رواية خفايا القدر الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم دعاء تهامي
رواية خفايا القدر الجزء الثاني والعشرون
رواية خفايا القدر البارت الثاني والعشرون
رواية خفايا القدر الحلقة الثانية والعشرون
طلع خاتم من جيبه وقعد علي ركبته وكمل كلامه عايز اقولك بس اني مهما هلف وادور مش هحبك زيك ي ملاكي المجنون جوا هنا وشاور علي قلبه فاضي لانك سرقتيه من يوم ما وقفتي قصادي بحبك دي كلمة قليلة وزي ما بيقلولوا المشاعر بتتحس مش بتتقال لو اتقالت بيقل معناها بس نفسي اصرخ لكل الناس واقول اد اي انا بحبك ♥🫂 كلمة من اربع حروف بس قلبت كياني لحد الجنون تقبلي تتزوجيني ي قدري للابد
غزل واقفة مش مصدقه نفسها الراجل اللي اعتبرتوا سندها وحمايتها وحست ف حضنه بالامان اخيرا هيكون شريك حياتهاا
عاصف: قولتي اي رجليا وجعتني
غزل: 🥺🥺اي موافقة
عاصف لبسها الخاتم والفرحة مش سيعاهم وابتدا التصفيق ودخلوا اصحاب عاصف بعدها
محمد: اي كل ده ي عم روميو
عاصف: بس ياض
محمد: نيالك ي غزل هتاخدي شاعر الحب والغرام بتاع شلتنا
عاصف: حبيبتي ف كمان مفاجاة
غزل: اي هيا
محمد: خليها عليا اناا
عاصف: لا انا اللي هقول
محمد: انهارده هيكون فرحكم والمأذون هييجي كمان شويه
غزل: 😳ايوه بس ده ازاي وهلحق اجهز كيف
عاصف: متقلقيش كل حاجه هتبقا تمام انا جهزت كل حاجه والفستان كمان والبنات معاكي وهيساعدوكي
غزل: بس
عاصف: واثقة فيا
غزل: اكتر من نفسي
عاصف: يبقا متقلقيش من حاجه اجهزي انتي بس
غزل: حاضر
طلعت غزل مع البنات فوق عشان تجهز وعاصف كمان راح يلبس ومحمد اهتم بالتجهيزات
بعد عدت ساعات كانوا خلصوا تجهيزات الفرح كان البيت متزين بطريقة جميلة الورد الاحمر والابيض ف كل مكان ومكان مخصص ليهم يكتبوا فيه الكتاب مش هيعملوا فرح كبير عشان ابو غزل متوفي جديد وابو عاصف ف السجن عازمين صحابهم بس
المأذون جي ومحمد طلع عند عاصف قله وهو راح عند اوضة غزل عشان ينزلوا سوا راح عند الباب وخبط فتحت واحده من البنات
عاصف: غزل جهزت
_ايوه ثواني وهنطلع
عاصف: قوليلها يالا عشان المأذون تحت
غزل طلعت من الاوضة وكانت زي الحورية بفستانها الابيض وكانت تضع بعد الميكب السمبل مما زادهااا جمالا فهي لا تحتاج شيئا لانها حقا جميلة دون شي نظر لها عاصف بكل حب وهيام من شكلها ب الفستان ووعد نفسه انه مش هيخلي دموعها تنزل على خدها قرب منها وهمس ف ودنها طالعة زي الملاك ي ملاكي احمروا وجنتيها خجلا ☺️ وهو امسك يدها وصار بهاا
المأذون: فين العريس والعروسة
عاصف: احنا هنا ي مولانا
راحوا عند المأذون وقعدوا
المأذون: بطاقتك وانت بطاقتك
محمد: اهم وانا هبقا وكيل العروسة لو معندهاش مانع تعتبرني زي اخوهااا
غزل بصت ليه والدموع اتجمعت ف عنيها هيا كان نفسها يبقا عندها اخ اكبر منها يكون سندهاا
محمد: موافقة ي اختي
غزل هزت راسها بااه
ابتدا المأذون ف مراسم كتب الكتاب وانتهاء منه علي جملته الشهيرة “بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما ف خير” فور انتهاء المأذون من جملته قام عاصف وامسك بيد غزل مبروك عليا انتي وقام بتقبيل مقبلة راسهااا
اصحابه كلهم كانوا بيهنوهم وبيدعولهم ان يعيشوا حياة سعيدة
بعد وقت كان كلهم مشيوا
عاصف: ودلوقتي
غزل: اي
عاصف: تسمحيلي اخط*فك زي ما خطف*تيني
غزل: فين
عاصف: خليها مفاجأة
غزل: 🥺اي هيا
عاصف: هتبقا ازاي مفاجأة مش ده كلامك
غزل: يووه مش هقدر اصبر
عاصف: هتعرفي كل حاجه بعد شويه
اخدها وطلعوا بالعربية بعض وقت وصلوا المطار
غزل: ده بجد هنروح فين
عاصف: باريس مش ده حلمك
غزل: حلمي ملهش لزمة من غيرك ي عاصف انا بحبك اوي
عاصف: وانا كمان بحبك 🥺♥🫂
#النهاية
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية خفايا القدر)