روايات

رواية حوريه حمزه الفصل الثالث عشر 13 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية حوريه حمزه الفصل الثالث عشر 13 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية حوريه حمزه الجزء الثالث عشر

رواية حوريه حمزه البارت الثالث عشر

رواية حوريه حمزه الحلقة الثالثة عشر

البارت الثالث عشر
ماجد: اهدا ي حمزه متقلقش… اهو الدكتور خرج
حمزه راح ل الدكتور بسرعه: هيا كويسه ي دكتور
الدكتور: ايوا كويسه الحمد الله تخطت مرحله الخطر تقدر تدخل تطمن عليها
الدكتور خلص كلامو ومشي
ماجد: ادخلها قبل ما مامتك و جدك و ابوك يجو عشان ساعتها مش هتعرف تدخلها
حمزه اخد نفس عميق
******************
ساره بتوتر: طب هيا ماتت ولا حصلها اييي
نيره ببرود: لا عايشه ومتفكريش تعملي حاجه تاني فيها عشان هقولهم
ساره بزعيق: اسكتي اسكتي خااالص ا انااا معتش هقولك علي اييي حاجه تاني
نيره بصتلها ببرود: لو مقولتيش و حور حصلها اي حاجه هعرف ان انتي السبب
نيره قامت وسابتها ومشيت
*****************
حور بتعب: حمزه هوا فيها اي
حمزه بهدوء: ارتاحي انتي تعبانه
حور بستغراب: هوا اي الي حصل
حمزه اخد نفس عميق: الي عرفتو ان في حد جه وضرب عليكي نار
*******************
هارون: حصل اي ي ماجد يبني و فين حمزه
ماجد: متقلقش ي جدي كل حاجه كويسه الحمد الله و حمزه جوه عند حور اتفضل اقعد ارتاح
هارون: تشكر ي ولدي
****************
حمزه: نامي ي حور عشان انتي تعبانه يارب الخبر ميوصلش ل الصحافه ويجو المستشفي
حمزه قام خرج لما لقا حور نامت
************
حمزه بستغراب: جيت ليه ي جدي كنا هنطمن عليها ونتصل نطمنكو
هارون: لا ي ولدي مكنش ينفع نسيبكو لوحدكو كدا حور بقت كويسه
حمزه بتعب: ايوا الحمد الله هيا دلوقتي نايمه
هارون: طب ي حبيبي كلم امك طمنها عشان هيا قلقانه
حمزه: حاضر ي جدي
****************
ساره: مهوا انا لازم اعمل حاجه مش هقعد كدااا
ساره بسرعه: ايواا صح حور يتيوبر و حمزه صاحب اكبر شركه makeup هما الصحافه مافيش غيرهم هقولهم و شويه اشعات هتظبط الدنيا
ساره: الو….. ايوا انا ساره اليوتيوبر…….. عندي خبر حلو ليك هيخليك ترند…………. ايوا حقيقي……… حور اليوتيوبر اضربت بالنار النهارده…….. ايوا و الي ضربها هوا جوزها عشان عرف انها بتخونو…… الخبر يبقا موجود ف كل حته ولو عايزين تيجو البيت و تروحو المستشفى دا يبقا كويس……. ايوا بظبط يلا سلام
ساره: ايواا هوا دا الي هيخليهم يروحو فداهيه و حمزه يطلق حور و ساعتهاا انا هخليه يتجوزني انااا
***************
حمزه بستغراب: اي الدوشه دي
ماجد: مش عارف استنا كدا
الأمن: استاذ حمزه في صحفين كتير بره وعايزين يدخلو و مش عارفين نسيطر عليهم
ماجد: صحفين ازاي دا
حمزه: مين قالهم الخبر
ماجد: مش عارف بس تعلا نشوف
حمزه و ماجد خرجو ل الصحفين بره
حمزه بصوت عالي: اهدو اهدو ي جمااعه فيي اييي
الصحفي1:هوا فعلا حضرتك الي ضربت نار علي حور لانك اكتشفت انها بتخون حضرتك
حمزه بصدمه:اي دا مين وصلكو الكلام دا
الصحفي2:يعني حضرتك بتأكد ان هيا خانتك عشان كدا ضربت عليها نار
حمزه بسرعه: لا طبعا حور في حد جه وضرب عليها نار انا معرفش هوا مين بس جاري التحقيق ف الموضوع دا
الصحفي5: هوا حضرتك فعلا…..
حمزه قاطع كلامو: لو سمحتو معتش هجاوب علي اي حاجه كل الي اعرفو قولتلو و لما اعرف مين الي نشر الاشاعه دي ساعتهاا هبقا اقلكو هوا مين و اي الي حصل بظبط
حمزه قال كدا و دخل وسابهم
ماجد: هتعمل اي
حمزه بتفكير: هكلم الشرطه اكيد
ماجد بستغراب: عشان تقلهم علي الصحفين
حمزه: لا عشان يدورو علي الي ضرب علي حور النار
حمزه: الو…. انا حمزه صاحب شركه HM….. محتاج ابلغ ان في حد حاول يقتل مراتي…… احنا ف المستشفى دلوقتي……. تمام هستنا حضرتكو….. سلام
ماجد: جاين صح
حمزه: ايوا جاين اهو
نيره جت جري عليهم
حمزه بستغراب: اي الي جابك ي نيره
نيره وهيا بتحاول تاخد نفسها: جيت اقولك حاجه مهمه
حمزه بتركيز: قولي
نيره: ساره هيا الي حاولت تقتل حور و هيا كمان الي اتصلت علي الصحفين و قالتلهم و زودت كلام من عندها ووو……….

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حوريه حمزه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى