روايات

رواية خبايا الفصل الرابع 4 بقلم شروق السيد

رواية خبايا الفصل الرابع 4 بقلم شروق السيد

رواية خبايا الجزء الرابع

رواية خبايا البارت الرابع

خبايا
خبايا

رواية خبايا الحلقة الرابعة

الدكتورة بأسف: للاسف الحاله صحبة التقرير دي اتوفت
زين بصدمة: انتي بتقولي اية
الدكتورة بأسف: انا اسفة بس الحالة توفت
زين بزعيق: انتي اتجننتي ولا اية مراتي مماتتش مستحيل تموت وتسبني انتي فااااهمة دي للللسة عااملة الفحوصاااات ازاااي
الدكتورة بعملية: حضرتك دكتور وعارف الاعمار بيد الله وبعدين الحالة كانت متأخرة جدا واكيد حضرتك شوفت التقراير وعارف انها كانت في اخر ايامها
زين بغضب: قسما بربي لو مقولتيلي مراتي فين لكون دفنك مكانك انتي فاااهمة انطقي مراااتي فين يلاااا متنيلة ساااكتة لية انا متأكد انها مماتتش قلبي لسة بيدوق هي عايشة
الدكتورة بخوف: حضرتك لو مش مصدقني اتفضل اتأكد بنفسك لم يترك لها فرصة اخر للحديث وركض لغرفة معشوقتة
وجد تلك الممرضة تغطي وجهها بالملاية البيضاء
زين بغضب: انتي بتعملي اية ابعدي كدا ملك عايشة يلا اطلعييي برررررة مش عايز اشوف حد هنا بررررررة
هرولت للخارج وهي ترتعد منه قام بفحصها نبضاتها وجدها قد فارقت الحياة
زين بدموع: ملك حببتي قومي يلا علشان خاطري يلا قومي متهزريش معايا كدا طيب بصي قومي علشان نتفرج علي سنو وايت مع بعض مش انتي بتحبي تتفرجي عليه ونروح الملاهي وهجبلك شوكلاتات كتييير وشبسي وببسي وكل حاجه انتي عايزاه بس قومي علشان خاطري يلا متسبنيش قومي بالله عليكي طيب طيب خديني معاكي متسبنيش لوحدي مللللللك ارجوكي قومي ياحببتي يااااارب يااااارب كنت خد من عمري واديها يااارب ياااارب عااااااااااا
زين بغضب: ملك قومي انتي هتقومي فاااهمة يلااااا قومي متسبنيش قومييي مللللك وانهار علي الارض ولم تعد تحمله ساقية
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

بالخارج
الدكتورة بتوتر: هننعمل ااية ههوو هيفضل عندها كتيير اانا خااايفة يكتشف حقيقة موتها
المجهول بغضب: اخرسي هو بسبب غبائك هيكشفنا سبيني اعرف اتصرف واشوف هنعمل اية
الدكتورة:انا خايفة للازم نعجل بدفنها قبل ميعرف الحقيقة
دكتور زين مش سهل ابدا
المجهول بخبث: عرفت هعمل اية ودلوقتي بقا ياشاطرة هتروحي تعملي اللي هقولك علية بالحرف ********
ـــــــــــــــــــــــــــــ
احمد بصدمة: انتي بتقولي اية لا لا مستحيل دا يحصل بببنتي وركض لعرفة ابنتة
احمد بصدمة: ملك لا ازاي هههي ماممتتتش صح ييازين ققولي صح مماتتش
زين ببكاء هستيري: اااااه ملك سابتني لوحدي سابتني وراحت اانتي بتكرهيني لا انتي مبتكرهنيش صح وهتقومي يلااااا ياملك عمي قولها تقوم علشان خطري قولها تقوم والنبي ياملك قومي وحياتي عندك قومي اااااااااه
احمد بدموع: إنا لله وإنا إليه راجعون إنا لله وإنا إليه راجعون إنا لله وإنا إليه راجعون
احمد بتماسك: قوم يابني حرام اللي بتعملة دا يلا قوم ادعيلها بالرحمة يلااا تعال معايا علشان نجهز للدفن قوم يلا
وبالفعل تم الدفن
زين بتوسل: عمي ارجوك خليني ابات في اوضتها مش عايز طلع البيت ارجوك ارجوك
احمد جذبة لاحتضانة ويظل يمسد علي ظهرة برفق : ادعيلها ادعيلها يابني هي دلوقتي في مكان احسن من هنا ادعيلها ومتعملش جدا علشان خاطرها هي بتتعذب لما بتشوفك كدا
زين بدموع: انا عايز اروحلها اانااا……. وسقط فاقدا للوعي
ـــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

بمكان اخر
الدكتورة بطمع: انا كدا عملت اللي عليا وهو بقا تحت ايدنا
المجهول بشر: بس البت كانت جامدة خسارة فية ياااه دا كنت هموت واكلها اكل
الدكتورة بغل : اممم اديك بقا علي الفلوس علشان وصلتك لل انت عايزة
المجهول بضحكت شر: بس مش قبل مجيب رقبة زين تحت رجلي لما يعرف ان………

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية خبايا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى