رواية حور الاسر الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم آية جميل
رواية حور الاسر الجزء الثاني والثلاثون
رواية حور الاسر البارت الثاني والثلاثون
رواية حور الاسر الفصل الثانية والثلاثون
قمر : معلش اصل انا عايشه مع واحد في العماره بقالي خمس سنين وهو بيقول لأخته انتي تعرفي البت دي منين
جاسر : وانا موافقك الرأي دا اخدت بالي منك
ياسمين : وكلمتها بقا واخدت رقمها ولا لسه
جاسر : هو انتي بتغيير جامد كدا مكنتش اعرف
ياسمين : اه بغير ورد عليا متغيرش السؤال
جاسر : لا لسه مخدتهوش بس لو عوزاني اخدوه عادي
ياسمين : نعم
جاسر : اسكتي يا هبله بقولك من ساعه ما شوفتك وانتي واخده عقلي تقوليلي اخدت رقمها
ياسمين : اممممم طالما كدا خلاص مسمحاك
ياسر : بأس بقي طب انتي يا قمر عندك اخوات
قمر : انا مش عندي اخوات وعايشه مع جدتي
ياسر : خلاص انا عندي حل
قمر : ايه هو
ياسر : ايه رايك تتجوزيني
قمر : نعم انت مفكرني هبله انا اتجوزك ليه بقا انشاء الله
ياسر : علشان انا حبيتك من اول نظره
قمر : حبك برص
ياسر : انتي هبله انتي بتقوللي انا كدا
قمر : اه علشان بحبك اصلا بحبك من زمان وبشوفك كل يوم وأنت رايح الشغل بس انت اللي مش واخد بالك مني
ياسر بصدمه : انتي بتتكلمي بجد
قمر : انا بحبك ي ياسر
ياسر : وانا بعشقك ي قلب ياسر
الماذون بضحك : امشي ولا هتكتب
ياسر : اكيد هكتب
أسر : تسمحلي اكون وكيلك
قمر : وانت كنت مين علشان تبقي وكيلي
أسر : انا جوز اخته حور
قمر : خلاص ماشي وانتي تعالي يا حور وانتي مزه شبه اخوكي كدا اقعدى جنبي
ياسر : ايه دا يعني انا مز وغمزلها
حور : والله انتي اللي قمر
ياسر : يلا ي أسر خلينا نخلص
الماذون :(بارك الله لكما وجمع بينكما في خير)
ياسر : الف مبروك ي قمري
قمر : الله يبارك فيك
وبارك الجميع لبعض و تعرفت قمر على نيره وصافي وياسمين واصبحوا أصدقاء مقربون
حور : الفرح امتى بقا
أسر : بكره
حور : ايه انا مجبناش حتى الفساتين
أسر : هنروح نجيب كل اللي عوزينه دلوقتي وبكره هبعت ليكم الميكب ارتست بكره لحد البيت
البنات : موافقين
أسر : يلا كل واحد ياخد مراته ويروح يجيب لها الفستان
الشباب : ماشي سلام
واخد أسر حور على محل الفساتين
حور : ايه رايك في دا حلو صح
أسر : لا دا عريان
حور : لا انا اصلا هحضر الفرح بشعري
أسر : نعم انتي هتخدي فستان محترم ولا اقولك خدي دا
حور : يع دا وحش اوي
أسر : هو دا اللي هناخده ويلا
حور : بس ي أسر
أسر بمقاطع مبسش: لو سمحتي هانخد دا
حور بدموع : يلا بقا
اسر : ماشي يلا هدفع الفلوس واجي
حور : ماشي
زين : ي نيره دا عاشر واحد ندخله ومش اخترتي حاجه
نيره : مهو مش بيعجبني حاجه
زين : استنى اختار انا وشوفيه هيعجبك ولا لا
نيره : موافقه
زين : اممممم ايه رايك في دا
نيره : الله حلو اوي ي زين
زين : روحي قيسيه
نيره : حاضر
وبعد فتره
نيره : زين ايه رايك
زين : ايه القمر دا لوسمحت احنا هناخد دا
نيره : شكرا ي زيزو
زين : زيزو مين ي بت
نيره : هيكون مين غيرك يزيزو
زين : طب غيري يلا ي قلب زيزو
صافي : أسد ايه رايك في دا
أسد : لا دا عريان انتي شيفاني واحد بيسقط البنطلون علشان تلبسي دا
صافي بزعل: لا خلاص اختار انت
أسد : ي صفصف انا مش قصدي حاجه بس مش بحب اخلي حد يشوف حاجه تخصني ولا ايه وانتي كمان محجبه مش كدا
صافي: عندك حق خلاص ساعدني اختار واحد
اسد : ايه رايك في دا
صافي : حلوا ي استنى اشوفه مقاسي ولا لاء
أسد : ماشي بسرعه وبعد فتره خرجت صافي
أسد : مش ورتيني ليه
صافي : خليه مفاجأه
أسد بضحك: ماشي يلا بقا نروح
صافي : يلا
جاسر: ها يا ياسمين خلصتي ولا لسه
ياسمين : خلصت اهو وخرجت
جاسر : هو في كدا انتي عوزه تموتيني
ياسمين : بعد الشر عليك ي حبيبي عجبك الفستان
جاسر : اوي انا مش عارف هخلي الناس تشوفك فيه ازاي
ياسمين : انا هروح اغير
جاسر : متتأخريش عليا
ياسمين : من عيوني
قمر : ياسر انا عوزه احضر الفرح بشعري
ياسر : لا
قمر : ليه
ياسر : علشان انتي محجبه وايه كمان في ناس كتير في الفرح عاوزاه يشوفوا شعرك وجمالك دا كفايه انهم هيشوفوكي
قمر : انتي بتغير عليا
ياسر : انا بغير عليكي من نفسي يلا بقا اختاري واحد حلو للفرح
قمر : امممممم مش عارفه ايه رايك في دا
ياسر : حلو اوي
قمر : بجد ي ياسر
ياسر : بجد يعيون أسر روحي شوفيه مقاسك لا لاء
قمر : ماشي
وبعد فتره…
قمر : اهو ي ياسر حلو عليا
ياسر بصدمه من جمالها : انا نفسي افهم انا ازاي اخلي الناس يشوفوك بحلاوتك دي
قمر : والله انا اللي مش عارفه هخلي البنات اللي في الفرح مش يشوفوك ازاي ابقى الاقي واحده بس بتبصلك
ياسر بضحك : ايه دا احنا طلعنا بنغير
قمر : انا راحه اغير
ياسر : ماشي بسرعه
قمر : حاضر
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية حور الاسر)