روايات

رواية حين تقع في الحب الجزء الرابع الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم ندى علي

رواية حين تقع في الحب الجزء الرابع الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم ندى علي

رواية حين تقع في الحب الجزء الرابع الجزء الخامس والثلاثون

رواية حين تقع في الحب الجزء الرابع البارت الخامس والثلاثون

رواية حين تقع في الحب الجزء الرابع
رواية حين تقع في الحب الجزء الرابع

رواية حين تقع في الحب الجزء الرابع الحلقة الخامسة والثلاثون

اسر بص علي الرساله وطلع البلكونه وسجل ريك :معاك الظابط اسر الالفي ياروح امك يا **** انا مش هجيبك لاء دا انا هجيبك وهقطع ميتين اهلك جاي تهدد ظابط يا شمام وجي ومفكر هتمس اختي بحاجه يا **** اخر ساعه وهتكون تحت ايدي وهعرفك مين فينا اللي صوره هتكون ترند يا كبير وبعت الريك ورن علي ظابط في الداخليه
حربي ببتسامه :وبتوع القوات الخاصه بترن بالدخليه ليه بقااا
اسر بضحك :ان جيت للحق ومن غير لف و دوران متصل مصلحه
حربي :طيب وبالف والدوران ؟
اسر :وحشني يا جدع والله العظيم
حربي بضحك:والله العظيم وانت كمان ايه دنيتك اتجوزت ولا لسه يابني
اسر بتنهيده :قول يارب ادينا بنحاول اهو بس قريب انت اتجوزت ولا لسه
حربي :ربما يعينك يا دفعه انا اتجوزت ومعايا تالا سنه اهي
اسر :ربنا يبارك فيها يارب المهم علشان مطولش عليك هبعتلك رقم وعوزك تجيب ليا كل سنتي عن حياته
حربي :العت الرقم وانا اجيبلك امه

 

 

اسر :حبيبي يا شق هبعته ليك واتس اهو وقفل وبعت الرقم
حربي :خلال ساعه هكون معرفك كل حاجه عن الواد دا بس ماله يعني ؟
اسر :جيب الرقم وهعرفك كل حاجه وقفل فونه وراح عند الحمام حبيبه يلا يا ماما هنتأخر هتباتي جوا
حبيبه وهي جوا :خلاص يا حبيبي انا طلعت اهو وطلعت
اسر :يلا علشان هوصلك وورايا مشوار ومسك ايدها ونزل
حبيبه بستغراب :مشوار … مشوار ايه يا اسر ؟
اسر :تبع الشغل يا حبيبي وطلع وقفل الباب يلا اركبي وركبت العربيه وهو جنبها ومشي علي الجماليه مع استغراب حبيبه وعدم فهمها
………………………
الساعه بقت 8 بليل عند غسان و ادهم والشباب في القهوه
غسان بتركيز :انت حاليا لو سافرت ايطاليا انت كدا بنسبه لمصر اي ؟
ادهم وهو بيشرب الشاي :كدا هكون بنسبه ليهم هربت بس عادي يعني اهرب احسن من اني مش عارف اخرج من بيتي ولا عارف اعيش هنا خالص
قاسم بغباء :طيب وانت هتاخد ياسمين معاك ليه ؟
ادهم بص ليهم كلهم بذهول ورجع بص لقاسم :هي مش مراتي ولا ايه ياعم قاسم
عمر بضحك :من الصدمه يا غالي مبقاش عارف هو بيقول اي
محمد :طيب سيبك من دا كله تروح بسلامه هي بلدك وحياتك وكل حاجه ليك هناك بس اكيد لازم تنزل علشان دي ما انت بيوحشك حياتك هناك هي كمان هيوحشها اخوها وبلدها
ادهم :وانا مستحيل احرمها من اهلها وكل فتره هننزل اجازه وبيتي هنا هيكون موجود مش هبيعه وقام وقف حاليا لازم امشي علشان هي لوحدها في البيت وانشالله علي بكرا هنكون في المطار
قاسم قام وحضنه :ياسمين امانه في رقبتك يا ادهم تاخد بالك منها ومتحرمهاش من حاجه وانا واثق انها هتشيلك في عيونها
ادهم ببتسامه :ياسمين حياتي يا قاسم ومتقلقش عليها هي في امان
غسان حضنه :تروح وترجع بسلامه يا بطل فرصة سعيد اننا اتجمعنا سوا وبإذن الله هنتجمع تاني
ادهم :حبيبي يا ابو عاصي
محمد حضنه : انت فعلا الحاجه الوحيده اللي من غير مبالغه تستاهل كلمة بطل تروح وترج بسلامه يا غالي
ادهم ببتسامه :حبيب اخوووك يا ايو سيف

 

 

عمر حضنه بضحك :مبحبش الوداع بس مضطر اودعك بس انا عارف انك هترجع تاني وهنتجمع من تاني
ادهم بضحك :بإذن الله يلا في رعاية الله واخد مفاتيحه وحجاته وراح علي عربيته ركب ودورها وشاور ليهم ومشي
قاسم بتأثير :انا عاوز اعيط يا غسان ….. غسان …. الواد هياخد اختي ويسافر يا غسان
غسان بص ليه :في ايه يااااض هي مش اختك دي مراته هيسبها ليك ليه
محمد وعمر قعدين وبيصوروهم فديو بضحك
قاسم :انا عاوز اتجوز تاني مليش فيه وقعد يكمل شرب الشاي
محمد شغل الفديوا وايجة جملة قاسم قاسم اول ما سمعتها شرق وفضل يكح
محمد :الفديوا دا هبعته لمراتك تشوفلك عروسه يا ابو زهره ولا ايه يا ابو فرحه
عمر بغيظ :كنت لسه هقولك كدا يعني هما نسوان واكيد عرفين بعضهم وكدا وشرب الشاي بستفزاز
قاسم علي وشك البكاء :غسااان قول حاجه
غسان بستفزاز :حاضر يا حبيب اخوك محمددد عمرررر ابعتلي الفديوا دا ابعته انا لنسمه
قاسم بصدمه :ولااااا انت وهو اناو هتخيبو ولا ايه بلاش هزار في الكلام دا مراتي متخلفه وعليها تصدق
محمد :ودي غلطة تانيه مراتي متخلفه خليكو شهدين
عمر :انا شاهد لو عاوزني اطبل ليك كمان انا جاهز وعمل صوت بشاي
غسان بغيظ في قاسم :الواحد بيحمد ربنا انه متجوز ومخلف ومستقر ودا بيدور علي ضرة لمراته شوف الرجاله المايل حالها
محمد بضحك :غسان من قعدتك مع نور كتير بهتت عليك في كلامها شويه قلل القعده يا حبيبي
غسان بضحك :انا حاسس بكده فعلا بقيت بقول يسوااادي عليكم بيت اشق هدومي
عمر ومحمد ضحكو عليه
عمر :طيب العريس اللي جاي لفرحه يبقي مصطفي ابن خالت ندي مرات ابنك يا غسان
غسان بجديه :ابن ناس ومحترم بس تقريبا كان متجوز قبل كدا يعني فرحه ممكن ترفض
عمر ببتسامه :تؤ انا كنت رافضه علشان كدا بس فرحه طلعت موافقه وعرفت انه الدكتور بتاعها في الجامعه
محمد :كدا الحوار في اعجاب

 

 

عمر :ايوا الواد شاغل دماغها وهي معجبه بيه ووفقت بس بعد فرح نيرا بنت عبدالله نشوف الكلام دا
غسان :انت كدا في المظبوط وحده وحده علشان بإذن الله بعد نيرا وكريم فرح اسر وحبيبه وبص لقاسم
قاسم بضحك :عليا الطلاق بتلاته اسر لو كان موجود كان قام قتلك من الفرحه
غسان بضحك : عاوز تتجوز وبتحلف بطلاق لاء يا قاسم مش عاجبني حالك يابني
قاسم بغضب :اخف شويه ياباااا مش كل كلمة هتحاسب عليها
محمد :فعلا اسر وحبيبه انت عارف انهم لبعض يبقي اللي فيه الخير يقدمه ربنا وخير البر عاااجله
غسان ببتسامه :اللي خلاني اوافق ان المقدم اللي بيدرب اسر انا عملت معاه حوار ان بنته معجبه بأسر وعوزاه وكلام من دا اللي بسطني من اسر بقا انه قال انه خاطب عرفت وقتها انه شاري حبيبه بجد ودا اللي خلاني اوافق
قاسم :لاء يابا احكي تفاصيل
…………………………..
عند عاصي
عاصي قاعد علي الكنبه اللي في الصاله وعلي رجله الابتوب بيشتغل عليه بتركيز وندي نايمه جنبه علي الكنبه بتقلب في التلفزيون بملل
ندي بزهق :يووووه مفيش حاجه حلوه خالص في التلفزيون الواحد يتفرج عليها وبصت علي عاصي وعلي حركت ايده السريعه علي الكيبورد ونظرته وتركيزه عاااصي يازوووجي
عاصي بتركيز في الابتوب :عايزه ايه ؟
ندي بدلع :عوزه انام في حضنك يابيبي
عاصي :مش فاضي واسكتي علشان مش عارف اركز

 

 

ندي بصت ليه بغيظ شديد انه مش سامعها ولا مركز معاها اصلا قامت من جنبه بغيظ ودخلت الاوضه
ندي فتحت الدولاب بتاعها وقالت :يا انا يا انت يا عاااصي وطلعت قميص نوم عريان وقالت بشر حلو داااا وراحت لبسته وبصت لنفسها في المرايه هو عريان ايوا بس عادشي وسرحت شعرها وحطت برفان وميكب خفيف الدنيا تلج بس يلا هتسلي وراحت لبست خلخال وطلعت بمشيه مايعه
ندي بدلع :عاصي بقولك ايه ؟
عاصي بص ليها ورجع بص للابتوب ورجع بصلها تاني برفع حاجب وسكت شويه :انتي مفكره انك كدا بتغريني يعني ؟
ندي راحت قعدة جنبه بلامباله :اغريك ليه انا قعده وفجأة احتريت فدخلت لبست علشان اكون علي رحتي
عاصي برفع حاجب واحد :بجد ومن امتي الكلام دا ؟
ندي بصت ليه بنفس النظره :من دلوقتي
عاصي مسح وشه وحط الاب جنبه وبص لندي بخبث:اصل بصي انا مش هنكر ابدا انك عجبتيني وعجبني شكلك ولدرجة مهلكة لكن انا عارف انك تعبانه ولو هموت مش هقرب ليكي وانتي تعبانه يبقي ايه لازمة انك تلعبي بأعصابي يا دوشه ؟
ندي رجعت شعرها بدلع لورا :اولا اسمه ندي او ندوش ثانيا انا مش بلعب بأعصابك يا حبي انا حابه ان البس كدا في مانع
عاصي :ما هو مفيش مانع عندك لكن انا لما الاقي وحده بطل قعدة قدامي بلبسك ومنظرك دا عوزاني اعمل ايه ؟
ندي بغمزه :تعمل ايه يعني ؟
عاصي قرب من ندي وباسها بعمق وبعد عنها تاني بس حط جبينه علي جبينها :لو فعلا عندك خاطر ليا قومي غيري هدومك دي والبسي هدومك
ندي بخجل :ح حاضر ابعد وانا هقوم اغير هدومي
عاصي بضعف :مش عارف ابعد ومش عاوز ابعد !
ندي بحرج :انا اسفه بجد بس لازم تبعد
عاصي قرب منها تاني وباسها وقال بهمس :قومي انجزي
ندي بعدت عنه بقوة وراحت علي الاوضة جري حطت ايده علي بوقها :يخربيتك علي بيتك دماغك ايه الهبل اللي بعمله دا اعمل المصيبه وازعل في الاخر انا بقبت سفله اوووي البنات اللي في سني لسه بيتفرجو علي القط والفار وانا دخلت علي محطة المتزوجون بدري اووي ودخلت جري علي الحمام
عاصي :اهدي كدا دي مراتي ومعايا علطول بس هي تعبانه ولازم نستحمل بس انا فعلا مينفعش افضل معاها في اوضة وحده خالص اخد الابتوب وكل اورقه ودخل علي اوضة المكتب يشتغل بنفس متقطع
…………………………..
في شقة نسمه
اسر رن الجرس ونسمه فتحت
نسمه :تعالي يا اسر ادخل يا حبيبي
اسر :ازيك يا نسوم ابويا فين
نسمه :ابوك نزل القهوه بس باين في وسط البلد مش اللي تحت
اسر :ايوا وزهره فين مختفيه البت دي
نسمه :جوا في اوضتها ادخل ليها
اسر قلع الجزمة بتاعته ودخل :يااااسلام لو تعمليلي كوباية شاي بقاااا
نسمه بحب :وسندوتش كباب من اللي بعمله بقااا تستاهل بوقك ودخلت علي المطبخ واسر خبط ودخل علي زهره
زهره ببتسامه :ازيك يا برووو

 

 

اسر بجديه :من غير حورات وزعيق علشان محدش ياخد باله الواد اللي كنتي بتبعتي ليه الفلوس اخد صور ليكي ؟
زهره بصدمه :صور صور ازاي وصور ايه ؟
اسر :زهره متحوريش بالله عليكي علشان انا مش عاوز فضايح اكتر من كدا الواد اللي كلمتيه اخد ليكي صور ؟
زهره بصت ليه بخوف :هو اخد صور ليا بس والله صور كويسه مش صور اللي في بالك والله بقول الحقيقه يا قاسم ؟
قاسم مسك فونها :افتحيه ووريني الصور اللي اخدها
زهره مسكت الفون بإيد مرتعشه ووريته الصور كانت صوره بجيبه وشاجت ابيض وطرحه والتانيه ببنطلون اسود وبلوزه حمرا وطرحه وصور محترمه
اسر بص ليها بشك :دول بس ؟
زهره :والله العظيم هنا دول الصور اللي انا اديتهم ليه وانا متكلمتش معاه غير شهر بس
اسر :وعرفتيه منين اصلا ؟
زهره :هو من المهندسين لما كنت في الرحله بتاعت الدريم كان هو المشرف بتاعها وعرفته من وقتها
اسر بلوم :كسرتي ضهري بحركتك دي يا زهره انتي عمرك شوفتي حد في ولاد عمك بيكلم حد علشان تعملي كدا عمرك شوفتي حد فينا بيكلم بنت او بيعمل حاجه غلط
زهره دموعها نزلت :كان غصب عني يا اسر والله
اسر :الغلط مفيش فيه حاجه اسمها كان غصب عني علشان انتي عرفه انه غلط ورغم كدا بتحبي تكملي فيه
زهره بدموع :انا انا اسفه يا اسر اسفه بجد
اسر رمي فونها علي السرير :الموضوع دا انا هعديه بمزاجي بس وديني يا زهره لو لمحت حاجه تاني عليكي وديني لكون دفنك يا زهره
زهره هزت راسها :والله توبه مستحيل اعمل حاجه غلط تاني
نسمه :اسر انت فين يا حبيبي
اسر :امسحي دموعك ومبينيش لامك اي حاجه وعلي صوته انا اهو يا نسوم تعالي
نسمه دخلت الاوضه :تعالي يلا علشان تاكل وتحكيلي عملت اي في البيت
اسر :انا خلصت كل حاجه في البيت مبقاش لسه في حاجه غير ان حبيبه تفرش هدومها وهدومي في الدولاب
نسمه ببتسامه :يارررب يا اسر يابن قلبي عقبال ما اشوفك احلي عريس في الدنيا
اير وهو بياكل السندوش :اميييين بقااا علشان الواحد تعبب
…………………..

 

 

الساعه دخلت علي 11 بليل وندي مستنيه عاصي علشان ينامو بس عاصي مجاش
ندي :لاحول ولا قوة الا بالله هو راح فين كل دا وقامت من علي السرير وطلعت برا الاوضة ملقتوش دخلت علي اوضة المكتب
ندي :عاصي ممكن ادخل
عاصي غمض عينه : ادخلي تعالي
ندي دخلت :انت لسه كل دا مخلصتش شغل الوقت اتأخر معقول كل دا مخلصتش شغل
عاصي :احم لاء خلصت بس انتي منمتيش ليه
ندي بصت ليه :انا مستنياك علشان ننام سوا
عاصي بتهرب :لاء روحي نامي انتي انا لسه ورايا شوية شغل هخلصهم وهاجي انام
ندي بستغراب :بس انت قولت ليا انك خلصت شغل ؟ شغل ايه اللي لسه وراك
عاصي بص ليها بغضب :نديييي عوزاني اقولك ايه ان لحد الان مش قادر اسيطر علي وضعي ادخلي نامي وانا هبقي اجي انام
ندي بصت لعاصي بزعل :انا مكنش قصدي حاجه انا كنت بهزر معاك وانت عارف كدا
عاصي مسح وشه بغضب :الهزار انواع وانتي اخترتي عقاب ليا مش هزار
ندي بصت لعاصي بقلة حيله وراحت حضنته بقوه :انا قدامك ومعاك اهو اللي انت عوزه اعمله
عاصي غمض عينه بقوه ومر ايده علي ضهرها بحنان :حاليا كل اللي اقدر اقولك عليه انك تسيبيني وتدخلي تنامي
ندي برفض :لاء لما تيجي تنام في اوضتنا هسيبك
عاصي بقلة حيله اخدها علي اوضتهم وقفل الباب وندي نامت وعاصي راح جنبها وغطاها ونام مكانه
شويه وندي راحت نامت علي كتفه عاصي ضمها لحضنه بقوة ونام
ندي باست خده :اسفه يا حبيبي
عاصي بعصبيه :نامي يا ندي في ميتين ام اليوم دا بقا
…………………………….

 

 

في بيت نيرا
جيهان بتحط هدوم جهاز نيرا في قلب الشنط
نيرا مسكت جاكت احمر وجامد :ماما سيبي دا ليا البسه دلوقتي
جيهان شديتها منها :لاء مفيش حاجه هتطلع من الشنطه اللي بجيبه مش هرجع اجيبه تاني
نيرا بغيظ :وهو دا هيأثر في جهازي في اي يعني
جيهان :مش هيأثر علي جهازك بس هيأثر عليا الهدوم دي مش هتطلع من الشنطه غير في دولابك عند جوزك
نيرا فونها رن قامت ردة بغيظ :الووو نعم
كريم :في ايه البوز ممدود مترين ليه
نيرا :انا دا انا مزاجي عنب انا بس كنت بتخانق مع امي علي جاكت
كريم :جاكت ايه دا اللي بتتخانقي عليه ؟
نيرا : بص جاكت احمر جيلد واييه فخامه بس قالت ليا لاء مش هتخديه الا لما تتجوزي
كريم بستغراب :جاكت جيلد احمر ؟ بس مين قالك يا نيرا انك هتلبسي هدوم الوانها فاقعه كدا او بمعني اصح هتلبسي بناطيل
نيرا :اومال هلبس ايه ؟ هو دا لبسي
كريم :عندك وحاليا دا لبسك لكن عندي انا نظام تاني وحياة تانيه مفيش عندي حاجة اسمها ابن خالتي وحشني وبحضنه مفيش عندي الضحكة اللي تلفت الانتباه ولو حصل دا هتتعقبي عليه انا معنديش المياعه ومعنديش معلش هلبس البلوزة دي اصل طالعه موضه الحياة عندي غير عندك بمعني اصح
نيرا بصدمه :كريم اهدي انا حاليا مصدومه من كلامك
كريم :ليه مصدومه ؟ علشان بحافظ عليكي ؟
نيرا بغيظ :لاء مصدمه بنبساط ابقي سبني اكمل كلام انا فعلا كان نفسي في حد يحافظ عليا ويحسسني انه خايف عليا بجد يا كريم
كريم : دا الصح والصح مفهوش كان نفسي لان الراجل اللي ميغرش علي اهل بيته ميبقاش راجل بمعني اصح
نيرا ببتسامه :فعلا صح بص انا نفسي افضل اكلم معاك كتيررر بس عندي مذاكره اكتر الامتحان بعد بكرا ولازم اذاكر النهارده كويس
كريم :اصلا انا لسه واصل البلد حالا من بعد ما وصلتك هقفل انام وبكرا نتكلم يلا تصبحي علي خير
نيرا :وانت من اهل الخير وقفلت وبصت لنفسها في المرايه ومسكت دبلتها باستها وقعدت تضحك احبك ياجدع وانت عنيف كدا يخربيتك
…………………..

 

 

في غرفة فرحه
بتكلم مصطفي في الفون :يا مصطفي والله مش هتأخر يعني هي صحبتي واووي اكيد لازم اروح فرحها يعني
مصطفي بصوت عالي :الحوار منهي مفيش خروج من ام البيت واقفلي الحوار بقا يا فرحه
فرحه :طيب انت رافض ليه يعني اي السبب ؟
مصطفي بغضب :هتروحي فرح وانتي من غير دبله واكيد الهانم تلبس وتتشيك وتبقي علي سنجة عشره والصبح الاقي عريس جاي وانا هنا افضل احرق في نفسي من الغيره
فرحه :خلاص والله هلبس دبلة ماما وانا راحه اوعدك كمان
مصطفي بصوت عالي :فرحههههه وديني ما انتي راحه ام الفرح دا هتقفلي الموضوع ولا اقل ادبي اكتر
فرحه :خلااص هسكت يا مصطفي مش هتكلم ومش عوزه اروح الفرح خلاص
مصطفي :جدعه يا حبيبتي ربنا يكملك بعقلك
فرحه :انت بتعمل ايه دلوقتي وايه الصوت اللي جنبك دا ؟
مصطفي :دا صوت العربيات جنبي انا راجع البيت كنت عند خالتي سعاده ولسه راجع
فرحه :كنت هناك ليه
مصطفي :كنت بجيب ورق ارض من هناك وراجع اهو
فرحه :ترجع بسلامه وقالت بهمس يا حبيبي
مصطفي بضحكة :قلب و روح حبيبك بقا
فرحه بخجل :انت سمعت ؟
مصطفي :وربي بموتت فيكي
فرحه بخجل :مصطفي اسكت انت مشاءالله عليك في الكلام والتسبيت دكتور
مصطفي بضحك :قدك ايه يا فرحه ان نسوانجي ؟
فرحه :بالله با مصطفي لو عرفت انك بتكلم غيري لموتك
مصطفي :عادي اموت علي ايدك موت الهناا والسعاده يا فرحتي
نورهان خبطت ودخلت بصت علي فرحه وعلي ابتسامتها ابتسمت ليها :خلاص كنت داخله اطمن عليكي وطلعت تاني
…………………………
الساعه دخلت علي 12 نص اليل وغسان لسه مرجعش ونور قعدة مع حبيبه وحبيبه بتوريها شكل البيت بعد ما خلص
حبيبه :رتبنا كل حاجه مكانها يعني كدا كل البيت خلص
نور :الحمدالله يا حبيبتي انه خلاص خلص
حبيبه بتذكير :ايواااا فكرتيني الايفون 14 اللي علبته كانت برا الصبح دي بتااع مين
نور ابتسمت :بتاعي بابا جابو ليا علشان عرف ان حامل في ولد
حبيبه :حلو هاتيه ليا بقااا وخدي بتاعي
نور برفع حاجب :نعم يمااااا هو ايه اللي هاتيه ليا مفيش الكلام دا لما تتجوزي ابقي خلي جوزك يجيبلك
حبيبه :هو فين الاهل اللي بيقولو انا اشيل اللقمه من بوقي واحطه لعيالي الناس دول فين والنبي
نور :مااااتو من ايام جدتي احنا في 2022 يماااا

 

 

حبيبه :احنا خلاص بنشطب السنه ودخلين علي 2023 يا غاليه
نور ببتسامه :علي رأيك السنين والوقت والحياة بتمر في ثواني
حبيبه حضنتها :ربنا يخليكي لينا يا ست الكل وتجوزيني بقااا
نور بضحك :هنجوزك يا اختي هنجوزك المهم ادخلي نامي بقا لما اشوف ابوكي اتأخر ليه وطلعت برا الاوضة
نور بهمس :الساعه 12 يا غسان ولسه مرجعتش دا انت ليلتك طين الواحد حاااس نفسه بقا 120 كيلو ورنت علي غسان
غسان :حبيبي
نور :حبيبك اااه دا انت ليلتك طين يا غسان الساعه 12 بليل ولسه مرجعتش انت فيييين
غسان : خلاص والله راجع اهو
نور :ارجعلي يا روحي ارجعلي انا مستنياك اهو
غسان :خلاص نام انت وانا لما ارجع هكلمك
نور :بتكلمني علي اساس راجل غساااااان انت فين ؟
غسان بغضب :قولت خلاص لما ارجع هنتكلم
نور :طيب لما تبقي ترجع وقفلت بيخوووني اكيددد والا هيكلمني بصفتي راجل ليه صبرك علياااا يا جوز الفرح والهناا بس يتري بيخوني مع وحده عندها كام سنه يخربيتك يا غسااااان دا انت عندك بنات

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حين تقع في الحب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى