روايات

رواية حور الصقر الفصل الخامس 5 بقلم مريم

رواية حور الصقر الفصل الخامس 5 بقلم مريم

رواية حور الصقر الجزء الخامس

رواية حور الصقر البارت الخامس

رواية حور الصقر
رواية حور الصقر

رواية حور الصقر الحلقة الخامسة

صقر: أنا بحبك

حور بصدمه و فرحه : أنت بتحبني أنا

صقر : اه حبيتك من اول مره شوفتك

حور كانت فرحانه جدا و مبتسمه و باين عليها الفرحه

صقر : مسمعتش ردك يا حوري

حور : و أنا كمان

صقر بفرحه : و انتي كمان اي

حور بكسوف : ب ح ب ك

صقر : طب دي أنا افهمها ازاي في حاجه اسمها ب ح ب ك

حور بعند : هوا أنا كده

صقر : و أنا عجبني كده

عند ضياع

كان داخل الفيلا هوا و رغد

ضياع : اتفضلي متخفيش البيت ده من النهارده بيتك

رغد بكسوف : أنا أسفه لأن دبستك معايا في الموضوع و انت ملكش ذنب

ضياع بمرح : ذنب اي ده أنا فرحان لأن الملاك ده هيقعد معايا

رغد : شكراً ممكن اعرف فين الأوضه الهنام فيها

ضياع : الاوضه ال في الوش دي

رغد : شكرا و طلعت

بقلم marim Rokaa

عند عز

كان داخل البيت هوا و مريم

مريم بحزن : شكراً يا عز علي كل العملته عشاني

عز بحزن علي حزنها : مفيش بينا شكر

اتفضلي عشان اوريكي الاوضه

عند احمد ابن خالت حور

كان ماشي في الشارع شاف عند البحر بنت قاعده بتعيط راح جنبها

وقال

احمد : ممكن اعرف بتعيطي لي

بصت البنت في وشه وقالت و انت مالك

احمد : اعتبريني صديق و والله مش هأذيكي بس احكيلي وممكن اعرف اساعدك

بس الاول اسمك اي

البنت اسمي ليل

احمد : احكيلي يا ليل

ليل : أنا ماما ماتت و أنا عندي ١٤ سنه و بابا اتجوز و مرات ابويا طلعتني من المدرسه و أنا في تالته ثناوي و علي طول بتقول كلام كدب ل بابا عشان يضربني و بابا بيصدق كلامها و بيضربني و من اربع ساعات مرات ابويا قالت لبابا يطردني من البيت و بابا طاردني

احمد : هوا في اب كده

ليل بعياط : نصيبي كده اكون مع اب زي ده

احمد : طب أنا عندي فكره

ليل : اي

احمد : عيشي لنفسك و انسي انك عندك اب و انسي الماضي عارف أنه صعب بس حاولي و كمان أنا عندي بيت غير العايش في اقعدي في و تشتغلي معايا في الشركه الأنا شغال فيها تبقي السكرتيره بتاعتي لأن أنا محتاج سكرتيره و أصلا أنا مدير الشركه

ليل : لا شكرا مش بقبل حاجه من حد

احمد بتسرع: لو علي الشقه لما تشتغلي ابقي ادفعي ايجار

ليل بفرحه : ماشي موافقه شكرا

احمد : طب يلا

راحت معاه ليل

عند صقر كان بيتكلم في التليفون

صقر بصوت عالي : يعني اي هربت

كريم واحد من الحرس : والله يا باشا معرفش ازاي هربت

صقر : اقفل دلوقتي أنا هتصرف

نزلت حور علي صوت صقر

حور : صقر أنت كويس

صقر بهدوا: اه

حور : طب ليه كان صوتك عالي

صقر : حاجه في الشغل باظت و أنا هعدل كل حاجه لما اروح

حور : تمام تصباح على خير

صقر : و انتي من أهل الخير

طلعت حور و بعديها بخمس دقائق طلع صقر و كانت حور لسه صاحيه

صقر : ممكن انام جمبك

حور : اه

راح صقر نام و اخد حور في حضنه

عند عز في الاوضه

عز : هاروح أنا انام في الاوضه الجمبك

مريم : تمام

عز في الأوضه التانيه اتبعتت رساله صدمته

عز بصدمه : لا لا صقر

بقلم marim Rokaa

عند ضياع قال

ضياع : رغد أنا في الاوضه الجمبك لو عايزه اي حاجه مش عارفه مكنها تعالي اندهي عليا

رغد : حاضر شكراً اوي ليك يا ضياع

ضياع : مفيش بينا شكر

طلع ضياع علي الأوضه التانيه جه ليه رنه فيديو من رقم مجهول

بيرد

ظهر قدامه

عند احمد و ليل احمد وصل ليل و أداها المفتاح و دخلت و احمد كان تحت شاف النور ولع عرف أن هيا دخلت

مشي احمد و اتبعت ليه رساله من رقم مكتوب فيها

(نهاية بنت خالتك قربت)

احمد اتصدم و اتصل علي …….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حور الصقر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى