رواية دكتور قلبي الفصل التاسع عشر 19 بقلم ملكة زماني
رواية دكتور قلبي الجزء التاسع عشر
رواية دكتور قلبي البارت التاسع عشر
رواية دكتور قلبي الحلقة التاسعة عشر
مالك عاش من شافك وكمل بغمزه الجواز حلو صح
عمر بضحك مش هريحك بردو
مالك بتزمر كده يا عموري
عمر بصدمه عموري ولا استرجل كده
مالك اتكلم بي جديه انا رايح اخطب ساره الخميس الجاي عمر حضن اخوه بفرحه الف مبروك ياغالي ربنا يتمملك على خير
مالك الله يبارك فيك
عمر انا عايز اقولك علي حاجه قبل ما اعلن عنها مالك حاجة اي عمر انا اتجوزت
مالك منا عارف اي الجديد
عمر احم منا اتجوزت على ليان
مالك بصدمه ينهار اسود اتجوزت على طب ليه دانت بتموت فيها
عمر غصب عني احم انا اعتديت على اسراء بس والله ماكنتش في وعيي
مالك بصدمه اكبر اسراء الدكتورة اسراء الي معانا هنا
عمر اه
مالك طب لي عملت كده
عمر انا مش فاكر اي حاجة خالص
مالك طب وي ليان لو عرفت هيجرلها حاجة وهي حامل
عمر مهي عرفت
مالك عشان كده اغم عليها
عمر آه أنا اقنعتها بي عجوبه انها متسبنيش
مالك طب هتعلآ عن جوزك امتا عمر بكرا انشاء الله وهطلقها بعد شهر
مالك طبطب على كتفه الي في الخير يقدمه ربنا
الباب خبط ليان فتحت لقت دبدوب في وشها
ساره من ورا الدبدوب لينو حببتي وحشتيني
ليان بصويت اعععع ساره وخديتها بي الحضن كده يا سوسو متسأليش عليا
ساره والله غصب عني كنت مسافره مع ادم لسه راجعه امبارح
ساره الف مبروك ياروحي عرفت انك حامل
ليان الله يبارك فيكي ياقلبي
ساره أخيراً هبق خالتوا
ليان احسن خالتووا في الدنيا تشربي اي ياحب
ساره ولا اي حاجة انتي تقعدي وترتاحي انتي عوزاه عمر يجري وريا ويقولي بتشقي البت
ليان بضحك والله عندك حق من يوم ما عرف اني حامل وهو مش بيخليني اعمل حاجه خالص
اسر مالك مشفتش حور
مالك لا شكلها مجتش النهاردة
عمر جه من ورا يلا يابابا انت وهو ورانا عمليه
مالك بضحك تحت امرك يافندم
اسراء عوزاكي تروحي ترنيها علقه موت سمعتي
الست تحت امرك بس هيبق في اتنين معايا كمان يعني الفلوس تزيد
اسراء عادي مش مهم الفلوس اهم حاجه تسقط سمعتي الست اعتبري الموضوع خلاص
بعد مرور 5 ساعات
عمر خرج من اوضه العمليات
مالك اووف أخيراً أنا مش عارف انا دخلت معاكم لي
عمر ضربه على قفه يعني انت معملتش حاجه جوا
مالك بتزمر اووف ياعمر هبتي في زمت الله خالص
اسر وعمر قعدو يضحكو عليه
عمر انا ماشي عشان سايب ليان لوحدها من امبارح
اسر الله يسهلو ياعم
اسر أنا كمان ماشي مالك يعني هي جت عليا خدني معاك اسر يلا
ساره يلا سلام بقا دلوقتي ادم جه
ليان ابقي تعالي تانى
ساره حاضر يلا سلام
بعد دقيقه الباب خبط ليان اكيد ساره نسيت حاجه بتفتح الباب اكيد نسيتي حاجه لسه هتكمل الكلمه اتلقت ارابع نسوان ضخام جدا زقوها على جوا
ليان مسكت بطنها بي الم وخوف ليان انتم مين واحده من الستات دلوقتي تعرفي احنا مين ومسكت ليان
وليان بتصوت واتنين مسكين ايديها وحده مسكه رجليها وحده بكل غل راحت ضربه ليان في بطنها ليان صوتت وحست ان في حاجه سئله بتزل منها واست راحت ضربها كمان ضربه قوية
ليان محستش باي حاجه حوليه وقالت بهمس انت فين ياعمر واغم عليها استات سبوها غرقانه في دمها وجريو
اسر اول ما وصل البيت سمع صوت هو عارفه كويس جاي من المطبخ
اسر دخل اتلقه حور وقفه بتضحك هي ومريم ووشها مليان عاجين
اسر وقف يتفرج عليها وهي بتعمل الحلويات
امه جت من ورا وحطيت ايديها على كتفه البنت دي غلبانه اووي ربنا يجعلها من نصيبك يارب
اسر احم هي هنا من امتا امه من الصبح
حور شفته وقاف بيبصلها اتحرجت جدا احم ازيك يا اسر
اسر الله يسلمك مقولتيش انك جايه كنت جبتك أنا
حور عادي حبيت اعملها مفاجأة
اسر ابتسم 😊بتعملي ايه
حور بحماس بعمل زلبيه
ادم قاعد تلفونه رن
ادم الو
نور بعياط وهمس الحقني هيموتني
ادم بخوف عليها بيتك فين
نور عند ادم عرفه ونزل جري بلهفه وخوف وهو سامع صوته بتصوت
عمر فتح باب الشقة اتلقه ليان غرقانه في دمها وقف مكانه مصدوم
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية دكتور قلبي)