رواية حور الادهم الفصل الخامس عشر 15 بقلم روان عماد
رواية حور الادهم البارت الخامس عشر
رواية حور الادهم الجزء الخامس عشر
رواية حور الادهم الحلقة الخامسة عشر
ام ادهم /ايوا دي تبقا بت اختي
ادهم بصدمه /ازاي بت اختك
مالك /وكانت فين السنين اللي فاتت
حور بدموع /مش فاهمه حاجه
مامت ادهم بحنيه /بصي يابنتي زمان ابويا مكنش موافق علي جوازة امك من ابوكي عشان ابويا كان بيحب المظاهر اوي وابوكي كان علي قدو
حور بعياط /وبعدين
مامت ادهم /امك هربت يوم فرحها مع ابوكي ودورنا عليها كتير اوي ملاقنهاش خالص لحد ماابويا جه في يوم قال اعتبروها ماتت ومحدش يجيب سيرتها تاني محدش بقا كان يعرف اني بتواصل مع اختي خالص ولا كان حد يعرف اني اعرف مكانها حتي وبعد كدا اتجوزت وكنت بشوفها لحد ماابوكي قالي ان امك اتوفت وهي بتولدك انا اتقهرت عليها اوي
ادهم /وانتي عرفتي ازاي حور وانتي مشفتهاش اصلا
مامت ادهم /حور شبه مامتها اوي وانا كنت بشوف حور وهي صغيره لكن مروحتش هناك من يوم ماابوها اتجوز واحده عقربه اوي واتخانقت معايا ومردتش تتدخلني البيت تاني وكانت بتقول لي ابوكي كلام محصلش لحد ماابوكي صدقها وقالي متجيش تاني الببت عندي بس كدا دي الحكايه كلها
مالك /حاسس اني عايش فيلم هندي
مايا /حصل
ادهم /يعني انتي بت خالتي
حور /المفروض يعني
مايا بمرح /وبت خالتي انا كمان هيهيهيييي اخيرا هيبقا ليا بت خالههه يابشر تعالي في حضنييي يافواز
حور بهزار /تعالي يالمبي
مالك /مش كنتي بتعيطي من شويه علي امك
مايا /ميخصكش بقا
ادهم /وانتي ياحور مش كنتي بتعيطي علي الحكايه اللي امي حكتها
حور /بس ياض
ادهم /ياض طفله تقولي ياض
حور /نيهاهاهاهاها
مامت ادهم /ملكش دعوه انت وهو بيها وانتي ياحور تجيبي لبسك وتيجي تعيشي معايا
حور /مش هينفع ياطنط
مامت ادهم /طنط بعد الحكايه دي وبتقولي ياطنط
مايا /قولي ياخالتوا يابنتي لحد مااطمن علي ماما
حوور /طاااااايب ياحبيبتي
مالك /جاي معاكي استني
ادهم /الله يسهلواا ياعم
مالك /اتنيل يافقريادهم /ماشي يااخويا هروح اشوف مصاريف المستشفي بتاعت خالتوا واجي
الام /ماشي روح وتعاالي ياحور اعرفك علي خالتك
حور /يلا
مايا /حمدالله علي السلامه ياماما عندي ليكي مفاجاه
الام /اي هي وفجاه الباب خبط
مايا /اهي المفاجاه جت
الام /مين دي
اختها /تبقا حور بنت اختنا اللي هربت يوم فرحها
الام بفرحه /طب فين اختي وحشاني اوي
اختها /اتوفت وهي بتولد حور
الام /ياحول الله تعالي في حضني يابنتي انتي حاجه من ريحتها
حور بخوف /حاضر وراحت ليها
ادهم جه /يومين وهتخرجي ياخاالتوا
خالتوا /تمام وتعبتك معايا وياريت امك تسامحني
اختها /مسمحاكي ياختي
وبعد كدا باسبوعين مالك اتقدم لي مايا وامها وافقت
حور /مبرووووك ياعمري
مايا /الله يبارك فيكي ياقمري
ادهم ومالك /اي جو الحب دا
حور /وانتوا ماالكوا
مايا /اللي متغايظ مننا يعمل زينا
ادهم /حددنا معاد الفرح يوم الخميش وهنكون مع بعض
حور /الخميس اللي بعد بكره لا طبعا دا بدري اوي
مايا /حصل
مالك /ولا بدري ولا حاجه انتوا جهزو نفسكوا بس وننزل نختار الفستاتين بتاعك وبتعاها
حور ومايا في نفس واحد /موووافقين
ونزلوا اختاروا الفساتين والشبكه وحجزو الكوافير
وجه يوم الفرح بقا
حور بترن علي ادهم
حور /الو ياادهم
ادهم/قلب ادهم ياجودعان
حور /مش عاوزه محننن
ادهم بغيظ /حاضر في اي بقا
حور /انا جهزت يلا عشان توصلني الكوافير ونعدي ناخد مايا
ادهم /مايا مالك هيوصلها
حور /طايب
وصلوا الكوافير وادهم ومالك بيجهزو
في الكوافير
حور بتفكير /مايا بقولك ماتعملي مفاجاه وتلبسي الطرحه في الفرح
مايا /مش هتبقا حلوه
بتاعت الميكب /بالعكس هتكون جميله فيكي
مايا /خلصانه يلا
وخلصوا الميكب مايا لي حور /ماشاء الله جميله اوي
حور /دي عيونك اللي جميله ياقمر الطرحه جامده
وصل ادهم ياخد حور
ادهم بصدمه /اي القمرررر دا
حور /بجد
ادهم /اميره من اميرات ديزنييي
حور /كفايه افوره ويلا
ادهم /يلا ياختي
مالك /فين مراتيي بقا وانتي مين
مايا /ماانا مراتك يااهبل
مالك بصدمه /اي دا انتي لبستي الطرحه
مايا /ايوا
مالك شالها لف بيها اللهم بارك قمررر هخاف عليكي من الناس
مايا /مش اوي كدا
مالك /طيب يلا عشاان الناس بره
وصلوا كلهم القاعه
مامت ادهم /ماشاء الله عليكم قمرات يااخواتي
مايا وحور /تسلمي ياخالتوا
مامت مايا بدموع /جميله يابنتي
مايا /بتعيطي ليه الوقت
مامتها /دموع الفرح ياحبيبتي
مالك /خلاص ياحماتي بقا افرحي
ادهم /يلا بقا علي الفرح وتم الفرح بنجاح وفرحه من الكل
ومازن تم الحكم عليه بعشر سنين
ومايا سنه
وابو ادهم هربان بره
النهاية
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حور الادهم)