رواية خفايا القدر الفصل العشرون 20 بقلم دعاء تهامي
رواية خفايا القدر الجزء العشرون
رواية خفايا القدر البارت العشرون
رواية خفايا القدر الحلقة العشرون
البنت هر*بت
عاصف: ايي لو حصلها حاجه مش هر*حم حد فيكم سابهم ومشي طلع يدور عليها ومحمد مشي وراه
محمد: عاصف استنه
عاصف: لازم القي غزل
محمد: طب انا هاجي معاك
عاصف: لا انت رن علي الشرطة ومتخليش حد فيهم يمشي من هناا وانا هلاقي غزل
محمد: حاضر رن عليا لو حصل اي حاجه
عاصف: تمام وانت رن اول ما تخلص
محمد: متقلقش انت قولتي متقولش للشرطة بس انا قولتلهم عشان كنت خايف يغد*ر بينا وزمانهم هنا دلوقتي
عاصف: تمام وادي التسجيل خليه معاك همشي انا عشان الحق غزل قبل ما تبعد
عند غزل ماشية ف الغابة مش عارفه هيا رايحه فين
يوووه ي ريتني مكنت هر*بت اهو كده توهت مش هعرف ارجع تاني والدنيا هتبقا ليل والحيونات تطلع 😳😳 لا لا اكيد مفيش الكلام ده بس انا خايفة اوييي ف حد هناا يساعدني اهدي لما بتبقي متوترة بتخافي هعمل اي هغني القلب اشتكه محتاج هشتكه سكتت فجاة لما حست بصوت خطوات بتقرب منها معقولة يكون دب مسكت عصايه واتخبت وراء الشجرة الخطوات ابتدت تقرب منها اكتر طلعت من وراء الشجرة وضر*بته بالعصايه
اتفاجئت لما شافته
غزل: عاصف ده انت فتح عنيك انا اسفة والله كنت فكراك دب متسبنيش لوحدي زي ما كلهم سابوني فتح عيونك
عاصف: كنت بتغني تقولي اي
غزل: انت كويس ف حاجه بتوجعك
عاصف: اه راسي ايدك تقيله اوي
غزل حط ايدها علي راسو لقت د*م ف ايدها عاصف ف د*م
عاصف: متخافيش انا كويس
غزل: بس الدم مش بيوقف لازم نوقفه
بصت حوليها ملقتش حاجه مسكت فستانها قطعت منه حته وربطت راسه بيهاا
غزل: بس كده كويس انا اسفة والله مكنتش اقصد
عاصف: انا بخير متخافيش بس كنت بتغني وانتي تايهاا
غزل: عشان اقلل من توتري شويه
عاصف: وكنتي بتقولي اي بقاا
غزل: القلب اشتكه محتاج هشتكه 💃😹وانت جيت ورعبتني فكرتك دب بس صحيح انت عرفت مكاني ازاي واي اللي حصل معاك
عاصف: حكالها كل حاجه حصلت معاه لحد ما وصلوا الكوخ وعرف انها هر*بت
غزل: بقت مصدومة من كل اللي حصل وانه كان بيمثل يعني ابوك هو
عاصف: هو السبب ف كل حاجه حتي معاملت ابوكي معاكي هو كان سببها يعني ابوكي مكنش وحش ابويا انا اللي سامحيني ي غزل وانا مش هجبرك انك تفضلي معايا بعد اللي بابا عمله
غزل: ومين قالك اني هقعد معاك
عاصف: هسبلك حرية الاختيار بس مهما كان هفضل احبك
غزل: 🤭🙈انا هتجوزك مش هقعد معاك بس
عاصف: ايي
غزل: غيرت رايك ولا اي
عاصف: لا طبعا بحبك شالها ولف بيهاا
غزل: بس نزلي دوخت
عاصف: يديمك ليا
غزل: ويديمك
عاصف: هرن علي محمد اشوف اي اللي حصل معاه
رن علي محمد وقاله ان لاقي غزل ومحمد قاله ان اتقبض عليهم ودلوقتي الدليل مع الشرطة
محمد: طب انتوا هترجعوا ازاي
لسه هيرد عليه الفون فصل شحن
عاصف: تلفوني فصل شحن قبل ما اقوله ييجي ياخدناا
غزل: طب هنروح ازاي
عاصف: علي رجليكي
غزل: اي مقدرش امشي انا تعبانه
عاصف: اشيلك اناا 😉😉
غزل: اي لا انا همشي
فضلوا ماشيين حوالي ساعة ومفيش اي مخرج من الغابة غزل قعدت ف الارض
غزل: اااه مش قادره امشي تاني
عاصف: قولتلك اشيلك 😉
غزل: لا انت مش عارف الطريق
عاصف: شكلنا توهناا
غزل: طب والحل اي الليل جي خلاص
عاصف: باين ف كوخ مش بعيد اوي من هناا تعالي نقعد فيه الليلة دي وبكره نكمل طريقناا
غزل: بعيد اوي عشان مش قادره امشي
عاصف: لا اهو قدامنا
غزل: ماشي خد بايدي
بعد وقت وصلوا الكوخ دخلوا مكنش فيه حد
غزل: شكلوا مهجورا مفيش اي حاجه تدل ان ف حد عايش هناا بس انا جعانه اوي
عاصف: انت مش بتشبعي ابدا هجبلك اكل منين دلوقتي
غزل: معرفش بس انا جعانه وكمان بردانه
عاصف: جايب بنت اختي افسحها معايا
غزل: مليش دعوه بس
عاصف: طب خليكي هنا هروح اجيب حطب او*لع نا🔥ر
غزل: وعايزه اكل كماان بس مش تسيبني لوحدي هناا هاجي معاك
عاصف: مش قولتي تعبانه ومش قادره امشي
غزل: بس خايفة افضل ل نفسي
عاصف: متخافيش مش هتاخر هروح اجيب حطب وانتي نضفي مكان ننام فيه
غزل: ماشي
مشي عاصف وهيا ابتدت تنضف ف الكوخ بعد شوية كانت خلصت وووووو
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية خفايا القدر)