رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الفصل التاسع 9 بقلم سارة محمد
رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الجزء العاشر
رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني البارت العاشر
رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الحلقة العاشرة
زينه بصراخ بلااااااك حاسب
التفت بلاك فور سماعه زينه فاخترقت الرصاصه ذراعه
في هذه اللحظه وصل عدي ومعه الحراس اخذ عدي وبلاك يطلقون النيران عليهم
عدي بلاك انت اتصابت
بلاك بتنهيده انا بخير لا تقلق ثم نظر في جهه ما وجد احدهم يقترب من سياره بلاك حيث زينه بلاك بغضب ادوارد اللعين ساقتله اقسم
عند زينه في السياره
زينه هنموووووت يا فخري ااااه يا اناااااا فجاه وجدت احدهم يحاول فتح السياره
زينه برعب وصراخ عاااااااااااا ابعد يا حيوان يا ابن الكلب ابعد ابعد يلااااااااا انت يا بلاك الزفت انت كمان عاااااااااااااا
فجاه ظهر بلاك وعلي وجه علامات الغضب بعد ان قتل ذلك الشخص قائلا وهو ينظر لزينه و يرفع احد حاجبيه قائلا زفت هااااا
زينه بابتسامه بلهاء بهزر معاك مبتهزرش يا رمضان ثم اخرجت راسها من شباك العربيه قائله بصدمه وهي تنظر لجثه ذلك الشخص هو مات صح
اوام لها بلاك
زينه بصدمه احيييه
بلاك بضحك ههههههه هيا يا مجنونه قالها وهو يدخل دماغ زينه الي داخل العربيه ثم نظر إلي عدي وجده يشاور له إن الوضع تمام
بلاك حسنا صغيرتي لقد انتهينا ثم ركب السياره بجانب زينه وانطلق عائدا الي قصره
في هذه الاثناء كان فارس دخل قصر بلاك بمساعده صديقه احمد صعد فارس واحمد اللي الطابق الثاني ودخلوا لاحدي الغرف وكانت غرفه زينه
فارس بغضب وهو يري صوره كبيره لزينه معلقه علي الحائط
فارس بغضب الحيوااااان
احمد اووووف انا مش عارف انا اللي خلاني اسمع كلامك ونيجي هنا يلا يا عم قبل ما حد يجي
فارس اهدي بقي يا احمد
فجاه سمعوا اصوات سياره تدخل الي القصر
احمد بصدمه يا خبر اسووووح انت شايف اللي انا سمعه
فارس وهو ينظر من شباك الغرفه قائلا بغضب امشي انت يا احمد وانا هحصلك علطول
احمد لا هنمشي مع بعض
فارس بقولك امشي وانا جاي وراك يا بني ادم
احمد فارس انت وعدتني مش هتعمل حاجه
فارس حاضر يا احمد
تركه احمد ونزل الي الاسفل ومنه الي الباب الخلفي ولم يراه احد
عند بلاك وزينه وعدي
بلاك موجه كلامه لزينه زينه اصعدي الي غرفتك وارتاحي حبيبتي
اوامت له زينه وصعدت الي الاعلي
دخلت الي الغرفه وارتمت علي الفراش بتعب واغمضت عينها
فجاه شعرت بانفاس احد ما قريبه منها ورائحه مميزه تعرفها جيدا
زينه وهي مغمضه العينين دموعها نزلت ثم قالت ببكاء فارس
فارس بحنان وهو يمسح علي راسها قلب فارس
زينه بصدمه فتحت عينها فقد ظنت انا تتوهم
زينه بصدمه ف ف فارس
استقام فارس وفتح له ذراعيه قائلا بابتسامه وحشتني اوي يا زينه
ارتمت زينه بين احضان فارس قائله ببكاء اتاخرت ليه
فارس بحزن حقك عليا يا حبيبتي حقك عليا ثم اخرجها من بين احضانه قائلا وهو يحاوط وجهها بين يديه يلا يا حبيبتي يلا نمشي من هنا يلا
ثم امسك يدها حتي يذهبوا ولكن زينه لم تتحرك من مكانها وتذكرت حوارها مع بلاك في السياره
فلاش باك
زينه بصدمه يعني ايه
بلاك يعني لكي تضمني سلامه عائلتك وفارس يجب عليكي ان تبقي بجانبي ولا تحاولي الهروب ابدا سبق ان قولت لكي اني اراقب عائلتلك كلها اي خطا بسيط منك سيموتون واولهم فارس وتاكدي اني استطيع الوصول اليك اينما كنتي
زينه ببكاء انت ايه يا اخي قولتلك الف مره مبحبكش افهم بقي
بلاك بغضب وهو يمسكها من شعرها ستحبني زينه شئتي ام ابيتي ستحبني
باك
فارس باستغراب مالك يا زينه وافقه ليه يلا نمشي قبل ما حد يجي
زينه ببكاء امشي يا فارس انا مش جايه معاك
نظر لها فارس بصدمه انتي بتقولي ايه
زينه ببكاء بقولك امشي انا هفضل هنا
فارس بغضب زينه فوقي انا مش ماشي من هنا غير وانتي معايا فاهمه
زينه فارس عشان خاطري امشي
فارس بغضب هددك بايه انطقي
زينه بتوتر مهددنيش بحاجه وارجوك امشي قبل ما حد يشوفك
فارس بغضب لا مش ماشي وهنزله دلوقتي اقتله واخدك وامشي
ثم جاء يفتح الباب وقفت زينه امامه
زينه ببكاء لا يا فارس عشان خاطري اوعي تعمل كده فجاه فتح الباب من خلفهم وظهر عدي الذي لم يكن متفاجئ من وجود فارس
دخل عدي واغلق الباب خلفه قائلا اهلا بحضره الظابط
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني)