روايات

رواية حور الاسر الفصل الرابع عشر 14 بقلم آية جميل

رواية حور الاسر الفصل الرابع عشر 14 بقلم آية جميل

رواية حور الاسر الجزء الرابع عشر

رواية حور الاسر البارت الرابع عشر

رواية حور الاسر
رواية حور الاسر

رواية حور الاسر الحلقة الرابعة عشر

أسر : خدي بالك من نفسك
حور : حاضر وانت كمان
أسر : ماشي سلام
ياسر شافها نزله من العربيه
ياسر : كنتي راكبه مع مين ي حور
حور : المدير في الشركه قاليي الوقت اتأخر تعالي اوصلك قولتله حاضر
ياسر : ماشي اول واخر مره تركبي مع حد غريب
حور : حاضر
ياسر : يلا علشان ناكل
حور : لا انا كلت
ياسر : كلتي فين
حور : اصل المدير جاب اكل لينا كلنا النهارده
ياسر : ماشي يحور
حور : طب انا هطلع استريح شويه ماشي لو عاوز حاجه نادي عليا
ياسر : ماشي
عند نيره وزين
نيره : بس هنا شكرا
زين : تمام
نيره : اتفضل معانا
زين : مره تانيه بقا
نيره : تمام ماشي يلا باي

 

 

زين : ماشي خدي بالك من نفسك وتركته ومشيت وظل ينظر لها حتى دخلت المنزل
زين لنفسه انا شكلي حبيتك ولا ايه ومشي زين
عند أسد…
أسد : صافي انتي مرتبطه
صافي: لا ليه
أسد : عمرك حبيتي
صافي : لا طب انت حبيت
أسد : بحب واحده بس هي مش معبراني خالص
صافي : ليه كدا دي شكلها مش بتشوف
أسد بضحك : بجد ليه انا حلو اوي كدا
صافي وخدودها احمرت : بس هنا البيت اهو
أسد : تمام
صافي : تعالي اشرب حاجه
أسد : لاء مره تانيه
صافي : ماشي بس المره الجايه هتيجي معايا
أسد : ماشي خدي بالك من نفسك
صافي : وانت كمان وذهبت صافي ظل أسد ينظر لها حتى دخلت المنزل
أسد لنفسه : امتى تحبيني زي مانا كمان بحبك ومشي أسد

 

 

بعد اسبوعين تطورت العلاقه بين أبطالنا وكل واحد قرب من حببته
أسر : انا قررت اعترف لحور
أسد : انا كمان هعترف لصافي
زين : وانا هعترف لنيره
أسر : حلو اوي ويلا كل واحد فينا على مكتبه قبل ما يجيوا وفجأه خبط الباب
أسر : ادخل
حور : انتوا بتعملوا ايه من غيرنا
أسر : مش بنعمل وتعالي علشان عاوز اكلمك في موضوع
زين : نيره تعالي علشان انا كمان عاوزك في موضوع
أسد : وانتي يلا ي صافي
بصت البنات لبعضهم
حور : هو في حاجه ولا ايه
أسر : لا
حور :ماشي
وكل واحد خد حبيبتوا يكلمها
أسر لنفسه : انت هقولها كدا انا احسن اخدها على مكان واقولها
أسر : انا هعمل تلفون واجي
حور : ماشي
رجع أسر : حور تعالي معايا
حور : على فين
أسر : هتعرفي دلوقتي يلا
ذهبوا لمكان مملؤء بالورد والشموع مكان وعامل فيه جو رومانسي
حور : الله ي أسر دا المكان ده حلو اوي
أسر : جلس على رجليه وطلع خاتم وقال حور انا بحبك تتجوزيني
حور كانت لسه هترد وافتكرت هو مين
حور : أسر ممكن تقوم تقف
أسر بصدمه : انتي مش موافقه ي حور
حور : لاء بس عاوزاك تيجي تطلبني من اخويا وكمان لما تيجي تطلبني هتقوله ايه انا اللي كنت خاطفها وانا تاجر أعضاء بس انا مستحيل اتجوزك واتمني تشيل الفكره دي من راسك
أسر : حور انتي عارفه ان انا كنت متهدد
حور : متعدد ازاي ها قولي اه نسيت .. نسيت انك متقدرش تقولي صح
اسر : صح يا حور
حور : تمام اوي سلام ..ولسه هتمشي
اسر مسكها : حور استني هقولك علي كل حاجه

 

 

حور : قول واتمني انك متكدبش
اسر : والله اللي هقوله دي الحقيقه بصي في راجل تاجر مخدرات وأسلحة كان عاوزني اشتغل معاه واهربله الشحنات بتعته بس انا مرضتش ومرضتش اشتغل معاه فعلشان كدا خطف بابا وماما تهددني وقلتلو لا بردوا قالي خلاص تخطف حد وتجيبلي قلبه ماشي ياما هقتل اهلك وبعتلي فيديوا استني اوريهولك
وبالفعل رأت حور الفيديو وانصدمت مما رأته
حور : ايه دا لا دول وحوش طب انت عملت ايه خطفت حد تاني غيري
اسر بضحك : لا انا قولت لزين يجيب قلب من المستشفي واتفقنا مع مدير الكشفي واشترينا قلب واعطناه إياه
حور : لما انتوا عملتوا كدا خطفتوني ليه
اسر : علشان كان فيه واحد من رجالته شغال معايا وبيوصله كل حاجه عننا
حور : طب ما هو زمانه قال إن انت هربتني
اسر : لا مانا وزين ربنا كل حاجه وهو معرفش حاجه
حور : تمام طب واهلك عاملين ايه دلوقتي
اسر : الحمد لله كويسين
حور : الحمد لله طب يلا نمشي
اسر : طب ايه برضوا مش هتوفقي
حور بتهرب : اوافق علي ايه
اسر : حور والله بحبك تقبلي تكوني شريكة عمري لاخر نفس في حياتي ونعيش مع بعض في الحلوه و المره
حور : أسر بس انا لسه صغيره
أسر : خلاص هستني لحد ما تخلصي ٣ ثانوي
حور : أسر انا مش عاوزه أظلمك معايا
أسر : انتي هبله بقولك بحبك وعندي استعداد استني اكتر
حور : خلاص براحتك
أسر : طب وانتي رايك ايه فيا
حور : انا زيك
أسر : مش فاهم زي ازاي
حور : انتي كنت بتقول ايه اول ما جينا وكل شويه تقولها
أسر : بقول بحبك
حور : وانا بموت فيك
أسر ضحك واخدها في حضنه : وانا بعشقك طب انتي عارفه انا حبيتك من اول نظره من ساعه ما شوفتك وانتي متخدره
حور بصدمه : ايه

 

 

اسر : طب تعرفي أن انتي كنتي هتكوني سكرتيره اسد وانا صافي كانت سكرتيرتي
حور : ايه طب وانت عرفت ازاي
اسر : مانا كنت مراقبك
حور : كنت مراقبني ازاي
اسر : كنت يقف في حته قريبه من بيتكوا وبيض عليكي من المنظار
طب وبتسمع الكلام ازاي
اسر : مركب جهاز في الأوضه عندك بيوصلي الصوت
حور : ايه وركبته ازاي
اسر : كان في عندكوا راجل بيصلح عندكوا حاجه فأنا اديتوا فلوس وقولتلوا يحط دا عندك
حور : انت عملت دا كله
اسر : اه علشان اعرف كل حاجه عنك
حور : الله يخربيتك انا هروح أشيل الجهاز دا
اسر : لا علشان اتنيني اسمع صوتك فيه
حور : ماشي يلا بقا نمشي
أسر : استني خدي الخاتم ده البسيه ومش تشيليه من ايدك
حور : ماشي بس هقول ايه لياسر
أسر : ______

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية حور الاسر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى