رواية دائرة الخطر الفصل الرابع 4 بقلم هنا سلامة
رواية دائرة الخطر الجزء الرابع
رواية دائرة الخطر البارت الرابع
رواية دائرة الخطر الحلقة الرابعة
_ بتفتح عليها و هي بتغير هدومها يا كلـ*ـب !
: سامع صوت إزاز بيتكـ*ـسر ! مش من حقي أقلق !
_ هي ممكن تكون عملت في روحها حاجه ؟
إتنهد أكمل و لسه هيتكلم سمع صوت صر*خه من الأوضه فـ قالت آلاء برُ*عب : يا لهوي يا أكمل ! إكـ*ـسر الباب بسرعه !
_ طيب إبعدي يا آلاء إبعدي
قال كده بعصبيه و رجع لورا و خبـ*ـط بجسمه في الباب كذا مره لحد ما إتفتح و هو بينهج
بصدمه و ذُ*عر _ سهر !!!
قالتها آلاء و هي بتدخل بخوف فـ قال أكمل بز*عيق و هو بينهج و سهر سا*يحه في د*مـ*ـها على الأرض :
_ أنتِ إتجننتي ! إبعدي الإزاز مغر*ق الأوضه !
رجعت آلاء لورا و جسمها بير*تجف من المنظر و قرب أكمل براحه من سهر و شالها بين إيده و جسمها بيتنفـ*ـض و الد*م مغرق البچامه البيضه إلي كانت لبساها ..
راسها خبـ*ـطت في صد*ره و بوقها بيطلع د*م فـ بص على ملامحها و عيونه بتطلع شر*ار و هو بيفتكر …
عودة لأحداث ..
_ أبو*س إيدك إصحي يا نغم ! إصحي يا نغم !!
قالها بز*عيق و بين إيده بنت جميله و شعرها أحمر بتنز*ف بين إيده فـ قالت بدوخه :
_ قولي إنك بتحبني .. قولي بحبك يا نغم .. قو.. قولي يا أكمل إنك بتحبني .. قولي يا أكمل
عيط و ضمها لصد*ره و هو بيصر*خ في منطقه مقطو*عه، مسك وشها بين إيده و قال :
_ قومي و هتجوزك و الله .. هعيش معاكي طول العمر و هجيب عيال كتير منك .. نغم أبوس إيدك ما تعذ*بيني ! مين جابك هنا !! ليه جيتي هنا !!
مشيت بصوابعها إلي بتترعش على وشه و قالت بتعب و أنفاس مُتقـ*ـطعه :
_ بتوع لعبة دايرة الخـ*ـطر .. عشان تبعد عن طريقهم يا أكمل .. إبعد عنهم أبوس إيدك .. أنا مش عوزاك تتأ*ذي
_ _ فيمو*تو*كــي !! متسيبينيش يا نغم بالله عليكي بالله عليكي !
قال كده بعياط هستيري فشدت إيده بضعف و حطتها عند بطنها و قالت :
_ كان نفسي نتجوز يا أكمل .. بس .. بس – بلعت ريقها بصعوبه – أنا عارفه إن عمرك ما حبتني و كنت هفضل طول عمري مجرد بنت عمك .. بس أنا بعشقك .. و ربنا رزقني بيومين حلوين بينا .. و دبلتك في إيدي .. همو*ت و أنا خطيبتك .. كان نفسي نتجوز و أجيب عيال منك .. بس أمنيتي الوحيده دلوقتي إنك لو جبت بنت تسميها على إسمي ..
شدت إيده بضعف تجاه شفا*يفها و مشت كفُه على شفا*يفها إلي بتنز*ف و قالت بضعف :
_ بحبك أوي ..
رجووووووع لأحداثنا الحاليه … بقلم #هنا_سلامه.
متنسوش تتفاعلوا عشان ده إلي بيحدد هنكمل و لا لا ؟
إفتكر نغم و هو بيبص لسهر و هي بتنز*ف فـ صر*خت آلاء :
_ يلاااا يا أكمل سهر هتمو*ت مننا زي ما نغم ما*تت !! ساعتها ذنب سهر هيكون في رقبتنا ..
دمعه منه نزلت على خد سهر لما إفتكر خطيبته و أخد نفس عميق و طلع بره الأوضه بِـ سهر و هو بيجري بيها و آلاء بتجري وراه ..
وقف تاكسي و ركبوا فيه و راحوا على أقرب مستشفى و هو ساند راس سهر بكفه و سهر بوقها بينز*ف و جسمها بيتنـ*ـفض بين إيده …
” في أوضة سهر في المستشفى ” بقلم : #هنا_سلامه.
_ متخفوش هي شويه و هتفوق .. بس محتاج حد يمضي تحت في الإستقبال و يكون قريبها من الدرجه الأولى ..
كان واقف أكمل ساند راسه على الحيطه، إلتفت للدكتور و قال ببرود : أنا همضي ..
_ و سيادتك تقربلها إيه ؟؟
ببرود : جوزها ..
الممرضه طلعت و قالت لآلاء إلي كانت واقفه مر*عوبه :
_ ممكن تبقي جمبها دلوقتي .. بس محدش يسبب ضغط عليها ..
قال أكمل في نفسه بسُخريه من القدر و هو ماشي ورا الدكتور :
_ هي لسه شافت حاجه ؟؟
…….. بقلم : #هنا_سلامه.
عند سهر في الأوضه، كانت نايمه و بتحلم بأختها و بيها .. الأسد إلي شافته أكل أختها و بعدها راح ناحيتها و هي متكتفه في الحلم بأغلا*ل و مربو*طه ..
و سهر بتصرخ بكل صوتها، و الأسد بيقرب منها لحد ما مسك الأغلا*ل بين سنانه و شد*ها منها فـ صر*خت بر*عب و ذُ*عر و آخر شيء شافته جمـ*ـر بينزل من الشبك على وشها !!!! ..
لاااااااااااااااااااااااااااااااا
صر*خت بكل صوتها و هي بتنهج، جريت آلاء عليها و أخدت في حضنها و قالت :
_ هشششش إهدي .. إهدي ده حلم .. إهدي
بعياط : كابوس .. كابوس يا آلاء كابوس ..
بصت في الأوضه و على المحا*ليل و إيدها المربو*طه فـ قالت بعياط و إنهـ*ـيار :
_ مش بمو*ت ليه !! و لا بمو*ت في الحلم و لا بموت في الحقيقه !! ليـــه !!
فضلت تعيط و تصر*خ و تلـ*ـطم على وشها و آلاء بتحاول تهديدها لحد ما دخلت الممرضه و أكمل
أكمل بصدمه : مالها ؟!!
الاء بدموع : معرفش يا أكمل .. معرفش
قرب أكمل و بص للممرضه و آلاء تجاه الباب بمعنى ” إطلعوا بره ”
فطلعوا بره بهدوء و هو قرب من سهر و قعد جمبها، ودت وشها الناحيه التانيه و فضلت تعيط و صد*رها بيعلى و بيهبط من أنفاسها المُتصا*رعه ..
_ تعرفي مين أنقذ*ك و لا لا ؟
بنبرة صوت بارده و ميـ*ـته : مش حابه أعرف ..
_ تمام .. بس أنا إلي أنقذ*تك ..
بصيتله بطرف عينها و قالت بتعب و صوت مبحوح من الصر*يخ :
_ شُـ..شُكرًا ..
شدها تجاهُه فجأه و حاوطها بدراعه فـ إتأو*هت بو*جع و قالت بصدمه و هي بتبص في عينيه :
_ أنتَ .. أنتَ هتعمل إيه !!
…… بقلم : #هنا_سلامه.
” في مكان مجهول أول مره نروحه ”
كان واقف عا*ري الصدر و بيصـ*ـطاد حمام قربت بنت و حاوطت ضهره من ورا و قالت بد*لع :
_ يا بيبي الجو حر النهارده .. أدخل و بكره هنصـ*ـطاد
إتنهد بضيق و إلتفت ليها و قال بغيظ :
_ فين البنات إلي بتجبيهم ليا كل شهر أنا و البشوات صُحابي ؟؟
بتوتر : ما هو يا بيبي السعر قُليل .. متنساش إن مليون جنيه قليل أوي على …
قاطعها ببرود و قال :
_ مليون دولار .. تمام كده ؟؟ بس هنصعب الجوالات و نزود عدد الأسود بتوع القفص ! .. هتعرفي تجيبي و لا لا !
حاوطت رقبته و قالت بميا*عه :
_ و لو معرفتش أجيب بنات ليك و لصحابك البشوات عشان لعبة دايرة الخطر ؟ هتعمل إيه ؟
قرب منها و قال بخُبث من بين سنا*نه : هتبقي أنتِ مكانهُم !!!!
……… بقلم : #هنا_سلامه.
في المستشفى عند سهر ..
بصدمه _ يا لهوي !! بتستغل إن البت تعبانه و بتتـ*ـحرش بيها يا أكمل !!!
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية دائرة الخطر)