روايات

رواية خفايا القدر الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم دعاء تهامي

رواية خفايا القدر الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم دعاء تهامي

رواية خفايا القدر الجزء الحادي والعشرون

رواية خفايا القدر البارت الحادي والعشرون

رواية خفايا القدر الحلقة الحادية والعشرون

رجع عاصف كانت غزل جهزت الكوخ
عاصف: نضفتي بسرعه
غزل: 😌اه مواهب ي باشا جبت الحطب
عاصف: اهو ي ستي
غزل: وفين الاكل هموت من جوعي
عاصف: ملقتش غير ده مش عارف اسمه اي مندومي بندوبي
غزل: ههههه 😂 اسمه اندومي
عاصف: اه هو ده بس بيتاكل ازاي
غزل: بس جبتوا ازاي
عاصف: مشيت شويه لقيت طريق عمومي ولقيت كشك صغير هناك ف سالت قالي هو ده الطريق الرئيسي بس ملقتش اكل غير ده
غزل: انا بحبو اوي 🥹🥹
عاصف: 😒حبك برص
غزل: ما انت اللي حبتني 🤭🤭
عاصف: قصدك اي
غزل: لا ولا حاجه فين الميه عشان اعمله
عاصف: بحسب امسكي اهي وانا هو🔥لع النا🔥رر
غزل: هتولعها ازاي
عاصف: استني بس مسك حجرين وابتدا يحكهم ف بعض جمب النا🔥ر راحت ولعت
غزل: شوفتها ف الافلام الحركة دي متفكرش نفسك عملت حاجه كبيره
عاصف:😒طب شوفي هتعملي اي واسكتي
غزل: م خلاص شوف لقيت اي
عاصف: ههه حله
غزل: اه هتنفع شوف بيتعمل ازاي هنحط الميه لحد ما تغلي بعدهل نضيف الاندومي والتوابل بعدها يتقدم
عاصف: بس كده
غزل: 🥹اه بس وجبة سريعة والدكتور بيقول مفيد للاطفال
عاصف: 😒😒بس الراجل كان مضر للاطفال متاكلش كتير
غزل: ده للاطفال بقا احنا كبار
عاصف: انتي كل الاطفال ي حبيبتي ف بعض
غزل: طب بس بقا خلينا استمتع بالاكل بس محتاجين شوكة او معلقة مش هاكل بايدي يعني
عاصف: محسساني اني جايبك افسحك ف شرم ولا الغردقة
غزل: 🥹نع انا عايزه اسافر باريس
عاصف: اشمعنا
غزل: عشان اتصور جمب برج ايفل 🥹🥹
عاصف: مش بقولك طفلة
غزل: 😹😹😹🤝طب عايزه اكل
عاصف: استني قام لقاء خشبة كسر منها حته وعملها زي الاعواد
خدي كلي اهو
غزل: دول هاكل بيهم ازاي
عاصف: امسكي الاتنين كده وتاكلي بيهم
غزل: اه فهمت
عاصف: هااا
غزل: الشوكة احلي عجبك
عاصف: عشان من ايدك بس
غزل: تسلم
بعد شويه خلصوا اكل وكانوا قاعدين حولين النا🔥ر
غزل: تعرف من زمان وانا بحلم يحصل معايا كده بي انت ما انقذتنيش
عاصف: انتي اللي استعجلتي وهر*بتي
غزل: ما انا مكنتش عارفه اعمل اي ف لقيت شباك وهر*بت
عاصف: المهم انتي بخير المره الجايه متهر*بيش وانا هنقذك
غزل: 😹😹😹ماشي عايزه انام هنام فين
عاصف: ف حضني
غزل: احترم نفسك 😒😒
عاصف: انا غلطان
غزل: ايوه انا هنام هنا وانت تنام مكانك اياك تقرب
عاصف: حاضر
غزل: تصبح على جنه
عاصف: وانتي من اهلها
ف صباح يوم جديد صحيت غزل ملقتش عاصف ابتدا يبان عليها الخوف وقامت تنادي عليه
غزل: عاصف عاصف انت هناا طلعت من الكوخ بردو ملقتوش خافت اكتر ياترا راح فين عاصف
عاصف: غزل
غزل: كنت فين انا خفت لما ملقتكش ف الكوخ
عاصف: كنت بجيب فطار
غزل: كنت صحيتني
عاصف: محبتش ازعجك متخافيش انا جمبك
غزل: بلاش تكررها تاني
عاصف: حاضر نمشي
غزل: طب والفطار
عاصف: افطري ف الطريق
غزل: طب هنروح ازاي
عاصف: كلمت محمد يبعت عربيتي وزمانها وصلت
غزل: تمام
طلعوا على الطريق العربية كانت وصلت ركبوا واتحركوا بيهاا
غزل: ممكن تاخدني علي بيت بابا
عاصف: بس
غزل: حابه اقعد هناك شويه
عاصف: ماشي بس توعديني انك متزعليش نفسك
غزل: حاضر
عاصف: وانا كمان هروح القسم
غزل: اجي معاك
عاصف: لا خليكي انتي تعبانه ارتاحي
غزل: طب خلي بالك من نفسك
عاصف: ماشي هعدي عليكي باليل
غزل: حاضر سلام
وصلها البيت وهو مشي دخلت كانت بتتفرج علي كل حاجه وازاي كانوا عيلة جميلة بس الظروف قست باباها معاها انا اسفة ي بابا كان نفسي احس بحنانك وانت عايش بس عرفت متاخر اد اي انت شخص كويس سامحني يابابا وحشتني اوي انت وماما
عند عاصف راح القسم بس مرضيش ي قابل ابوه كان بيتكلم مع الظابط وعرف ان اتحكم عليه بالاعد*ام بعد اثبات عدت قوا*ضي عليه واعترافه بذلك
عاصم: انا عارف ان صعب عليك تسمع عنه حتي لو انت رافض تقابله مش بيقول غير اسمك من ساعة مدخل ولا راضي ياكل حاجه
عاصف: مش هقدر اقابله لا
عاصم: زي ما انت عايز ي صحبي
عاصف: طب همشي انا ولو ف اي حاجه كلمني
عاصم: ماشي
طلع عاصف من عنده بس مراحش عند غزل راح جاب ورد وراح مكان تاني
عاصف: بعد خمس سنين جيت اشوفك ايوه رجعت امشي بعد خمس سنين شوفي جبتلك الورد اللي بتحبيه وتعرفي حاجه كمان انا حبيت اه حبيت مكنتش اعرف اني هحب بعضك بس هيا سحر”تني من اول ما شفتها وقلبي نبض باسمها انا جيت عندك انتي كنتي صديقتي قبل ما تكوني مراتي تعرفي بابا هو السبب ف كل حاجه كنت فاكر انه اتقبل جوازنا بس لا متقبلش كان بيمثل وانهاردة اخدت حقك وحق ابننا دلوقتي تقدري ترتاحي ف مكانك ساب الورد علي القبر ومشي
راح عند غزل البيت
عاصف: غزل
غزل: تعال ي عاصف
عاصف: كنت جاي اقولك
غزل: قول
عاصف: خلينا ننسي الماضي وكل اللي عشناه ونبدا من اول وجديد صفحة بيضة نملاها سعادة غزل ت*****

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية خفايا القدر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى