روايات

رواية حيرة عشق الفصل الخامس 5 بقلم شروق السيد

رواية حيرة عشق الفصل الخامس 5 بقلم شروق السيد

رواية حيرة عشق الجزء الخامس

رواية حيرة عشق البارت الخامس

رواية حيرة عشق
رواية حيرة عشق

رواية حيرة عشق الحلقة الخامسة

الدكتور بخوف: طبعا حضرتك عااارف اان الاعمار بيد الله وان…….. قبل ان ينتهى من حديثة انهال علية جاسم باللكمات تحت صراخ الممرضات
جاسم بغضب: مراتى محصلهاش حاجه فاااااااهم يلا قول محصلهااااش ح.. قاطعه صوت يعرفة جيدا
_انت ازاى بالهمجية دى وازاى اصلا تتجرأ وترفع ايدك على دكتور بالمنظر دا
التفت لها
جاسم بصدمة: ماما
والدته بعصبية: ماما اى وزفت اى اى اللى انت عملته فى الدكتور دا
جاسم ببرود: اى اللى عملته يعنى يصفاء هانم دا انا بسلم علية بس لسة حسابنا مجاش
الممرضة: انا اسفة يادكتورة بس الصوت العالى والمرضى وبعدين ياستاذ مرات حضرتك كويسة بس هى عندها مشكلة فى صمامات القلب ومحتاجة عملية فى اقرب وقت ممكن وكمان نسبة نجاح العملية متتخاطش 5% لان هى عندها ال…..
جاسم ببرود: اى هتموت كويس جت من عند ربنا ابعدى من وشى كدا
ودلف اليها وجدها منكمشة على نفسها تبكى وعندما رأته ركضت لأحضانة وتشبثت بية كالغريق الذى راى طوق نجاتة
‏عشق ببكاء وهى مازالت داخل احضانة: ابية جاسم متسبنيش هو كان عايز……
‏جاسم بجمود وهو يبعدها عنة: شششش مش عايز اسمع صوتك وواضح انك بقيتى كويسة يلا غيرى هدومك 10 دقايق تكونى قدامى تحت

 

 

‏عشق ببكاء: يارب ساعدنى يارب قاطعها صوت الدكتورة
الدكتورة: ‏حمدالله على سلامتك ياشوشو
عشق بفرحة: ماما صفاء وحشتينى قد الكون والبحر
صفاء بضحك: وانتى ياروح ماما صفاء وحشتينى
عشق ببكاء: لية سبتينا وبعدتى ياماما صفاء
صفاء بمرح لتغير مجرى الحديث: اى دا اى دا هو ينفع القمر دا يعيط كدا لا لا اخص عليا بس تعالى هنا قوليلي وقعتى الجبل اللى برة دا ازاى هااا
عشق بستغراب: جبل مين
صفاء بغمزة : على ماما يابت ها يلا قوليلى اتجوزتوا ازاى
_عششششششق
عشق بخوف: ابية جاسم انا

 

جاسم بقسوة: انتى اى غبية مبتفهميش انتى اللى جبتية لنفسك وسحبها خلفه غير عابئاً بتعثرها خلفة ولا لنداء والدته وهى بثياب المستشفى ودفعها داخل السيارة بغضب
عشق بستغراب: ابية احنا هنروح فين دا مش طريق البيت
جاسم بقسوة: هنروح لجحيمك اللى هتموتى فية بالبطيئ
عشق بسخرية:صدقنى مش هتفرق كتير انا كدا كدا عشت حايتى كلها فى جحيم
جاسم بغضب:اوقف السيارة وجذبها من شعرها عملتى كدا لية ياعشق عملتى كدا لييية
عشق بصراخ:والله ما عملللت حاااجة والله معررف اى الللى حصلللل لييية كلكم بتعملوا فيااااا كداااا ليييية ابعد بقااااا وسبنى وانهارت فى البكاء
جاسم بغضب: انا مش هسيبك ياروحمك غير وانتى فى قبرك فااااهمة
عشق بإنهيار: ااااه يابابا ليية سبتنى معاهم تعالى خودنى معاك يابااباااا
جاسم بقسوة وكان مشاعر الانسانية انعدمت لدية: واضح انه بيحبك واستجاب لك بسرعة وهتروحيلة قريب متقلقيش
عشق بخوف: ققصدك اى
جاسم سحبها من يدها للداخل واغلق الباب وبدء يقترب منها ونزع القميص الخاص بية
عشق ببكاء: ابية ارجوك بلاش انت تكسرنى انت الوحيد اللى بحس بالامان معاه بعد بابا
جاسم بسخرية: اللى زيك ياعشق ميستحقش يكون فى حد فى حياتة علشان كدا ربنا حرمك من اهلك وظل يقترب منها
عشق بخوف وبكاء: ارجوك لا ارجوك

 

 

جاسم بقسوة: انتى مراتى يعنى دا حقى وهاخدة حتى لو بالغصب وهجم عليها كالاسد الجائع الذي يلتهم فريستة غير عابئ لصراخها توقف عندما شعر بسكونها
جاسم بخوف ولاول مرة: عععشق ععشق ردى عليا اانتى ساكتة ليية طططيب عيطى ااانتى وشك بقا ازرق لية كدا ععشق قومى واخذ يهزها بهستريا عشششششششششششششششق

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية حيرة عشق)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى