رواية خادمه الوحوش الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم سارة محمد
رواية خادمه الوحوش الجزء الحادي والثلاثون
رواية خادمه الوحوش البارت الحادي والثلاثون
رواية خادمه الوحوش الحلقة الحادية والثلاثون
نظرت له فاطمه بص*دمه انت قولت ايه
ادهم وهو يمسك يدها ويقول بص*دق انا بحبك اوى يا فاطمه اديني فرصه فرصه واحده بس مش هتن*دمي
فاطمه لا ترد فقط ت*بكي
ادهم باس*تغراب انتي بتعي*طي ليه بس انا قولت حاجه زعل*تك خلاص خلاص مش هتكلم بس اهدي
فاطمه وهي تمسح دمو*عها انا بس مش مصدقه حاسه اني بحلم
في الخارج
يقف الاربعه يحاولون معرفه ما يقولونه في الداخل
هند اييه انا مش سامعه حاجه هما بيقويوا ايه
اميره اسكتي بقي خلينا نسمع
هند سكت اهو ثم وضعت يدها على فمها
فارس بمصمصه الواد ادهم دا معلم وربنا
جاسر بص*دمه يا نهار ابيض دى وافقت
هند بف*رحه اييه هيتجوزا عندنا فيح اييه ثم فتحت الباب فجاه والباقين وافقين مص*دومين قائله مبيييييييوك يا بطه مبيييييييوك
فاطمه مبروك علي ايه يا هند
هند مش ادهم عيضت عييكي الجواز وانتي وافقتي
فاطمه وانتي عرفتي منين
هند كينا كنا وافقين بيه وسمعنا كي حاجه
نظر ادهم وفاطمه للثلاثه الواقفين علي بابا الغرفه
الذين ابتسموا ابتسامه بلهاء
خادمه الوحوش
بقلم sara mohamed
في القصر
في غرفه رعد
ليلي تتوسد صدر رعد
ليلي بابتسامه تعرف يا رعد انا كنت بخا*ف منك اوي بس مع الوقت مش عارفه الخ*وف دا راح فين اختف*ي وبقيت بالنسبه لي كل حاجه الضهر والسند حبيبي وروحي وكل حياتي رعد اوعى تب*عد عني ابدا رعد انا بحبك اوي رعد انت ساكت ليه رعد رعد ثم ابت*عدت عنه قائلا
ليلي بص*دمه انت نمت رعد
ليلي بغض*ب كده طيب جاءت تتركه وتنهض
ولكن امسكها رعد يدها قائلا بضحك استني يا مجن*ونه انا صاحي اهو انتي صدقتي
جلست ليلي مره اخري تنظر له بغض*ب
اخذها رعد بين احضانه قائلا أنا بقي يا ستي حبيتك من اول مره شوفتك فيها دم*وعك كانت بالنسبه لي نقطه ضع*ف اول ما اشوف دم*وعك كنت ببقي عايز اخدك في حضني علطول بقيتي جزء من يومي بحبك اوى يا ليلي
في اليوم التالي
رجع كل من فارس وادهم وجاسر القصر
ادهم الله هما راحوا فين
جاسر مش عارف انا هكلمهم
ثم اخرج هاتفه كي يهاتف رعد
جاسر ايه انتو فين
……………..
جاسر بصد*مه نعم يا اخويا سافرتوا انتو بتهزوا صح
……………..
جاسر وهو ينظر بص*دمه للهاتف دا ق*فل الخط
فارس قالك ايه
جاسر هههههههه سافروا يقضوا شهر العسل
ادهم غ*فلنا وسافر بردو
فارس ايه يا جدعان انا جعان هنعمل ايه
جاسر وانا كمان جعان اوي
ادهم طيب والعمل
بعد مرور بعض الوقت
يقف الثلاثه في المطبخ
ادهم يقط*ع البصل وهو غا*رق في دم*وعه قائلا فينك يا ليلي اهئ اهئ اهئ
جاسر وهو يتابع أحد برامج الطبخ ويحاول يقلدها قائلا أنجز يا بني دا كله بت*قطع البصل
ادهم لو مش عجبك تعالي ق*طعه مكاني
فارس بس بقي بطلوا وانت يا ادهم قط*ع وانت ساكت
جاسر ايه دا انتو شامين حاجه
فارس بصد*مه الرز اتح*رق
ادهم وهو مغمض العينين فين انا مش شايف حاجه يا جدعان
خادمه الوحوش
بقلم sara mohamed
بعد مرور بعض الوقت
يجلسون الثلاثه يأكلون البيتزا
ادهم امممممم بقولكم ايه يا شباب هنعمل ايه المطبخ اللي اتح*رق جوه دا
جاسر مش عارف انا تعب*ان هاكل واطلع انام بكره بقي
ثم تركهم وصعد الي غرفته
فارس وانا كمان هطلع انام تصبح علي خير ثم لحق بجاسر
ادهم بصد*مه ينظر في أثارهم ويرجع ينظر للطاوله
ادهم وهو علي وشك الب*كاء يا جدعان متهزروش ايه هتسوبوني ارتب كل دا لوحدي انت يلا
عند رعد وليلي
يجلسون علي شط البحر
ليلي الله المكان هنا حلو
رعد عجبك يا حبيبتي
ليلي بفرحه جدااا حلو اوى
رعد بابتسامه خلاص نبقي تيجي هنا تاني
ليلي بفرحه بجد
رعد طبعا بجد
ليلي سكتت مره واحده
رعد باستغراب مالك يا حبيبتي
ليلي ادهم وفارس وجاسر يا تري عاملين ايه دلوقتي
رعد ههههههههههه احيانا بحس انك امهم يا بنتي هما مش صغيرين
ليلي ايوا بس هما مش بيعرفوا يعملوا حتي فنجان قهوه
مكنش لازم نسافر ونسيبهم
رعد يا سلاااام
ليلي اه كنا نأجل السفر شويه
رعد صدقي بالله انتي نك*ديه اوعي يا بت
ليلي هههههههههههه استني بس خد هقولك استني هههههههه
في القصر
في غرفه جاسر
جاسر يهاتف هند
جاسر بابتسامه ايه صحيتك
هند بنوم اه صحتني
جاسر ههههههههه هههههههه طب اكد*بي عليا طيب
هند بنوم انا مع فاطمه من الصبح وتع*بانه جدا مكيمني ديوقتي ييه
جاسر صدقي بالله انا غلط*ان اتي كلمتك
هند طيب اقفي بقي عايزه انام
جاسر بابتسامه طيب ماشي تصبحي علي خير الو الو الو دى ق*فلت ايه البت دي
خادمه الوحوش
بقلم sara mohamed
في غرفه فارس
فارس ههههههههههه يا بنتي بقولك ول*عنا المطبخ
اميره هههههههه وعملتوا ايه
فارس قضيناها بيتزا ااااه فينك يا ليلي
اميره عشان كده لغيتوا الحجز بتاعهم
فارس اومال يا بنتي احنا اتعودنا علي ليلي في البيت لو غابت يوم واحد بنتب*هدل خالص
في غرفه ادهم
ادهم بابتسامه عامله ايه دلوقتي
فاطمه بابتسامه الحمدلله احسن كتير ادهم انت عملت ايه في مدحت
ادهم بغض*ب متجبيش سيره الزف*ت دا علي لسانك تاني
فاطمه بتهيده عملت له ايه يا ادهم
ادهم بابتسامه الله اول مره اعرف ان اسمي حلو كده
فاطمه ههههههههه
بعد مرور أسبوعين
ليلي ورعد اخيرا رجعوا
رعد اوووووف اهو يا اختي رجعنا ما كنا قعدنا اسبوعين كمان
ليلي لا انا البيت وحشني اوي وبعدين هما راحوا فين
ليلي ادهم جاسر فااارس انتو فين
فجاه ظهر الثلاثه
ادهم وهو علي وشك البك*اء ليلي انتي جيتي
ثم ذهبوا باتجاهها واحتضنوها ب*بكاء قائلين احنا اتب*هدلنا في غيابك يا غاليه الدنيا جات علينا اوى اتح*رمنا من كل الاكل الحلو اللي كنتي بتعمليه كنا بنقضيها عيش وجبنه
ما تسيبناش تاني
ليلي وهي علي وشك البك*اء يا عيني يا ابني اخر مره خلاص مش هسيبكم تاني بس بقي انت وهو هعي*ط جاتك داه*يه
ادهم احنا عارفين إنك مش ممكن تسيبنا هو قالها وهو يشاور علي رعد هو اللي ضحك عليك انا عارف
رعد صدق أتأثر لحظه ابك*ي ما تظبط يلا مش كفايه ماعرفناش نكمل شهر العسل بسبب اتصالاتكم ايه صغيرين مش عارفين تعملوا حاجه لنفسكم
جاسر شوف مين بيتكلم
بعد مرور اسبوع
جاسر بفرحه اخيرا هروح اتقدملها النهارده
رعد بابتسامه الف مبروك
جاسر الله يبارك فيك
ادهم بس انت مستعجل ليه كده
جاسر يا عم مش عارف اكلمها كلمتين علي بعض كل ما اكلمها تقولي ايه يا جاسي مينفعش تكيمني في الفون احنا مش مخطوبين وكده حيااام قالها وهو يحاول يقلد طريقه هند
انفج*ر الجميع في الضحك
ادهم هههههههههه بصراحه هند دى عفويه ولطيفه اوى
جاسر بهيام عشان كده بحبها هههححح المهم خلصوا يلا هنتاخر اومال ليلي فين
رعد نازله دلوقتي
لحظات ونزلت ليلي
رعد بإعجاب ايه القمر دا يا ناس قمر متجوز قمر
ليلي بكسوف الله رعد متكثفنيش
فارس وهو ينظر لهم قائلا اوعدنا يا رب
جاسر يلا يلا اتاخرنا
ثم اتجه الخمسه الي منزل هند
بقلم sara mohamed
في منزل هند
هند اووووف الفستان دا ضيق اوي يا امييه مش عايزاه
اميره يا بنتي حلو اوي عليكي ما تقولي حاجه يا فاطمه
فاطمه سيبها براحتها يا اميره
هند حبيبتي يا بطه
فاطمه ايه دا شكلهم وصلوا انجزوا يلا وانا هروح اشوف طنط لو محتاجه حاجه اساعدها
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية خادمه الوحوش)