روايات

رواية دكتور قلبي الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ملكة زماني

رواية دكتور قلبي الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ملكة زماني

رواية دكتور قلبي الجزء الثاني والعشرون

رواية دكتور قلبي البارت الثاني والعشرون

دكتور قلبي
دكتور قلبي

رواية دكتور قلبي الحلقة الثانية والعشرون

حور بصويت حاسب العربية اتقلبت بيهم
حور اغم عليها و
اسر اتخبط جامد في دمغه
اسر بيحاول يكون فايق بيطلع التلفون بيرن على عمر
الوو
اسر وهو بيغيب عن الوعي الحقنى
عمر بخضه أنت فين
اسر على طريق البيت واغم عليه
عمر الوو الوو اسر رض عليا وخرج جري رن علي مالك
مالك الوو عمر انت فين
مالك برا مع ساره لي
عمر بخوف اسر عمل حادثه وانا رايح وكلمت الاسعاف تيجي مالك بخوف على صاحب عمره انا جاي حالن
عمر وصل عند اسر في وقت قياسي اتلقه العربية مقلوبة واسر وشه مليان دم وحور مغمي عليها والسعاف وصلت
عمر بخوف يلا بسرعه وحاول على قد مايقدر يمنع نزيف اسر عشان كانت حالتوو صعبه اوى
بعد وقت قليل وصلو المستشفى ودخلو اوضه العمليات ومالك وصل هو وساره ودخل جري جوه اوضه العمليات
عمر جيب حقنه بسرعه
مالك خرج جري يجيب الحقنه وهو مرعوب على اسر
عمر ساره جيبي جهاز الاكسجين بسرعه
ساره حاضر
في اوضه حور
اسراء يلا هات جهاز صدمات بسرعه الممرضه حاضر
مالك دخل جري خد الحقنه اهي
عمر بسرعه القلب وقف
مالك لا اعمل حاجه ياعمر اسر لازم يعيش
عمر اهدى يامالك هات جهاز صدمات بسرعه
مالك بايد بتترعش اهو
عمر قعد يعمل صدمات لغايه لما القلب رجع تانى
مالك بدموع الحمدلله يارب
عمر حضنه اسر رجع تاني يامالك
حور راحت اوضه عاديه
واسر راح العنايه المركزه
ساره راحت علي هيبق كويس
مالك يارب
ساره بهزار لا انا كده اغير من حبك لا اسر م
الك انتي متعرفيش اسر دا صديق عمري انا ومالك ومتربين سوا اسر دا اخويا مش صاحبي
ساره بابتسامة ربنا يخليكم لبعض
مالك تعالي يلا عشان اروحك
ساره روحت البيت اتلقت ادم وقاف مستنيها
ادم مالسه بدري
ساره والله كان عندي عمليه كان لازم اكون موجوده
ادم بزعيق انتي عارفه الساعه كام احنا الفجر يهانم يامحترمه
نور خرجت علي صوت زعيق ادم اتلقت ساره بتعيط
ساره والله العظيم يا ادم ادكتور اسر عمل حادثه وكنا معاه في العمليات
نور خلاص يا ادم حصلل خير وبعدين غصب عنها
ادم بغضب ملكيش دعوه انتي تبقي مين عشان تدخلي بنا ها يريت تلتزمي حدودك
نور بدموع فعلاً أنت عندك حق حقق عليا وسبته ودخلت ساره بصت لي ادم بلوم لي كده
ادم حس انه غلط نفخ بضيق وسبها وخرج
ساره خبطت علي نور دخلت اتلقت نور بتعيط
ساره راحت عليها خديتها في حضنها حقق عليا انا
نور بعياط مش هينسه يا ساره انا والله بحبه وعمري ما حبيبت حد قده انا من بعد ماما وانا مليش حد حت بابا مش سال فيا يارب خدني والله العظيم تعبت
صعبت علي ساره اووي وقعدت تعيط علي عيطها
نور انا همشي
ساره لا مش هسيبك تمشي
نور عشان خاطري سبيني امشي
ساره ابدا انتي معندكيش حد تروحي عنده
نور عندي وحده صحبتي قاعده لوحدها هقعد معاها بس متقوليش لي ادم علي مكاني
ساره حاضر بس خدي رقمي ابقي طمنيني عليكي وخدي الفلوس دي خاليها معاكي
نور بدموع انتي بجد احسن من اخت ليا يلا هلحق امشي قبل ماا ادم يرجع اشوف وشك بخير ومشيت
عمر روح البيت اتلقه ليان صحيت
ليان كنت فين
عمر بتعب اسر عمل حادثه وكنت في المستشفي
ليان وهو عامل ايه دلوقتي
عمر تمام
ليان قربت منه بدلع خوفت لما صحيت مالقيتكش جنبي
عمر مقدرش يقوام دلعها وبسها بشوق وشلها وراح بيها علي السرير ونسبهم لوحدهم
حور فاقت اسر فين اسر
اسراء اهدي اسر في الاوضه اللي جنبك
حور انا عوزه اشوفو
اسراء مش هينفع تقومي انتي لسه تعبانه
حور بأسرار انا هشوفو يعنى هشوفو
اسراء تمام بس هما شويه صغيرين وممرضه هتسندك لحد الاوضه
حور تمام
حور راحت عند اسر اتلقت الاجهزه حوليه
حور بدموع اسر يلا قوم بقا انا مش واخده عليك وانت ساكت كده طب مش انت كنت عايز تعرف انا موافقه ولا لا انا موافقه انا اساسا بحبك اكتر من نفسي قوم عشان خاطري اسر بتعب طلعتي وقعه عليا بق
حور بفرحه اسر انت كويس
اسر بتعب آه انتي كويسه
حور امم
اسر مش باين عليكي انك كويسه وشك دبلان
اسر يعني لازم اتخرشب كده عشان اسمع منك كلمه بحبك قطع كلمهم دخول مالك
مالك بفرحه اسر عامل ايه
اسر الحمدلله قاعد علي قلبك
مالك بحب يارب دايما انا كنت هموت عليك
مالك حور اي الي جابك هنا انتي لسه تعبانه
حور لسه هترد اغم عليها
اسر بخضه حور هي ملها
مالك شلها متخفش هي بس تعبانه ومحتاجه ترتاح
اسر هز راسه بخوف تمام ابق طمني عليها
ادم روح البيت وهو ناوي يعتذر لي نور
ادم خبط عليها ملقيش حد بيرد
ادم خاف عليها فتح الباب متلقاش حد في الاوضه
ساره جات من ورا متتعبش نفسك نور مشيت
ادم حس ان الدنيا بتلف بيها مشيت ازي
ساره زي النااس مشيت وبتقولك شكرا على كل حاجه عملتها معها وبتقولك هي بتموت فيك
ادم حس انه رجع خسرها لي المره التانيه
ادم راحت فين
ساره مش عارفه
ادم مرنتيش عليا ليه
ساره بسخريه ارن عليك بعد لما اهنتها وسبته و دخلت الاوضه
ادم كنت غبي لما سبتك تضيعي مني مره مش هسيبك تضيعي مني تاني
تاني يوم
ليان صحيت لقيت نفسها في حضن عمر
قعدت تبصله بحب
عمر هتقعدي تبصيلي كتير
ليان بكسوف احم قوم يلا عشان تفطر وجت تقوم اتلقت نفسها تحت وعمر فوقيها
عمر بسها من شفيفها جهزي نفسك عشان هتيجي معايا المستشفى
ليان بستغرب لي
عمر هتعرفي دلوقتي
ليان حاضر
عمر كلم حد في التلفون كل حاجه جهزا
مجهول كله تمام
عمر رن علي اسراء
عمر عوزك تيجي المستشفى
اسراء لي
عمر عشان هعلن عن جوزنا
اسراء بفرحه مسافه السكه واكون هناك

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية دكتور قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى