب: ااه..
ليــل بخوف: زهرتي انتي كويسه.. فيه حاجه بتوجعك..
زهره دموعها كانت نازله علي خدها ومش بترد عليه..
ليــل بحزن: زهره ردي عليا.. بلاش سكوتك ده.. سكوتك ده بيمو’تني..
زهره بدموع قالت: طلقني..
ليــل بصدمه: زهره..
زهره بدموع: انا مش عايزه اعيش مع واحد مجرم ياريت تفهمني..
ليــل بعيون دامعه: انا مخترتيش الطريق ده يـــــا زهره بارداتي.. الظروف اللي حكمت عليا اني امشي فيه..
زهره بدموع وعصبيه: كان بايدك تغير الظروف دي يـــــا ليــل بس انت اخترت الطريق الغلط.. اخترت طريق كله اشواك.. وللاسف انا مش هقدر اكمل معاك فيه..
ليــل بدموع: زهره انا بحبك..
زهره بدموع: معتش ينفع يـــــا ليــل انا مش عايزه اكمل مع مجرم.. حياته كلها قت’ل في قت’ل.. ياريت تطلقني..
ليــل بعصبيه: مفيش طلاق يـــــا زهره.. انتي فاهمه.. وسبها وخرج بعصبيه..
✰ــــــــــــــــــــــــــ✰
في مكان بعيد نسبيا عن قصر الشرقاوي..♡
هو بهدوء: خدي ده حطيه في الاكل والعصير..
هي بخوف: هو ده ايه يــــا بيه..
هو بضحك: س’م عشان نخلص من زهره.. وبعدين قال يتحط في الاكل كل يوم وهي مع الوقت جسمها هيتعب منه ونخلص منها..
هي بخوف: مستحيل اعمل كده يـــــا علي بيه..
علي ضحك بشر: يبقا قولي علي بنتك يا رحمان يــــا رحيم يـــــا سعاد..
سعاد بدموع خدت الس’م من ايده وقالت هعمل كل انت عاوزه بس ابوس ايدك ابعد عن بنتي.. دي بنتي الوحيده يــــا بيه..
علي بضحك: شاطره يـــــا سعاد.. يلا غوري.. واذا حد عرف يبقا حياه بنتك هي المقابل..وسبها ومشي..
سعاد بدموع: حسبي الله ونعم الوكيل فيك يـــــا شيخ.. ربنا ينتقم منك..
مر اسبوع وزهره متجاهله ليــل نهائي وجسمها بدا يتعب بسب الس’م اللي بتاخده..
ليــل بحزن: هتفضلي كده لحد امته يــــا زهره..
زهره ببرود: لحد ما طلقني يــــا ليــل بيه..
ليــل بعصبيه: وانا مستحيل اطلقك يـــــا زهره..
زهره وشها كله عرق بطريقه صعبه..
ليــل بخوف: زهره مالك..
زهره بدموع: جسمي كله بيوجعني يـــــا ليــل..
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية دموع زهرة)