رواية حوريه حمزه الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم الكاتبة الصغيرة
رواية حوريه حمزه الجزء الثاني والعشرون
رواية حوريه حمزه البارت الثاني والعشرون
رواية حوريه حمزه الحلقة الثانية والعشرون
حور بتفوق ف مكان غريب مافيهوش نور ليفتح الباب فجاه
حور بصدمه: مريم
مريم بابتسامه جانبيه: ايوا مريم
حور بتبص حواليها علي المكان: اي الي جابني هنا
مريم بستهذاء: انتي لسه لحد دلوقتي معرفتيش انك اتخطفتي
حور بتحدي: حمزه مش هيسيبني علي فكره
مريم ببرود: لا حمزه دا انسيه لانو هيبقاا بتاعي
حور بعند: دا بعدك يبقا انتي لسه متعرفيش مين حور
مريم بخوف مصطنع: ي مااامي تصدقي خوفت
لتجزبها مريم من شعرها بقوه: انتي عبيـ طه ي بت انا ممكن اموتك و محدش يعرف عنك حاجه
حمزه ببرود: بس انا هعرف
مريم بصت وراها بصدمه: ح حمزه
حمزه ببرود: ايوا حمزه الي خطفتي مراتو و كنتي ناويه تموتيها وبرضو الي حطيتيلها سم ف العصير فاكره
flash back
حور: مريم معلش هاتي العصير من عندك الفراوله بتاعتي و المنجا بتاعت حمزه انما البرتقال بتاعك حمزه قال انك بتشربيه
حمزه كان رايح نحيه المطبخ بس مدخلش لما لقا مريم بتحط حاجه ف عصير الفراوله بتاع حور و مريم جت تخرج هوا مشي وراح علي السفره
back
مريم بصدمه: لا لا معملتش كدااا
حمزه برفعه حاجب: للاسف كنت اتمنا اصدقك لو حد الي جه قالي بس انا شوفت بنفسي
حمزه نده ل ماجد و ماجد جه مسك مريم عشان متهربش وراح هوا فك حور
حمزه بلهفه: انتي كويسه ي حببتي
حور بحب: ايوا ي حبيبي كويسه اطمن
حور بصت ل مريم وبعدين بصت ل حور ببرائه: ممكن تسيبني عليها قبل ما الشرطه تيجي تاخدها
حمزه كان لسه هيتكلم لقا حور هجـ مت علي مريم وجزبتها من شعرها بعنف وفضلت تضرب فيها بعصبيه
حور وهيا بتضرب مريم: كنتي مفكراااني هعديها بالساهل لا ي حببتي دا انا حور يعنياااا
ليحاول حمزه ابعاد حور عن مريم
حور بعصبيه: سيبني ي حمزه سيبني عليها
لتهرب من بين زراعيه و تضرب مريم بقوه لتبسق عليها ثم تقول: كنتي مفكراني هسيبلك حمزه حمزه دا بتاعي انا وبس فاهمه ي بت
ليبعدها حمزه عن مريم وهوا يضحك ويحتضنها بحب: اهدي ي حببتي انا بتاعك انتي وبس
ليربت علي شعرها بحنان ثم تاتي الشرطه لكي تاخذ مريم
مريم بعصبيه: سيبوني مش هسيبكوو مش هسيبك ي حووور
لتخرج حور لسانها بغيظ وتحتضن حمزه
حمزه بضحك: خلاص مشيت
حور احتضنت حمزه بقوه ثم قالت بتعب: عايزه اروح ي حم..
لم تكمل كلامها لتسقط مغما عليها
حمزه ضربها علي وشها بخفه: حور فوقي ي حور
ماجد بصلو: تعلا نوديها المستشفى
ليحملها حمزه علي زراعيه و يركب سيارته و يقود بسرعه كاد ان يفعل حادث ليصل الي المستشفى ليحملها وينزل
حمزه بزعيق: دكتووور بسرعه
لياتي له الدكتور ويقول باحترام: اتفضل حطها ف الاوضه دي
حمزه دخل حطها علي السرير براحه ليفحصها الطبيب
حمزه بقلق: هيا كويسه
الدكتور بابتسامه: لا دا الاغماء دا طبيعي بسبب الحمل
حمزه بصدمه: حامل
الدكتور بابتسامه: ايوا ي مستر حمزه الف مبروك
حمزه: الله يبارك فيك
ليتركه الدكتور ويذهب
بعد قليل فاقت حور
حمزه بلهفه: حببتي انتي كويسه فيكي حاجه بتوجعك اجيب الدكتور
حور بتعب: اهدا انا كويسه
وبعدين بصت ل المكان بستغراب: هوا انا فيين
حمزه: ف المستشفى ي حببتي
حور بستغراب: اي الي حصل
حمزه مسك ايدها: اغما عليكي و جبتك الدكتور كشف عليكي وقال انك حامل
حور بفرحه: بجد
حمزه بابتسامه: ايوا ي حببتي بجد
بعد خمس شهور
عدا خمس شهور علي الي حصل و حور بقت ف الشهر السادس الايام الي فاتت كلها كانت خنقات و ضحك و مقالب مابين حور و حمزه انمل ماجد ونيره ف نيره رجعت احسن من الاول و خلاص النهارده فرحهم زي ما ماجد وعدها ان هوا هيعمل فرح كبير
حور بخنقه: ي حمزه بقاااا زهقتني بطل ترمي هدومك ف اي حته
حمزه بضحك: خلاص انا اسف يلا اجهزي عشان فرح ماجد و نيره
حور بتفكير: ايوا صح فرح ماجد ونيره
لتذهب الي الخذانه لتخرج لها فستان جميل و بدله ل حمزه و تدخل الحمام لتاخذ شاور سريع ليجهز حمزه نفسه و يخرج ينتظرها
لتخرج حور من الحمام وترتدي ملابسها وتصفف شعرها وتضع مكياج يليق بها كانت جميله جدا
لتخرج ل حمزه لينظر لها بحب ليحتضنها ثم يمسد علي بطنها المنتفخه ويفتح لها الباب لتركب براحه ثم ينطلق حمزه الي الفرح ليصلو ويدخل حمزه و حور ليسلمو علي نيره و ماجد
حور بحب: مبروك ي حببتي الف مليون مبروك
نيره بابتسامه: الله يبارك فيكي ي حببتي
حمزه حضن صحبو: مبروك ي صحبي
ماجد: الله يبارك فيك
لياخذ حمزه حور ويجلسو علي طاوله وبعد قليل استمعو الديجي يقول ان العريس و العروسه سوف يرقصون رقصه اسلو ليقف حمزه و يمد يده ل حور لتمد يدها له برقه ويذهبو ل الرقص سويا لينسجمو مع الحان الموسيقا وهوا ينظر لها بحب
حمزه بحب: بحبك ي حور
حور بابتسامه: وانا مش بحبك بس انا بعشقك
الكاتبه الصغيره
حوريه حمزه
تمت♥
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حوريه حمزه)