روايات

رواية حور الادم الفصل السابع 7 بقلم لميس رضا

موقع كتابك في سطور

رواية حور الادم الفصل السابع 7 بقلم لميس رضا

رواية حور الادم الجزء السابع

رواية حور الادم البارت السابع

حور الادم
حور الادم

رواية حور الادم الحلقة السابعة

ادم و حور طلعو اوضتهم ادم بحده :حور
حور بخوف :نعم
ادم : بهزار تعالي ي روحي هنا
حور :ايوا😂
ادم: بصي ي حوري انا من ساعة ما شوفتك و نا مش عارف انا حصلي اي قد اي انك هاديه غير بنات اليومين دول خالص ونا حبيتك من كل قلبي و اتمني تكوني بتحبيني زي ما بحبك
حور:ونا بحبك ي ادم والله
ادم مسك ايدها و شد عليها
حور :ومش هقدر استغني عنك ابدا
ادم: ولانا ي حوري يلا قومي غيري
حور :طيب
حور قامت تغير و لسا هتخلع
حور :ادم مش هتطلع برا
ادم :لا انتي مراتي عادي
حور بكسوف :لا والله بتكسف اوي معلش تطلع برا
ادم : علشان اول مره بس و ضحك و طلع
حور بضحكه:شكلك هتجنن بقا
ادم غير و حور غيرت و لبست بجامه جميله تتكون من بلوزه قبل السوره زي توب كدا و تحتها هوت شورت
و ادم لبس شورت و صدره عاري
ادم دخل ع حور الغرفه
ادم:اوووف بقا اي الحلاوه دي يخربيتك حلاوتك ي حماتي
حور :متلبس حاجه
ادم :حاجه اي اللي هتتلبس انتي هبله تعالي هنا ي بت
حور و هي بتجري بس ي ادم بقاا
ادم :بس اي بحلاوتك دي
ادم مسك حور و قربها منو جامد حور بتاخد نفسها بالعافيه ادم اهدي ي حوري انا جوزك ي قلبي
حور : و هي بتقرب راسها ليه و بتكلمه بهيام منا عارفه ي روحي
ادم بشهوه و شوق :طيب ممكن نجيب بيبي صغنون يونسنا
حور :لا
ادم: نعم محدش طلب رايك اصلا و انقد عليها بقبلات ف كل معاك ف وجهها الا شفاتيها
حور : ادم ممكن طلب
ادم: اطلبي ي حبي
حور قربت عليه و شدته ليها تقبله بشفتايها الورديتان
و ادم قربها اكتر و غاصا معا في بحور عشقهما
_________________________________
ف الصباح صحى حور و ادم
حور : ادم اصحي
ادم و هي بيشدها ليه :نامي. يحور
حور :لا هقوم زمان بابا و ماما جايين
ادم فضل نايمه و حور قامت راحت الحمام غيرت هدومها و لبست توب ابيض و بنطلون اسكيني اسود و عليهم جاكيت احمر
حور:ليا ي دوما قوم
ادم صحي و بيبص لحور انتي هتمشي كدا
حور :ايوا؟
ادم بهدوء مخيف:طيب ادخلي اطلعي الهدوم دي
حور باستفزاز :لا
ادم :خلاص مش هتنزلي و بعدين من امتى ونتي بتلبسي كدا
حور باستفزاز : انت مالك
ادم بغضب حور اول مره تشوفو :طيب ادخلي اقلعي الخرا دا
حور بخوف و ماسكه دموعها :حاضر
و دخلت جري ع جو و انفتحت ف العايط
ادم طلع يجري عليه :حوري افتحي ي ماما
حور :ابعد ي ادم
ادم: بحزن انا اسف
حور طلعت : و قولتلو ونا كمان اسفه
ادم طيب غيري بقا
حور :حاضر
حور غيرت و لبست دريس بيج شكلو تحفه و فيه حاجات بيضه كدا و لبست طرحه بيضا
و طلعت لادم اللي غير و لبس بنطلون كحلي و تيشرت ابيض
حور و ادم نزلو تخت مع بعض يفطرو مع العيله
الجد: يبني انتو عرسان جداد مكنش لازم تنزلو
ادم :لا ي جدي علشان حور تاخد ع قواعد البيت دا
مامت ادم :هتاخد واحده واحده
تالا اللي قاعده جنب حور بصوت هادي :عملتي اي ي عروسه
حور بهدوء :بس ي كلبه
كريم :كدا يبن عمي اتزنق ف الشغل الزنقه دي
الجد :انت قدها ي حبيبي
كريم :شكراً ي جدي
الاكل خلص و أهل حور ايجو
مامت حور :عامله اي ي قلب امك
حور :كويسه اوي يماما و العيله هنا طيبين اوي
باباحور :ربنا يديمها نعمه ي بنتي
و قعدو و بعد شويه مشيو
_______________________
مرت الايام بين حور و ادم
ادم ف يوم ف الشركه و حور كانت نايمه صحيت ع صوت الفون
حور بنعاس:الو
المجهول: ست حور معايا
حور :ايوة مين
المجهول :فاعل خير جوزك بيخونك دلوقتي مع واحده
حور بصدمه و خوف :ادم؟
المجهول: هو في غيرو هديكي العنوان دلوقتي و روحي
حور بصدمه شديده :تمام
المجهول قفل و بعت اللوكيشن
حور لبست و نزلت
قابلت مرات عم ادم
حور : معلش ي ماما مياده ممكن تقولي ليهم اني رايحه لماما علشان. تعبانه اوي
مياده: اجي معاكي ي حبيبتي
حور برفض :لالا ي ماما شكرا قوليلهم بس
مياده :خلاص ماشي
حور : سلام
حور خدت تاكسي و راحت ع العنوان طلعن و رجلها مش شيلتها و من جواها بتدعي ان كل حاجه تطلع غاط و المجهول يطلع كذاب
حور :حد هنا و دخلت اوضه مقبوله لقت ادم و واحده مع بعض و ……….

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حور الادم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى